Gast, dat snap ik. Maar dan vind ik het nog belachelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:57 schreef _--_ het volgende:
Gast, doe niet zo autistisch het is figuurlijk niet letterlijk.
quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:57 schreef LXIV het volgende:
Zal ik gaan bellen? Ik ga gewoon bellen en vragen wat het kost... Wachten uit.
Er neemt een kerel opquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:08 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Merol (17) werd tijdens de klimaatmars door een onbekende bij haar kutje gegrepen. Verward begon ze opeens heel hard te huilen. Ze werd uitgelachen door Achim en Kevin. "Moet je ook normaal doen vieze kech!"
Wat heb ik bedacht knul? Die slogans? Nee hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:07 schreef Quotidien het volgende:
Je bedenkt letterlijk gewoon een scenario, totaal fictief, en dan ook nog even de grote boze linkse mensen de schuld geven. Echt, het toppunt van triestheid, types zoals ts.
Bij mij ook. Toen ik hem vroeg of ik aan het juiste adres was om te neuken voor het klimaat verbrak hij de verbinding.quote:
Tinderen voor kinderen zeg maarquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:12 schreef Sjemmert het volgende:
Heb tijdje terug wat milieu leuzen op mijn tinder profiel geplaatst, beste move ooit, probeer het uit !
Tweede paragraaf.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat heb ik bedacht knul? Die slogans? Nee hoor.
Kinderen mogen niet op tinder he.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:29 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Tinderen voor kinderen zeg maar
Tinderen zonder kinderenquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kinderen mogen niet op tinder he.
Heb dr net gedaan. Ze is zeker goed.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:07 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
'Amber (16) probeert neukend de wereld te redden'
Hoe meer kilometers pik ik krijg, des te minder file er staat. Aldus Amber (16) student MBO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |