abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:26:58 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184877735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat mensen blijven hangen en onderverhuren is een gevolg van slecht beleid, geen oorzaak.
nee hij is gewoon in overtreding
pi_184877744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dan hadden we jou allang aangenomen hoor
Toekomstige crewbash dit.
pi_184877750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee hij is gewoon in overtreding
Feitelijk juist maar geef ze eens ongelijk.
blablablabla
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:31:24 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184877803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:28 schreef Elan het volgende:

[..]

maar dat maakt het toch niet legaal en het beleid doet in zo'n geval niet eens ter zake, dit is misbruik maken van gebrek aan controle
pi_184877859
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb er 2. :)
is het wat?
en voor boven/onder dus?
pi_184877874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:28 schreef Elan het volgende:

[..]

onderverhuur is absurd

ik ben ook een behoorlijke scheefhuurder, dat geef ik toe, maar onderverhuren voor dikke winsten is echt een heel ander verhaal
pi_184877879
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dat maakt het toch niet legaal en het beleid doet in zo'n geval niet eens ter zake, dit is misbruik maken van gebrek aan controle
Theoretisch gelul.
Beleid van de gemeente (lekker op zijn beloop laten en niet of amper handhaven) maakt dat mensen gaan onderverhuren en nooit vertrekken en daar ligt de crux .

Of het vervolgens dan conform de wet allemaal legaal is (of niet) maakt in dat geval geen snars meer uit als je puur kijkt naar de initiële problemen die jij net benoemt.

Gemeente moet veel harder optreden, of eigenlijk de gemeente moet überhaupt wat gaan doen aan misstanden.
blablablabla
pi_184877917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Theoretisch gelul.
Beleid van de gemeente (lekker op zijn beloop laten en niet of amper handhaven) maakt dat mensen gaan onderverhuren en nooit vertrekken en daar ligt de crux .

Of het vervolgens dan conform de wet allemaal legaal is (of niet) maakt in dat geval geen snars meer uit als je puur kijkt naar de initiële problemen die jij net benoemt.

Gemeente moet veel harder optreden, of eigenlijk de gemeente moet überhaupt wat gaan doen aan misstanden.
onderverhuur doen ze echt wel wat tegen, althans dan de woningcorporatie, niet de gemeente
pi_184877939
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:39 schreef Adames het volgende:

[..]

onderverhuur doen ze echt wel wat tegen, althans dan de woningcorporatie, niet de gemeente
Schattig naïef _O- _O-
blablablabla
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:42:45 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184877970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Theoretisch gelul.

in principe doen de woningbouw verenigingen de controle maar dat gaat meestal na tips van buren.

Maar je argumenten slaan nergens op, zo van iedereen doet het dus mag het, nee het mag niet
pi_184878034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

in principe doen de woningbouw verenigingen de controle maar dat gaat meestal na tips van buren.

Maar je argumenten slaan nergens op, zo van iedereen doet het dus mag het, nee het mag niet
Ik zeg nergens dat het mag grote vriend, ik zeg alleen dat mensen het toch wel doen. Omdat er te weinig controle is.

Overigens gaat door die maatregel de WOZ-waarde mee te wegen bij sociale huurwoningen sowieso een groot gedeelte van het aanbod op korte richting vrije sector.
blablablabla
pi_184878052
Hai hai, goeiemiddag O+
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:51:07 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184878113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Charlotte3 het volgende:
Hai hai, goeiemiddag O+
Goedemiddag Charlotte. :)
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:51:36 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184878120
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het mag grote vriend, ik zeg alleen dat mensen het toch wel doen. Omdat er te weinig controle is.

Overigens gaat door die maatregel de WOZ-waarde mee te wegen bij sociale huurwoningen sowieso een groot gedeelte van het aanbod op korte richting vrije sector.
het hele sociale huur systeem klopt niet, dat zouden ze via de belastingdienst moeten laten lopen maar omdat er in Amsterdam zowel politici als hun familie als ook ambtenaren scheef wonen wordt dat altijd tegen gehouden met excuus van privacy
pi_184878209
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

het hele sociale huur systeem klopt niet, dat zouden ze via de belastingdienst moeten laten lopen maar omdat er in Amsterdam zowel politici als hun familie als ook ambtenaren scheef wonen wordt dat altijd tegen gehouden met excuus van privacy
Eens.
Eigenlijk zouden ze helemaal moeten kappen met die onzin van gesubsidieerd wonen.

Als je een Bijstandsuitkering hebt of een schijtbaantje ga je maar lekker in Veendam of zo wonen. Of ergens anders buiten de Randstad waar nog zat betaalbare woningen staan.
blablablabla
  Forum Admin donderdag 7 februari 2019 @ 17:00:28 #291
35723 crew  GGMM
pi_184878277
@charlotte3 hallo! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:00:46 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184878286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens.
Eigenlijk zouden ze helemaal moeten kappen met die onzin van gesubsidieerd wonen.

Als je een Bijstandsuitkering hebt of een schijtbaantje ga je maar lekker in Veendam of zo wonen. Of ergens anders buiten de Randstad waar nog zat betaalbare woningen staan.
ik vind het geen probleem dat mensen (tijdelijk) geholpen worden alleen is het systeem zoals het er nu is niet zo bedoeld en werkt het niet meer, dan moet je dat veranderen.
pi_184878325
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:00 schreef GGMM het volgende:
@charlotte3 hallo! :)
Jaaa, het werkt! :D
pi_184878455
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens.

makkelijk praten :)
pi_184878502
Wat eten jullie vanavond?
Hier bezig met mijn groentesoep. :Y)
pi_184878513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:36 schreef Adames het volgende:

[..]

is het wat?
en voor boven/onder dus?
Ja. Beneden heb ik een duurdere van iRobot. Kan hem uiteraard op afstand bedienen, maar hij doet ook zelf zijn ding in de nacht.

Boven heb ik een iets dommere. Kan prima schoonmaken, maar daar houdt het wel mee op.

Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou ik voor Xiaomi gaan.
pi_184878516
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het geen probleem dat mensen (tijdelijk) geholpen worden alleen is het systeem zoals het er nu is niet zo bedoeld en werkt het niet meer, dan moet je dat veranderen.
De inhoud en de uitvoering laten te wensen over.
Het is toch van de zotte dat iedereen per se op een paar vierkante kilometer wil wonen? In de Randstad en dan liefst ook nog in of dichtbij een van de 4 grote steden.

Je kan mensen met een laag inkomen beter (financieel) stimuleren zo ver mogelijk op te rotten uit dat overvolle gebied dan ze doodleuk subsidie te geven voor een woning in dat gebied terwijl de leegstand elders toeneemt.
blablablabla
pi_184878524
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja. Beneden heb ik een duurdere van iRobot. Kan hem uiteraard op afstand bedienen, maar hij doet ook zelf zijn ding in de nacht.

Boven heb ik een iets dommere. Kan prima schoonmaken, maar daar houdt het wel mee op.

Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou ik voor Xiaomi gaan.
zag een van blaupunkt, maar inderdaad. xiami kan tegenwoordig ook alles.
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:13:43 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184878535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is toch van de zotte dat iedereen per se op een paar vierkante kilometer wil wonen? In de Randstad en dan liefst ook nog in of dichtbij een van de 4 grote steden.

Je kan mensen met een laag inkomen beter (financieel) stimuleren zo ver mogelijk op te rotten uit dat overvolle gebied dan ze doodleuk subsidie te geven voor een woning in dat gebied terwijl de leegstand elders toeneemt.
dan krijg je gettovorming, ik weet niet of dat wenselijk is
pi_184878536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:12 schreef Elan het volgende:

[..]

in de stad heb je dan weer geen mobiliteitsproblemen, die moet je in het buitengebied ook weer voor ze oplossen als je ze wil stimuleren tot (beter) werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')