oh gelukkig, ik las heel even condooms ipv condensquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, op de glijbaan, en heel veel HOE in het zwembad.
Episch weekend was dat. In zo’n kartonnen caravan vol condens.
Pfoe, mannetje of 8?quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel hijgende wijven zaten in die caravan?
Nou er is uiteraard wel flink geschaard en gemotorboat dat weekendquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh gelukkig, ik las heel even condooms ipv condens
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou er is uiteraard wel flink geschaard en gemotorboat dat weekend.
voor mijn MI compleet te maken: waren Mandy en Unf ook daar?quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou er is uiteraard wel flink geschaard en gemotorboat dat weekend.
Nope.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mijn MI compleet te maken: waren Mandy en Unf ook daar?
Gezellig inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Nee maar je laat toch gewoon hoe dan ook niet iemand in het park achter zo?
Dus je moet ten alleen tijde de verantwoordelijkheid nemen voor een volwassen persoon die je niet kent en die zich compleet naar de tering zuipt en zich onmogeljjk gedraagt?quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Lekker je hele avond naar de klote omdat een of ander wazig figuur z'n grenzen niet kent en zich als een josti gedraagtquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus je moet ten alleen tijde de verantwoordelijkheid nemen voor een volwassen persoon die je niet kent en die zich compleet naar de tering zuipt en zich onmogeljjk gedraagt?
Ik weet niet. Kan me goed voorstellen dat ik dan op een gegeven moment ook had gezegd van je zoekt maar uit wat je doet, maar ik ga nu weg.
Beetje eigen verantwoording hoor
Totdat je het zelf eens bent.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker je hele avond naar de klote omdat een of ander wazig figuur z'n grenzen niet kent en zich als een josti gedraagtTerwijl je zelf ook al aardig wat achter de kiezen hebt.
En dan vooral kwaad op jezelf zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat je het zelf eens bent.
Wat fijn dat je terug bentquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Mwoah, dan op zijn minst zorgen dat iemand geïnformeerd wordt ofzo. Of al eerder de rem erop zetten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus je moet ten alleen tijde de verantwoordelijkheid nemen voor een volwassen persoon die je niet kent en die zich compleet naar de tering zuipt en zich onmogeljjk gedraagt?
Ik weet niet. Kan me goed voorstellen dat ik dan op een gegeven moment ook had gezegd van je zoekt maar uit wat je doet, maar ik ga nu weg.
Beetje eigen verantwoording hoor
Ik zuip me niet zo naar de tering dat ik niet meer weet wat ik doe. Mede om anderen daar niet mee op te zadelenquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat je het zelf eens bent.
De politie, wegens openbaar dronkenschap.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, dan op zijn minst zorgen dat iemand geïnformeerd wordt ofzo. Of al eerder de rem erop zetten.
En aanranding blijkbaar omdat ze twi z'n piemel zat te grijpen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De politie, wegens openbaar dronkenschap.
Het leek in het begin alsof ze iemand die niet bij bewustzijn was hebben achtergelaten, als je alles leest blijkt dat ze al een tijdje weer wakker en actief was.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Werkt vastquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De politie, wegens openbaar dronkenschap.
Anderen hadden gewoon minder moeten zuipen zodat ze zich over haar hadden kunnen ontfermenquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet om de victim blamen enzo, maar misschien minder zuipen en naar huis gaan ipv in een Rotterdams park te gaan liggen
neuhquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Werkt vast. Nachtje in de cel helpt voor zo iemand wellicht om de volgende keer minder te zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |