abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184892591
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daar heb ik alles kapot gemaakt, dus ik zoek een nieuwe om mentaal leeg te slurpen.
Nou welkom :D
pi_184892707
Je mag best een kat lenen hoor ;) genoeg knuffels voor iedereen! Ondertussen toch maar de afwas gedaan. Nu koffie!

En welkom Krea! *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_184892732
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:00 schreef quickstepster het volgende:
Je mag best een kat lenen hoor ;) genoeg knuffels voor iedereen! Ondertussen toch maar de afwas gedaan. Nu koffie!

En welkom Krea! *O*
Ahw heerlijk.....dankjewel :)
pi_184893525
Voor het eerst in m'n leven Valentijnsdag-stress. :+

Vriendin is de hele tijd bezig met mijn Valentijnsdag verrassing en ondertussen kan ik niks anders bedenken dan het Rituals-pakket wat ze zelf aangegeven heeft te willen... :X
pi_184893681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:54 schreef Restyler het volgende:
Voor het eerst in m'n leven Valentijnsdag-stress. :+

Vriendin is de hele tijd bezig met mijn Valentijnsdag verrassing en ondertussen kan ik niks anders bedenken dan het Rituals-pakket wat ze zelf aangegeven heeft te willen... :X
Dat kan wel origineler hoor......massage erbij of naar zo'n wellnesresort..... :)
pi_184893763
Goedemiddag en hoi Krea :W
Iedereen veel plezier met zn leuke weekendplannen met vriendjes en films.
Knuffel voor Cinderella, maar rustig aan doen vandaag :*
Hier geen plannen voor het weekend.
pi_184893797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:11 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemiddag en hoi Krea :W
Iedereen veel plezier met zn leuke weekendplannen met vriendjes en films.
Knuffel voor Cinderella, maar rustig aan doen vandaag :*
Hier geen plannen voor het weekend.
Thnxxxx.....komt goed.....kan wel steeds beter steunen op dat been....alleen sokken aan doen is nog een uitdaging....

Geen kans om vriendlief te zien komende dagen??
pi_184893832
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Thnxxxx.....komt goed.....kan wel steeds beter steunen op dat been....alleen sokken aan doen is nog een uitdaging....

Geen kans om vriendlief te zien komende dagen??
Fijn dat je er al steeds beter op kunt steunen. Heb je daar geen lifehacks voor dat je ze met je kruk aan kunt doen ofzo :+

Geen idee, hij heeft de kids en zou kijken of hij een mogelijkheid zag. Dus dat hoor ik dan pas als het zo ver is. Ik reken gewoon nergens op, kan het alleen maar meevallen als het wel lukt :)
pi_184893859
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:17 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Fijn dat je er al steeds beter op kunt steunen. Heb je daar geen lifehacks voor dat je ze met je kruk aan kunt doen ofzo :+

Geen idee, hij heeft de kids en zou kijken of hij een mogelijkheid zag. Dus dat hoor ik dan pas als het zo ver is. Ik reken gewoon nergens op, kan het alleen maar meevallen als het wel lukt :)
Lifehacks :+

Ik kan gewoon m'n nog niet helemaal optrekken zeg maar vanwege de hechtingen.....tis ff stuntelen, maar het lukte wel!

Balen dat je echt nooit weet waar je aan toe bent met hem..... :{
pi_184893879
Zo, even uitgebreid onder de douche m'n zangstem geoefend O+

En Restyler, het gaat toch om het idee? Geloof niet dat wij er echt wat aan doen, heb alleen een lief kaartje omdat we ook 3 maanden samen zijn maandag *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_184893911
Dacht al.....wat hoor ik toch.....maar het was een zingende QS :+
pi_184893981
Fijn dat het wel gelukt is Cinderella, lossen die hechtingen zelf op of moeten ze weer verwijderd worden?

QS ahhh dat hoorde ik dus :+ En wel lief van het kaartje toch O+

Pfftt Fok! Is wel supertraag sinds die nieuwe features. Mogen van mij wel weer weg, heb je toch niks aan als het forum niet of zo traag laadt.
pi_184894001
Daar moet ik nog over bellen Hestia, maar als ze verwijderd moeten worden mag dat toch pas vanaf komende woensdag....
pi_184894037
Ahh oke nog even afwachten dus. Hopelijk gaat het elke dag iets makkelijker ^O^
pi_184894044
Excuses voor de gehoorschade :+ ik vind een kaartje altijd wel een leuk gebaar O+

En inderdaad, het forum is supertraag. Ze zeggen dat dat een goeie manier is om iemand te leren kennen. Geef ze een computer met traag internet/forum en hun ware ik komt naar boven >:)
Gek? kan je dat eten?
pi_184894358
Oh dan voel ik me nu wel betrapt zo zonder geduld..... :@ :@
pi_184894425
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 13:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh dan voel ik me nu wel betrapt zo zonder geduld..... : :
Haha dat wisten we al toch dat wij dat niet hebben :@
pi_184894437
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 13:15 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha dat wisten we al toch dat wij dat niet hebben :
O-) O-)
pi_184894659
Dat wisten we al! Of het nu geduld is voor een traag forum of wat anders, wij hebben het niet :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184894743
Oh gelukkig ben ik niet de enige zonder geduld ha ha!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 13:44:15 #171
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184894835
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Portugees :P
Ach, zolang het klikt. :s)
Zelf voel ik mij al snel een reisgids met zoiets.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 13:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh gelukkig ben ik niet de enige zonder geduld ha ha!
Is ook vrij irritant om te moeten wachten tot alles laad. :(
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
pi_184894860
Ja joh, zelfs je MyAT gelezen maken duurt een halve minuut of meer. Draaaama |:(
Gek? kan je dat eten?
pi_184894867
Ja en als ik nou wat beters te doen had..... :)
pi_184895180
Hmm ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken om iets. Heb al jaren contact met iemand via andere site. Heb hem vorig jaar 2x gezien en een boek van hem geleend die ik nu nog heb. Normaal appten we regelmatig. Nu met O&N laatste appje gehad. App van 12 januari bleef op 1 vinkje staan. Maar nog steeds niks gehoord. Net ff wat verder gekeken, telefoon is niet meer in gebruik, profiel op die andere site is weg en mail komt ook terug dat niet afgeleverd kan worden :{
Nadeel is alleen dat ik zn achternaam niet ken en we verder ook geen gemeenschappelijke vrienden hebben en ik weet niet met wie hij via die andere site nog meer contact had. Hoop maar niet dat er iets ergs gebeurd is, maar heb er wel een naar gevoel bij :{
pi_184895226
Meestal geeft gevoel wel duidelijk iets aan :{ .....je kunt het niet bij die andere site navragen??
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')