Nou welkomquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar heb ik alles kapot gemaakt, dus ik zoek een nieuwe om mentaal leeg te slurpen.
Ahw heerlijk.....dankjewelquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:00 schreef quickstepster het volgende:
Je mag best een kat lenen hoorgenoeg knuffels voor iedereen! Ondertussen toch maar de afwas gedaan. Nu koffie!
En welkom Krea!
Dat kan wel origineler hoor......massage erbij of naar zo'n wellnesresort.....quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:54 schreef Restyler het volgende:
Voor het eerst in m'n leven Valentijnsdag-stress.![]()
Vriendin is de hele tijd bezig met mijn Valentijnsdag verrassing en ondertussen kan ik niks anders bedenken dan het Rituals-pakket wat ze zelf aangegeven heeft te willen...
Thnxxxx.....komt goed.....kan wel steeds beter steunen op dat been....alleen sokken aan doen is nog een uitdaging....quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:11 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemiddag en hoi Krea
Iedereen veel plezier met zn leuke weekendplannen met vriendjes en films.
Knuffel voor Cinderella, maar rustig aan doen vandaag
Hier geen plannen voor het weekend.
Fijn dat je er al steeds beter op kunt steunen. Heb je daar geen lifehacks voor dat je ze met je kruk aan kunt doen ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Thnxxxx.....komt goed.....kan wel steeds beter steunen op dat been....alleen sokken aan doen is nog een uitdaging....
Geen kans om vriendlief te zien komende dagen??
Lifehacksquote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Fijn dat je er al steeds beter op kunt steunen. Heb je daar geen lifehacks voor dat je ze met je kruk aan kunt doen ofzo
Geen idee, hij heeft de kids en zou kijken of hij een mogelijkheid zag. Dus dat hoor ik dan pas als het zo ver is. Ik reken gewoon nergens op, kan het alleen maar meevallen als het wel lukt
Haha dat wisten we al toch dat wij dat niet hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh dan voel ik me nu wel betrapt zo zonder geduld..... : :
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:15 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha dat wisten we al toch dat wij dat niet hebben :
Ach, zolang het klikt.quote:
Is ook vrij irritant om te moeten wachten tot alles laad.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh gelukkig ben ik niet de enige zonder geduld ha ha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |