Jaaaquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:19 schreef Samzz het volgende:
Ik denk erover een jumpsuit te proberen.
Oeeh leukquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:19 schreef Samzz het volgende:
Ik denk erover een jumpsuit te proberen.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:19 schreef Poes. het volgende:
Ja wat S zegt![]()
Mooi dat het zo dan toch nog lukt allemaal.
Ik heb de honkbalvereniging even gemaild met de vraag of ze ook jonkies-training hebben. Kan zelf pas meedoen als B oud genoeg is om alleen thuis te blijven, want; doordeweeks training.
Das in de zomer ook kutquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaaa
Maar dan niet in de winter, het is enorm kut met plassen
Oh leuk! De club waar mijn zusje traint doet dat ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:19 schreef Poes. het volgende:
Ja wat S zegt![]()
Mooi dat het zo dan toch nog lukt allemaal.
Ik heb de honkbalvereniging even gemaild met de vraag of ze ook jonkies-training hebben. Kan zelf pas meedoen als B oud genoeg is om alleen thuis te blijven, want; doordeweeks training.
Het is altijd kut met plassenquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaaa
Zeg dat welquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaaa
Pupillen is vanaf 7 jaar, maar Bee-Ball al vanaf 4..quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh leuk! De club waar mijn zusje traint doet dat ook.
Vrouwen spelen softbalquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Pupillen is vanaf 7 jaar, maar Bee-Ball al vanaf 4..
Honkbal
Oh ik heb in de klas gezeten bij britt breurequote:Op woensdag 6 februari 2019 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen spelen softbal.
Ik vind beide vreselijk. Mijn schoonzus doet t op topniveau.
Stom is dat hè.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen spelen softbal.
Ik vind beide vreselijk. Mijn schoonzus doet t op topniveau.
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh ik heb in de klas gezeten bij britt breure
Ik weet dat er verschil zit in balgrootte en onderhands vs bovenhands werpen. Verder geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2019 17:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Stom is dat hè.
Ik ken het verschil overigens nietIk vind de outfits vooral zo gaaf.
Ik moet me er eens in verdiepen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat er verschil zit in balgrootte en onderhands vs bovenhands werpen. Verder geen idee.
Ik heb echt geen idee wie er allemaal voor NL spelenquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Die speelt softbal in het Nederlands DAMESTEAM
Maar jullie hadden het over softbal toch? Althans Poes wel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie er allemaal voor NL spelen.
Softbal interesseert me ongeveer net zo veel als een tumbleweed.
Speeldequote:Op woensdag 6 februari 2019 17:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Die speelt softbal in het Nederlands DAMESTEAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |