SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sinds dit weekend jabedankt weer.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toen ik het zag vond ik het ook een beetje wat cartoon/arcadeish zoals fortnite hebben.
bij gebrek aan betere gamesquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
Zitten jullie nou al een dag ruzie over Apex te maken.
Maar eh, ik lig in scheiding, dus weet hoe het is en vandaar mijn discussie/ ruzie reactie.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik heb God of War nog liggen![]()
En bij RDR2 ben ik ook pas bij Chapter 2. Dus nog zat te doen.
En Pokémon Let's Go ook nog niet uit.
Behalve pokemon go precies hetzelfdequote:Op woensdag 6 februari 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik heb God of War nog liggen![]()
En bij RDR2 ben ik ook pas bij Chapter 2. Dus nog zat te doen.
En Pokémon Let's Go ook nog niet uit.
Succes en veel sterkte mijn vriend.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Maar eh, ik lig in scheiding, dus weet hoe het is en vandaar mijn discussie/ ruzie reactie.![]()
voordeel van nooit trouwen, niet scheidenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Maar eh, ik lig in scheiding, dus weet hoe het is en vandaar mijn discussie/ ruzie reactie.![]()
Gelukkig komt er voorlopig niets bijzonders uit en kan ik die backlog lekker wegwerken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Behalve pokemon go precies hetzelfde
GoW gister binnen gekregen.
anthemquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig komt er voorlopig niets bijzonders uit en kan ik die backlog lekker wegwerken.
Nou, voordeel van scheiden, chicks staan in de rij uit medelijden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voordeel van nooit trouwen, niet scheiden
Demo was leuk, maar ik heb het idee dat het een Grindfest wordt.quote:
Metro!quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig komt er voorlopig niets bijzonders uit en kan ik die backlog lekker wegwerken.
quote:
als t goed is gaan ze verder op t verhaal van 5, zou nice zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb wel zin in die nieuwe Far Cry. Ben benieuwd.
Far Cry Blood Dragon
Far Cry Primal
Niet gespeeld.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als t goed is gaan ze verder op t verhaal van 5, zou nice zijn
Die moet ik nog uitspelenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als t goed is gaan ze verder op t verhaal van 5, zou nice zijn
zuchtquote:
Far Cry 5 vond ik fantastisch maar New Dawn trekt me echt helemaal niet met die over the top setting...quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:46 schreef DKUp het volgende:
Dat is echt een budgetbak-titel. New Dawn schijnt iets van tien side-quests en veel minder main-quests dan FC5 te hebben. Tien kampen (FC5 heeft er iets van 17) in drie verschillende moeilijkheidsgraden.....
Speelt zich inderdaad 17 jaar na Far Cry 5 af.
Ik ga het zeker wel een keer spelen.
Hoe meer ik ervan zie of hoor, hoe minder enthousiast ik ervan word. Weer een stil personage in zo goed als dezelfde settingquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:52 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Far Cry 5 vond ik fantastisch maar New Dawn trekt me echt helemaal niet met die over the top setting...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |