ja.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
De rest van de tijd doet je vriendin het zeker.
Ja alles weer lekker fris, vind het alleen jammer dat ik het beddengoed niet even buiten kan hangenquote:
Moet je de thuiszorg die mijn opa had hebben, weet je zeker dat je de komende 4 jaar geen schoon bed hebtquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik ook 1x per jaar.
Kan wel, het zal alleen niet droog naar binnen komen gok ik .quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja alles weer lekker fris, vind het alleen jammer dat ik het beddengoed niet even buiten kan hangen
schandaligquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja alles weer lekker fris, vind het alleen jammer dat ik het beddengoed niet even buiten kan hangen
[..]
Moet je de thuiszorg die mijn opa had hebben, weet je zeker dat je de komende 4 jaar geen schoon bed hebt
Helaas, vind was wat buiten heeft gehangen altijd lekkerderquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan wel, het zal alleen niet droog naar binnen komen gok ik .
Ik heb niets om het aan op te hangenquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helaas, vind was wat buiten heeft gehangen altijd lekkerder
Die zijn wel handig, ik heb gewoon een waslijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb niets om het aan op te hangenBinnenkort maar eens een molen kopen die ik in een parasolvoet kan zetten ofzo.
Als ik een waslijn door mijn tuin hang kan de was van de hele buurt eropquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die zijn wel handig, ik heb gewoon een waslijn
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik een waslijn door mijn tuin hang kan de was van de hele buurt erop
incl linkje naar de reeks die gestart is door wollahquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
lol, op je profiel zie je nu een plot van je punten
Dat is wel handigquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik een waslijn van 30m lang
Met beddengoed heb je hem zo vol, of gordijnen, ik heb 16 meter en heb al eens gekeken of ik een draad extra kan spannen voor meer ruimtequote:Op woensdag 6 februari 2019 10:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb niet eens genoeg kleding om die te vullen dan
Ik regel wel gewoon een molen ofzo..
Ik moet nieuw beddengoed kopen trouwens.. wat ik heb matcht nergens meer bijquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Met beddengoed heb je hem zo vol, of gordijnen, ik heb 16 meter en heb al eens gekeken of ik een draad extra kan spannen voor meer ruimte
Momenteel lijkt mijn bed net de aanbiedingsbak bij de Leen Bakker met al die kussens en dekbeddenquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet nieuw beddengoed kopen trouwens.. wat ik heb matcht nergens meer bij
erg is dat he. Zo'n hekel aanquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet nieuw beddengoed kopen trouwens.. wat ik heb matcht nergens meer bij
Ja, helemaal kut.. ik heb al nog maar 1 hoeslaken dat goed is en nog maar 2 dekbedovertrek sets ..quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
erg is dat he. Zo'n hekel aan
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:32 schreef Solotov het volgende:
Net de vloerbedekking op m'n werk volgekotst.
Wel een teken dat het verstandig is om naar huis te gaan
Was dit niet gewoon een hint van jou kant dat ze maar eens nieuwe vloerbedekking moeten nemen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:32 schreef Solotov het volgende:
Net de vloerbedekking op m'n werk volgekotst.
Wel een teken dat het verstandig is om naar huis te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |