Ik ben het gewendquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
5 uur per nacht is ook wel erg weinig.
Ja.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:38 schreef TARDIS. het volgende:
Kunnen jullie je eigen penis nog zien?
#Aannames.quote:
Op het moment heb ik m'n gulp dicht.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:38 schreef TARDIS. het volgende:
nee, die zit onder mn bureauquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:38 schreef TARDIS. het volgende:
nee, ben blindquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:38 schreef TARDIS. het volgende:
Al 5 jaar niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:38 schreef TARDIS. het volgende:
klinkt als een goed weekend.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:32 schreef Myrr het volgende:
Heb afgelopen weekend klokje rond geslapen. Wakker geworden, papa mama gespeeld, toen weer in slaap gevallen op de bank tot 4 uur smiddagsdaarna rond 9 uur alweer in slaap gevallen tijdens Netflix.
Kan nu ook wel weer slapen.
Gewoon gaan slapen dan, als je werkzaamheden het toelatenquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:32 schreef Myrr het volgende:
Heb afgelopen weekend klokje rond geslapen. Wakker geworden, papa mama gespeeld, toen weer in slaap gevallen op de bank tot 4 uur smiddagsdaarna rond 9 uur alweer in slaap gevallen tijdens Netflix.
Dan had je het nodig.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:32 schreef Myrr het volgende:
De rest van de tijd doet je vriendin het zeker.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik ook 1x per jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |