Tof! Zodra Günther loopt en motorisch net een tikkie verder is ga ik er ook maar eens heen, is goed te doen voor ons met het OVquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
De kapitein en ik zijn vandaag in plaswijckpark (in Rotterdam) wat is dat awesome voor dreumessen zegkapitein rent, straalt en jizzt bijna in zn pants elke keer dat de trein voorbij komt
een beetje stabiel kunnen lopen en al wat kunnen klimmen ect maakt het wel leuker (en iets veiliger want bij de loslopende dieren stukken zijn van die wildroosters waar bijna precies babyvoetjes in passenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof! Zodra Günther loopt en motorisch net een tikkie verder is ga ik er ook maar eens heen, is goed te doen voor ons met het OVKende het al wel, maar toch bedankt voor de reminder!
En hoe denkt jouw man dit te gaan oplossen dan? Wat stelt hij voor?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:39 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader werkt dus mijn moeder ‘moet’ het dan gaan doen maar ik ken haar: die gaat dat niet meer wekelijks willen doen, 7 km. verder.![]()
Ze appte mij notabene zelf dat wanneer mijn schoonouders gaan verhuizen, het voor mij wel heel moeilijk wordt qua oppassen en ophalen/brengen van school.
Daarbij: als mijn moeder niet kon, kon een andere ouder vaak wel.
En mijn schoonouders hebben zelf geen auto dus dat ging toch al niet.
We gaan kijken voor een fietskar maaarr onze zoon is natuurlijk al wat ouder en geen lichtgewicht dus er moet iets zijn wat ook hem nog minstens een tijdje kan meenemen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:47 schreef Franny_G het volgende:
[..]
En hoe denkt jouw man dit te gaan oplossen dan? Wat stelt hij voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even 'lamineren' met transparante inpak-tape en hoppetee!
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 21-02-2019 13:08:28 ]Let me see you stripped down to the bone
Ha, fijn!quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef minilot het volgende:
Simpele speelgoedtip voor eventuele dreumessen die net zo geobsedeerd zijn door portemonnees en pasjes als Günther: portomonneetje van drie euro bij de Wibra + printjes.Leuk idee! Ga ik ook eens voor kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even 'lamineren' met transparante inpak-tape en hoppetee!
Wolfje had gisteren zijn onderzoek bij de fysiotherapeut. Fijnmotorisch zit hij op het niveau van een driejarige. Grofmotorisch lekker gemiddeld op het lopen na maar dat viel ook nog binnen het normale.
Best wel heel trots nu.![]()
Ah oke! Maar eigenlijk is alles dus oke?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:06 schreef Cygne het volgende:
Olivia, hij wordt volgende maand 2 en liep nog niet los. Dus ik wilde even kijken of de fysiotherapeut ons daarmee kon helpen en of er een oorzaak daarvoor was.
Jup!quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:18 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Ah oke! Maar eigenlijk is alles dus oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |