abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185125200
Venco, 10 minuten is idd nog best te overzien, maar dat zou ik ook niet van anderen durven te vragen. Dus ik zou sowieso je man een schop onder zijn kont geven. Geen betaalde opvang willen, maar ook niet willen helpen met halen/brengen kan niet. Dan moet hij zelf maar parttime gaan werken zodat hij ze zelf op kan vangen. En als hij niet wil fietsen kan hij ook gewoon lopend met de kinderwagen! Of een rijbewijs halen.
pi_185126908
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
De kapitein en ik zijn vandaag in plaswijckpark (in Rotterdam) wat is dat awesome voor dreumessen zeg O+ kapitein rent, straalt en jizzt bijna in zn pants elke keer dat de trein voorbij komt _O-
Tof! Zodra Günther loopt en motorisch net een tikkie verder is ga ik er ook maar eens heen, is goed te doen voor ons met het OV :Y Kende het al wel, maar toch bedankt voor de reminder! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_185129385
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Tof! Zodra Günther loopt en motorisch net een tikkie verder is ga ik er ook maar eens heen, is goed te doen voor ons met het OV :Y Kende het al wel, maar toch bedankt voor de reminder! ^O^
een beetje stabiel kunnen lopen en al wat kunnen klimmen ect maakt het wel leuker (en iets veiliger want bij de loslopende dieren stukken zijn van die wildroosters waar bijna precies babyvoetjes in passen :') en als je zo'n dwarskip hebt als kapitein die daar perse zelf overheen wil lopen }:|.... Zo'n afdruk in t voorhoofdje staat ook zo sneu )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185138480
Plaswijckpark is erg leuk idd! Gaan wij binnenkort ook maar weer eens doen, nu ze nog gratis zijn. Net als het Nijntje museum.
pi_185141199
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:39 schreef vencodark het volgende:

Mijn vader werkt dus mijn moeder ‘moet’ het dan gaan doen maar ik ken haar: die gaat dat niet meer wekelijks willen doen, 7 km. verder. :{w
Ze appte mij notabene zelf dat wanneer mijn schoonouders gaan verhuizen, het voor mij wel heel moeilijk wordt qua oppassen en ophalen/brengen van school.
Daarbij: als mijn moeder niet kon, kon een andere ouder vaak wel.
En mijn schoonouders hebben zelf geen auto dus dat ging toch al niet. :)
En hoe denkt jouw man dit te gaan oplossen dan? Wat stelt hij voor?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_185141268
Oh jongens, ik moet even juichen hoor: Ysje slaapt sinds dit weekend door. Maakt nachten van 19:30 tot 7:00. Eindelijk slaap ik ook weer gewoon goed. *O* .

Ik denk dat de reden dat hij afgelopen twee maanden niet doorsliep echt was dat hij en last had van verkoudheden (met hoestbuien waar hij wakker van werd) en last had van tanden/kiezen waar hij pijn van had. Dus ik ben wel blij dat we niet aan slaaptraining zijn gaan doen, en dat ik ergens toch ook wel aanvoelde dat het dat niet was.

Maar: O+ slaap O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_185141327
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:47 schreef Franny_G het volgende:

[..]

En hoe denkt jouw man dit te gaan oplossen dan? Wat stelt hij voor?
We gaan kijken voor een fietskar maaarr onze zoon is natuurlijk al wat ouder en geen lichtgewicht dus er moet iets zijn wat ook hem nog minstens een tijdje kan meenemen.
En we proberen onze diensten op werk beter af te stemmen. Man zei ook dat als het echt niet gaat, hij op werk wat makkelijker een snipperuurtje neemt. Dat was voorheen ook nogal een issue ivm financiën.
Ik heb op werk gevraagd of ik vaker een dienst kan draaien in diezelfde stad zodat ik mijn zoon kan ophalen. Daar heb ik echter nog niets van gehoord.
Nu werk ik maar 2 dagen in de week maar ook dán moet je wel een oplossing hebben. :)
pi_185141544
Dat klinkt alsof jullie hier toch wel uit kunnen komen. Misschien wil je moeder wel een keer in de 14 dagen de kinderen brengen? Dat scheelt al.
pi_185145547
Simpele speelgoedtip voor eventuele dreumessen die net zo geobsedeerd zijn door portemonnees en pasjes als Günther: portomonneetje van drie euro bij de Wibra + printjes. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even 'lamineren' met transparante inpak-tape en hoppetee! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 21-02-2019 13:08:28 ]
pi_185145594
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:50 schreef Franny_G het volgende:

Maar: O+ slaap O+ .
Ha, fijn! O+ Had je kleuter er eigenlijk last van als Ysje 's nachts wakker werd?
pi_185145947
Tof idee Mini! En ik wil dat soort dingen ook echt allemaal doen, maar ik kan er de energie vaak niet voor vinden.

Deze nacht was wel een dieptepunt in mijn ouderschapsbestaan :')
Mijm is zó verkouden. Hij sliep pas rond half 1, is toen wakker geweest van half 4 tot half 6 en sliep daarna nog tot 8. De wakkere tijd heeft hij tegen me aan in bed liggen huilen. Echt zo zielig, ik kon gewoon niets voor hem doen ;(
Het spreekt voor zich dat we vandaag een extra filmpje kijken, samen met peuter :7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185146616
Oef, wat sneu! Beterschap voor Mijmpje! :*
pi_185147060
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef minilot het volgende:
Simpele speelgoedtip voor eventuele dreumessen die net zo geobsedeerd zijn door portemonnees en pasjes als Günther: portomonneetje van drie euro bij de Wibra + printjes. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even 'lamineren' met transparante inpak-tape en hoppetee! ^O^
Leuk idee! Ga ik ook eens voor kijken.

Wolfje had gisteren zijn onderzoek bij de fysiotherapeut. Fijnmotorisch zit hij op het niveau van een driejarige. Grofmotorisch lekker gemiddeld op het lopen na maar dat viel ook nog binnen het normale.

Best wel heel trots nu. O+
pi_185147652
Wat goed van hem Cygne *O*

Creatief mini :)

Ah succes vandaag LeSage, das ook 3x niks als je alleen bent. Wanneer komt je vriend terug?
pi_185149907
Jullie gaan hard!

Cygne, knappe Wolf! Sorry als je het al eerder hebt gezegd maar, wat was de aanleiding voor het onderzoek bij de fysio?

LS, het kan alleen maar beter worden, toch?

Franny, wat heerlijk van de goede nachten zeg!

Venco, ingewikkeld! Is een fietskar iets anders dan een bakfiets trouwens?

M probeert woordjes te zeggen, zo schattig! Papa en mama gaat al redelijk, de naam van broerlief lijkt nog nergens op. Wel lijkt ze heel vaak 'eten' te zeggen. Past wel bij d'r :D
En mijn moedermelksieraad is gisteren binnen gekomen! Ik had een ketting besteld en ik ben er enorm blij mee :)
Toen ik 'm bestelde dacht ik dat onze voedingstijd er bijna op zat. M wordt echter nog steeds twee keer per nacht wakker en tot nu toe ga ik altijd voor de makkelijkste oplossing: aanleggen en verder slapen. Ach, prima. Zo belangrijk is slaap nou ook weer niet, toch?
pi_185150217
Olivia, hij wordt volgende maand 2 en liep nog niet los. Dus ik wilde even kijken of de fysiotherapeut ons daarmee kon helpen en of er een oorzaak daarvoor was.
pi_185150445
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 17:06 schreef Cygne het volgende:
Olivia, hij wordt volgende maand 2 en liep nog niet los. Dus ik wilde even kijken of de fysiotherapeut ons daarmee kon helpen en of er een oorzaak daarvoor was.
Ah oke! Maar eigenlijk is alles dus oke?
pi_185151903
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 17:18 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Ah oke! Maar eigenlijk is alles dus oke?
Jup!

SPOILER
pi_185152337
Cygne: dat mensen vragen of hij nóg niet loopt, ok, dat kan nog wel uit verbazing of interesse maar ‘ of hij wel helemaal goed is’?... Daar zou ik pissig om worden. Wauw.
:( -O-
Begrijpelijk dat zoiets heel diep zit. :*
pi_185152348
Ik vind het anders heel logisch klinken, Cygne. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185152369
Wat zijn sommige mensen toch domme, botte horken. :(
pi_185152508
Jeetje Cygne, ik vind dat ten eerste heel lomp van die mensen en ten tweede een heel begrijpelijke reactie van jouw kant :* ik vond Wolfje wel echt een baas, een dag voor je fysio-onderzoek gewoon gaan lopen 8-)

Morgen is vriend weer terug *O*
En ondanks onze nacht viel de dag heel erg mee O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:14:57 #298
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185153070
Ik vind 't ook heel begrijpelijk, Cygne. Ik hoop dat die mooie uitkomst van het onderzoek inwerkt tegen de onzekere stem :* .

LeSage, bij mij komt de klap van zo'n nacht meestal pas de volgende dag :P. Maar dan kan je vriend gelijk weer vol aan de bak.

OiT, wil je een foto posten van je sieraad? Ik overweeg het nog steeds.

Franny, wat fijn van de goede nachten nu en ook dat het zo vanzelf is gegaan. Zijn alle kiezen nu helemaal door? Wij moeten er nog eentje. Ik hoop dat de wakkertijd in de ochtend daarna wat naar achteren geschoven gaat worden :O .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:16:39 #299
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185153117
@Venco ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor de nieuwe situatie straks. En vooral dat die gewoon met z'n allen wordt verzonnen in plaats van dat iedereen alleen maar tegen jou roept hoe het niet zal gaan.

Jacobs nieuwste features: zijn auto's op een rijtje parkeren, heel lang naar zwaaien, en dan naar boven kruipen om te gaan slapen.

En de pruillip -O- .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:17:09 #300
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185153135
Verder had ik nog een vraag maar daarvoor gooi ik eerst het topic even dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')