Rena wat lijkt ze ineens groot zo!
 Rena wat lijkt ze ineens groot zo!  

En wat goed dat je meisjes het zo goed doen bij het wandelen zonder wagen, die foto is echt te zoet
 En wat goed dat je meisjes het zo goed doen bij het wandelen zonder wagen, die foto is echt te zoet  Die jasjes zijn ook al zo leuk, waar shoppen jullie allemaal zeg
 Die jasjes zijn ook al zo leuk, waar shoppen jullie allemaal zeg  ?
 ? en wat snoeperig op dat bankje, wat een ranke vingertjes heeft hij vergeleken met mijn speklapje
 en wat snoeperig op dat bankje, wat een ranke vingertjes heeft hij vergeleken met mijn speklapje  

ik ben ook team warrige haartjes, vieze knietjes en snotneuzen
 ik ben ook team warrige haartjes, vieze knietjes en snotneuzen   hier mag naar hartelust geraasd en gerotzooid worden. Lekker uitproberen zonder in een bubbel van voorzichtigheid en reinheid te hoeven zitten
 hier mag naar hartelust geraasd en gerotzooid worden. Lekker uitproberen zonder in een bubbel van voorzichtigheid en reinheid te hoeven zitten   

Deze jasjes zijn van Ali, ¤8 per stuk. Van buiten zijn ze erg mooi, van binnen is het baggerkwaliteit, alle zomen zijn gescheurd. Maar goed, dat zie ik alleenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:46 schreef rena het volgende:
Goed dat je het zegt van die W-zit, FF, ik probeer er wel op te letten dat ze het niet doet over het algemeen, vooral omdat we al eens voor heuponderzoek bij het ziekenhuis zijn geweestEn wat goed dat je meisjes het zo goed doen bij het wandelen zonder wagen, die foto is echt te zoet
Die jasjes zijn ook al zo leuk, waar shoppen jullie allemaal zeg
?
Wolf krijgt de smaak te pakken van het lopenen wat snoeperig op dat bankje, wat een ranke vingertjes heeft hij vergeleken met mijn speklapje

Dat is eigenlijk een beetje een uit de hand gelopen grapje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:28 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Goed bezig wolfje! Is hij al dino-fan of zijn jullie dat Cygne? Mijn peuter had ook veel dino's als dreumes maar had er toen nog niks mee, maar nu is hij helemaal blij als ik met dino-kleding thuis kom. En ik vind het zo jammer dat er vrijwel geen meisjeskleding is met dino's.
 Tijdens mijn zwangerschap kreeg mijn man vaak de opmerking dat hij vast een jongetje wilde waarop hij dan steevast antwoordde dat hij eigenlijk gewoon op een baby t-rex hoopte.
 Tijdens mijn zwangerschap kreeg mijn man vaak de opmerking dat hij vast een jongetje wilde waarop hij dan steevast antwoordde dat hij eigenlijk gewoon op een baby t-rex hoopte.   
  '
 '

Hij ligt al bijna 2 uur wakker te zijn naast me
  Hij ligt al bijna 2 uur wakker te zijn naast me  

is dat jasje van stof ipv rubber of plastic? Gele jasjes zijn zo cutequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:12 schreef minilot het volgende:
Oh, dat Mie-tje is inderdaad om op te vreten zeg!Kijk dat nou lopen!

Toevallig gister ook een geel jasje met streepvoering besteld
[ afbeelding ]
Banaan, LOL @ schoentjesuitschopondeugd
PKM, digt -ie de glijbaan een beetje? Glijbanen zijn hier een groot succes!
Filmpje van LDG straks even kijken als ik geen slapend kind meer op de arm heb
Welkom OiT!

maar zijn vaak regenjassen
 maar zijn vaak regenjassen

Ha, thnx!quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/RfudUM9.jpg
De foto?

), maar ook de kleuren, lichtinval.. Om in te lijsten!
), maar ook de kleuren, lichtinval.. Om in te lijsten!

Haha, tof!quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:50 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Adrian mooie foto!
Ik geloof t wel Sylver

Dat moet niet de bedoeling zijn want dan ben je beide ongelukkig eigenlijk.
 Dat moet niet de bedoeling zijn want dan ben je beide ongelukkig eigenlijk.  
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik zou daarvoor echt geen andere opvang gaan regelen als jullie verder tevreden zijn. Misschien inderdaad niet meer aan ouders van vriendjes vragen om hem te brengen, maar je (schoon)ouders zullen het geen punt vinden denk ik.
 Ik zou daarvoor echt geen andere opvang gaan regelen als jullie verder tevreden zijn. Misschien inderdaad niet meer aan ouders van vriendjes vragen om hem te brengen, maar je (schoon)ouders zullen het geen punt vinden denk ik.

Mijn vader werkt dus mijn moeder ‘moet’ het dan gaan doen maar ik ken haar: die gaat dat niet meer wekelijks willen doen, 7 km. verder.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:vencodark 10 minuten is toch nog steeds hartstikke dichtbij?Ik zou daarvoor echt geen andere opvang gaan regelen als jullie verder tevreden zijn. Misschien inderdaad niet meer aan ouders van vriendjes vragen om hem te brengen, maar je (schoon)ouders zullen het geen punt vinden denk ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |