abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 17 mei 2019 @ 15:57:59 #101
485723 NoPicNic
Netflixverslaafde liberaal
pi_186909116
registreer om deze reclame te verbergen
Lekker nummer!
  zondag 19 mei 2019 @ 12:15:18 #103
179949 Elfletterig
Muziekfreak
pi_186961415
Wat is dit trouwens een fijn liedje. ^O^
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
pi_187054175
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2019 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is dit trouwens een fijn liedje. ^O^
Yup dit is het beste wat Azerbaijan ooit heeft gestuurd, ik vind het ondertussen beter dan Always :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187113040
Ik zie net dit artikel op Wiwibloggs staan: https://wiwibloggs.com/20(...)r-voting-map/239514/

Ik had al het idee dat die man wel erg vol van zichzelf was, maar wat een slechte verliezer:

Speaking to Azerbaijani outlet Oxu.az, Chingiz has made clear his feelings about the country’s result in the 2019 contest:

“We should not have taken seventh place. Compatriots living in Europe voted for me enough. I think that at the contest the votes were incorrectly counted.”

He also revealed he’s not a fan of the staging for Duncan Laurence’s winning song “Arcade”:

“The song was good, but the staging was weak. I think our performance was better.”

He felt his performance achieved an “adequate” result for Azerbaijan, but evidently hoped for more.
pi_187114134
Ik vind het een goed nummer, maar die gast is een diva en z'n staging vond ik kut. Ik moest aan de tandarts denken.
  ESF Reporter maandag 27 mei 2019 @ 13:21:58 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_187114165
Dat lamme trucje met die augmented reality good staging noemen, oh Chingiz toch. _O-
Godsamme wat zit iedereen toch vanuit alle hoeken en gaten te zeuren om alles om maar een beetje back-handed te zeggen dat ze vinden dat ze hadden moeten winnen. Of valt het nu juist op omdat het dit keer ons eigen land is waarvan ze vinden dat we het niet verdienen? Of in ieder geval, waarvan ze vinden dat ze het meer verdienen dan wij.
pi_187114834
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 13:21 schreef Cee het volgende:
Dat lamme trucje met die augmented reality good staging noemen, oh Chingiz toch. _O-
Godsamme wat zit iedereen toch vanuit alle hoeken en gaten te zeuren om alles om maar een beetje back-handed te zeggen dat ze vinden dat ze hadden moeten winnen. Of valt het nu juist op omdat het dit keer ons eigen land is waarvan ze vinden dat we het niet verdienen? Of in ieder geval, waarvan ze vinden dat ze het meer verdienen dan wij.
Ik kan me nog wel herinneren uit het pre-internet tijdperk (opa vertelt) dat 'we' ook vonden dat liedjes als Vrede en De Eerste Keer hadden moeten winnen. Dat is toch wel de manier waarop mensen denken die de liedjes alleen op de avond zelf horen, terwijl ze de eigen inzending al maanden op de radio hebben gehoord. Ik twijfel er niet aan dat er nog steeds heel veel mensen zo kijken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187115154
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 13:21 schreef Cee het volgende:
In 2017 was dat ook, maar dat kwam vooral door Salvador zijn fast food music speech :P

Vind vooral dat gezeur over dat de jury weg moet dit jaar irritant, maar dat komt natuurlijk door de populariteit van Noorwegen.
pi_187125293
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:03 schreef Lorelay het volgende:
Ik zie net dit artikel op Wiwibloggs staan: https://wiwibloggs.com/20(...)r-voting-map/239514/

Ik had al het idee dat die man wel erg vol van zichzelf was, maar wat een slechte verliezer:

Speaking to Azerbaijani outlet Oxu.az, Chingiz has made clear his feelings about the country’s result in the 2019 contest:

“We should not have taken seventh place. Compatriots living in Europe voted for me enough. I think that at the contest the votes were incorrectly counted.”

He also revealed he’s not a fan of the staging for Duncan Laurence’s winning song “Arcade”:

“The song was good, but the staging was weak. I think our performance was better.”

He felt his performance achieved an “adequate” result for Azerbaijan, but evidently hoped for more.
Damn daar dondert ie toch even van zijn voetstukje... en dan notabene het feit dat de (Turkse) diaspora achter je staat gebruiken als argument dat je onterecht verloren hebt _O-

Daarnaast vind ik het refrein laten zingen door je backingvocals ook niet echt fairplay, maar ze doen al jaren niet anders bij Azerbaijan

Sowieso had ik al wel het idee sinds die persconferentie na de tweede halve finale dat Chingiz nogal vol van zichzelf was, en ook dat vreselijke mokkel dat daar hysterisch liep te doen deed de likeability geen goed :')

[ Bericht 6% gewijzigd door TheVulture op 28-05-2019 00:34:44 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187125673
'T is mijn mening (en niet als discriminatie bedoeld), maar ik vind dat landen als Turkije en Azerbeidzjan niet bij het ESF horen. Zo vol van zichzelf als ze winnen en als ze verliezen gedragen ze zich als een klein kind (niet alleen Chingiz). Daarnaast ook opzoek naar allerlei dingen op daar de schuld van hun verlies neer te leggen (want het ligt nooit aan henzelf) en, wat je ook van hem/haar vindt, zelfs Conchita Wurst's overwinning is voor Turkije een reden op niet terug te keren (stiekem zijn ze ook gewoon nog steeds boos over 2010 en 2011). Ook hebben beide landen op een ONeerlijke manier gewonnen (Turkije door de diaspora en Azerbeidzjan is wel duidelijk denk ik) en zouden ze, mocht Turkije nog meedoen nu, nog steeds 12 punten aan elkaar hebben gegeven.

Nogmaals, mijn mening, maar ik denk dat je een hoop problemen oplost door dat soort landen gewoon verbiedt om niet meer mee te doen.
pi_187127022
Als Chingiz dit werkelijk heeft gezegd is het een slechte verliezer zeg.
Ik vind het liedje top 10 waardig en de zanger knap. Maar ik zag hem ook tussendoor zijn spierballen laten zien tijdens puntentelling dacht ik of nadat hij uit de envelop kwam. Toen dacht ik al volgens mij is het een uitslovertje.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187170912
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 02:24 schreef Butler456 het volgende:
'T is mijn mening (en niet als discriminatie bedoeld), maar ik vind dat landen als Turkije en Azerbeidzjan niet bij het ESF horen. Zo vol van zichzelf als ze winnen en als ze verliezen gedragen ze zich als een klein kind (niet alleen Chingiz). Daarnaast ook opzoek naar allerlei dingen op daar de schuld van hun verlies neer te leggen (want het ligt nooit aan henzelf) en, wat je ook van hem/haar vindt, zelfs Conchita Wurst's overwinning is voor Turkije een reden op niet terug te keren (stiekem zijn ze ook gewoon nog steeds boos over 2010 en 2011). Ook hebben beide landen op een ONeerlijke manier gewonnen (Turkije door de diaspora en Azerbeidzjan is wel duidelijk denk ik) en zouden ze, mocht Turkije nog meedoen nu, nog steeds 12 punten aan elkaar hebben gegeven.

Nogmaals, mijn mening, maar ik denk dat je een hoop problemen oplost door dat soort landen gewoon verbiedt om niet meer mee te doen.
Vind je Turkije 2003 een onterechte winnaar? :o

Die raakt me wel effe :'(
Yeah yeah, fire.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')