abonnement Unibet Coolblue
pi_201538276
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Kwam hij niet uit Eindhoven? Ik meen hem ooit gezien te hebben. :')
Dacht het wel. En hij reed altijd in een Bo-Rent autootje. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
  Tettenkoning maandag 27 september 2021 @ 11:11:42 #152
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201538430
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dacht het wel. En hij reed altijd in een Bo-Rent autootje. _O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 12:11:14 #153
335263 freaky40
pi_201539079
Ik mis dit soort gekkies TV wel. Gescript natuurlijk, maar leuk om hier volkomen naïef naar te kijken. Maar nu hebben LLDL hier voor.
Allemaal cabaretteketet!
  Tettenkoning maandag 27 september 2021 @ 12:14:43 #154
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201539104
Deelnemer Marc: ‘Ik was die stomme idioot’
Al sinds ‘Ik heb HET nog nooit gedaan’ op televisie komt, wordt er getwijfeld aan de echtheid van het programma. Deelnemers hebben een geheimhoudingsverklaring van RTL ondertekend, en zeggen dus niets. Marc Bos doet dat nu wel. “Ik wil nu eindelijk eens mijn verhaal vertellen.”

Marc schreef zich in voor ‘Ik heb HET nog nooit gedaan’ omdat hij hoopte de liefde te vinden, maar vooral ook om zijn verhaal te kunnen doen. “Ik had echt een eerlijk programma verwacht, met respect naar de deelnemers.” Met zijn toen nog 48 jarige leeftijd, was Marc de oudste kandidaat uit de serie. Inmiddels is hij 51 en heeft hij ‘het’ nog steeds nooit gedaan.



Dat ligt aan een aantal factoren. “Ik ben geboren in een instabiel gezin met een vader en moeder die altijd aan het bekvechten waren. Mijn vader is met de noorderzon vertrokken toen ik acht was.” Marc heeft vier broers en drie zussen. “Mijn moeder moest in haar eentje voor ons zorgen. De alimentatie was afgekocht met het huis, dat was dus geen prettige situatie.”

Ook werd Marc op zijn achtste geestelijk misbruikt op de lagere school. “Ik werd de grond ingestampt. Het was alsof ik gewoon niet meer bestond. En ik kon toen ook niet bij mijn ouders terecht. Alles stapelde zich op.” Vanaf dat moment heeft Marc eigenlijk een hekel gekregen aan mensen. “Ik bouwde een spreekwoordelijke muur om me heen en liet niemand meer toe.”

‘Toen ze mijn leeftijd hoorden, wilden ze me in het programma’
Toch heeft hij er altijd het beste van proberen te maken. “Eigenlijk is het een wonder dat ik er nog ben, maar het geloof heeft me er doorheen gesleept.” Toen kwam die oproep van het programma. “Ze zochten maagden en ik vond het belangrijk om mijn verhaal te kunnen vertellen, dus ik gaf me op. Toen ze mijn leeftijd hoorden, wilden ze me natuurlijk absoluut in het programma houden. Een paar dagen later stonden ze al op de stoep om het eerste gedeelte op te nemen.”

Marc kreeg al snel in de gaten dat ze uit waren op sensatie en niet van plan waren een eerlijk programma te maken. “Elk woord wordt je ingefluisterd en mijn dagritme was ook heel anders dan normaal. Ik doe bijvoorbeeld de gordijnen op mijn slaapkamer nooit dicht, nu moest dat opeens wel. En als je dan je twijfels uitspreekt, staan daar zes/zeven mensen voor je. Dan doe je vanzelf wel wat ze willen.”

Paardrijden met Linda
Achteraf gezien had hij nooit mee moeten doen. “Ik ben er met open ogen ingetuind”, geeft hij toe. “Ze wisten met welke insteek ik mee wilde doen, maar ze zaagden me bij de eerste opnames al doormidden.” Hij had er toen natuurlijk meteen mee op kunnen houden. “Ik mailde gelijk dat ik het niet meer wilde, maar dan hing Ewout Genemans direct
aan de telefoon. Hij deed allerlei beloften. En dan laat je je toch overhalen, uiteindelijk blijf je hopen op de liefde.”

De date met Linda is misschien wel een van de bekendste scenes uit de serie. Zij viel van haar paard af en werd opgehaald door de ambulance. Marc zei toen dat hij zich meer bezighield met het welzijn van het paard, dan met het welzijn van Linda. Op tv kwam hij, zoals hij zelf zegt, over als een stomme idioot. Maar volgens Marc is dat allemaal op die manier geregisseerd. “Die paarden waren niet eens van de manege, ze waren ingehuurd. Linda begon al met het verkeerd opleggen van het zadel. Toen wist ik al dat ze nooit, of in ieder geval, niet vaak had paardgereden.” Marc was niet boos op Linda, wel op de programmamakers.

“En daarom reageerde ik op die manier. Ik weet natuurlijk niet hoeveel toneel daarbij kwam kijken, maar ik zag al meteen dat ze echt niet hard viel. Dat paard was in een onbekende omgeving en liep zo richting de provinciale weg. Ik vond het belachelijk dat het programma dat op die manier had aangepakt.” Overigens heeft hij daarna nog wel veel contact met Linda gehad, ook buiten het programma om. “Ik was verliefd op haar, maar zij speelde met mijn gevoelens. Er is heel veel gebeurd, de politie is er zelfs bij betrokken geweest.” Naar eigen zeggen heeft Marc toen de redactie ingelicht. “Maar die mensen hebben daar helemaal niks mee gedaan.”Marc Bos



‘Ik mocht mezelf niet zijn’
Ondanks de slechte ervaringen, deed Marc ook weer mee aan het tweede seizoen. “Er worden weer allerlei beloften gedaan en uiteindelijk hoop je nog steeds op een echte date.” In het begin werd nog gevraagd met wat voor vrouw Marc zou willen daten. “Maar dan komen ze met een vrouw met een grote maat. Daar is natuurlijk niks mis mee, maar ze hadden mij niet voor niks om mijn type gevraagd.” Marc liep toen boos weg bij de modeshow, dat kwam op tv over als respectloos. “Maar ik was boos op de programmamakers, ze gaven me iets anders dan ze beloofd hadden. Het lag echt niet aan haar.”

Voor een andere uitzending is Marc naar de discotheek gegaan. “Daar mocht ik niet mezelf zijn, ik moest vooral veel kijkers trekken.” Hij geeft een aantal voorbeelden: “Ik moest bijvoorbeeld per se een toastje pakken en smeren, terwijl ik daar helemaal geen trek in had. En bij een date op de manege moest ik doen alsof ik de eigenaresse al jaren kende, maar ik had haar nog nooit gezien.”

Geen (na)zorg
Tijdens de serie heeft Marc verschillende keren zijn verhaal gedaan, maar kreeg nooit zorg. “Terwijl je kunt verwachten dat iemand van 48 die nog nooit gemeenschap heeft gehad, geen zorgeloos leven achter de rug heeft.” De impact is enorm. “En na de serie heb ik eigenlijk alleen nog maar meer problemen. Ik had een tijdje terug een date met een vrouw, toen ze me herkende van tv, liep ze meteen weg.” Na de opnames heeft ook nooit meer iemand van het programma contact met hem opgenomen.

Marc baalt dat hij op een verkeerde manier is neergezet. “Door dit programma zit ik nog dieper in de put. Ze zien mijn foto natuurlijk op mijn profiel en dan zijn er nog maar weinig vrouwen die interesse tonen. Het lijkt alsof heel Nederland mij gezien heeft.” Hij vindt dat seks voort moet komen uit liefde, dus is niet van plan op een andere manier gemeenschap te hebben. “Natuurlijk hoop ik nog altijd op een leuke date, maar het is wel steeds moeilijker geworden.”
https://vdbroekmedia.word(...)die-stomme-idioot-2/
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201539529
Natuurlijk kun je verwachten dat niet alles echt is in zo'n programma.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_201540008
@Nine. Dat bericht is uit 2016, bietje oud :P Waar zal Marc nu staan? Nog steeds treurig, wanhopig en maagd of zal die inmiddels een paard hebben?

Hij staat wel op LinkedIn :7
afspraak tandarts verzetten
  Tettenkoning maandag 27 september 2021 @ 13:47:20 #157
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201540045
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:44 schreef Tyranoesauroes het volgende:
@:Nine. Dat bericht is uit 2016, bietje oud :P Waar zal Marc nu staan? Nog steeds treurig, wanhopig en maagd of zal die inmiddels een paard hebben?

Hij staat wel op LinkedIn :7
Volgens mij is het hier nooit eerder geplaatst :P

Hij zal vast nog wel single en maagd zijn.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201540144
Aaaahhhhwww wat sjielug.
afspraak tandarts verzetten
pi_201543248
Ik dacht ook dat het om een James Bond film ging -O-

Sean Connery _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201656807
- je nieuwe topic is dicht met een reden -

[ Bericht 76% gewijzigd door Nizno op 07-10-2021 06:55:11 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')