Hebben ze al solo, duo en squads?quote:
En de mozambique blijft nog hetzelfdequote:Op donderdag 7 maart 2019 12:26 schreef 2dope het volgende:
Wingman ook eindelijk generfd. RoF van 3.1 naar 2.6, headshot damage met skullpiercer van 2.50 naar 2.25 en verminderde accuracy bij hip fire.
Dat vind ik echt een groot nadeel van het spel, dat je niet solo een potje in kunt. Of je moet wachten tot anderen onlime komen of je zit met schreeuwende Fransozen opgescheept.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
Het is altijd squads
als je alleen dropt kom je 9/10 bij teams van 2
dat laatste ook wel meegemaakt idd, maar speel liever met lui met wiebhet lekker ouwehoeren is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef MMaRsu het volgende:
Voetstappen is een bug soms hoor je ze niet.
Schreeuwende fransozen nog nooit meegemaakt, meer mensen gebruiken geen mic dan wel en veel mensen helpen gewoon goed mee. Veel randoms zijn gewoon chille mensen die helpen.
Dat ben ik zelf ookquote:Soms moet je noobs babysitten tho.
Probleem van solo droppen os dat je wel teams tegenkomt. Gewoon een solomode zou ik fijn vinden.quote:Soms heb je een idioot die bunker of airship wil droppen dan zeg ik veel plezier maatdat is instant death en zonde vd tijd
vind het absoluut geen nadeel aangezien elke BR al solo gespeeld kan worden.
dat kan je hier ook doen, gewoon droppen waar je zelf wil en geen interactie met je teammates.
dan ben je wel een kut teammate btw.
Neequote:Op donderdag 7 maart 2019 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
Hadden jullie dit filmpje al gezien boh gek wat n kills
https://xboxdvr.com/gamer/mmarsu-nl/video/70694751
Dat vind ik dus dikke onzinquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef MMaRsu het volgende:
Voetstappen is een bug soms hoor je ze niet.
Schreeuwende fransozen nog nooit meegemaakt, meer mensen gebruiken geen mic dan wel en veel mensen helpen gewoon goed mee. Veel randoms zijn gewoon chille mensen die helpen. Soms moet je noobs babysitten tho. Soms heb je een idioot die bunker of airship wil droppen dan zeg ik veel plezier maatdat is instant death en zonde vd tijd
Eens, ik zou een solo-modus ook wel verwelkomen. Er waren volgens mij wel aanwijzingen gevonden voor survival-modus of solo/duo-modi. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een groot nadeel van het spel, dat je niet solo een potje in kunt. Of je moet wachten tot anderen onlime komen of je zit met schreeuwende Fransozen opgescheept.
Waar ik tegenaan loop is dat ik voetstappen niet tot nauwelijks hoor ondanks headset. Paar keer in mijn rug geschoten door lui die ik nooit heb horen aankomen.
Maar eens met de instellingen klooien...
Ik doe het een beetje 50/50, want ik loop te vaak rond zonder wapen in het begin. Mocht je een wapen willen, land vooral niet in de buurt van het huisje of een supply bin waar ik landquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat vind ik dus dikke onzinIk vind het juist zonde van m'n tijd om eerst vijf minuten in dat kut dropship te gaan zitten wachten om helemaal aan de rand van de map een keer te droppen en vervolgens 20 minuten lang huisjes te gaan looten zonder iemand tegen te komen. Booooringggg...
Airship, skulltown of meteen recht naar beneden heeft mijn voorkeur, gewoon gelijk matten gek. Dan heb je tenminste meteen actie en des te bevredigender als je als winnend team uit de bus komt. Mocht je wel verliezen, no biggie want je zit binnen 1 minuut in een nieuwe game.
Ga veel liever dood in een spannende knokpartij de eerste vijf minuten ipv saaie tryhard loot-goblins te volgen die dan na een half uur vaak alsnog doodgaan omdat ze alleen maar met hun gear bezig zijn. Sowieso als je wat beter bent in het spel is het uitgangspunt m.i. dat je andere lui sloopt voor hun loot, laat anderen maar lekker voor jou scavengen[..]
Eens, ik zou een solo-modus ook wel verwelkomen. Er waren volgens mij wel aanwijzingen gevonden voor survival-modus of solo/duo-modi. Ben benieuwd.
Mijn advies is gewoon je eigen draai proberen te vinden. Als je van de meta uitgaat dan kies je Wraith, Bangalore of Lifeline omdat die veel kleinere hitboxes hebben dan andere heroes en (betwistbaar) de beste abilities. Gibraltar bijvoorbeeld is eigenlijk gewoon hilarisch, die is zo fucking enorm dat je bijna niet mis kunt schieten als die tegenover je staat. Dan heeft 'ie als passive één of ander flutschildje wat geenszins zijn gigantische lichaam compenseert. Wel weer een sterke ult. Ik 'main' Mirage omdat ik zijn voicelines wel lachen vind maar eigenlijk boeit 't me weinig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:17 schreef MPC60 het volgende:
Nou heb er een middagje op zitten. Aardige learncurve tot nu toe, wat zijn een beetje de wapens om voor te armen? Het speelt wel lekker weg, als je dood bent zit je zo weer in een potje. Alleen welke legends ik moet kiezen? Geen idee. Ik speel op Xbox.
Er zijn meer dan genoeg spots waar je snel in actie kan komen. Ik hou er echter niet van dat je met 10 man op 1 spot dropt em je moet rennen als een gek om een gun te vinden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat vind ik dus dikke onzinIk vind het juist zonde van m'n tijd om eerst vijf minuten in dat kut dropship te gaan zitten wachten om helemaal aan de rand van de map een keer te droppen en vervolgens 20 minuten lang huisjes te gaan looten zonder iemand tegen te komen. Booooringggg...
Airship, skulltown of meteen recht naar beneden heeft mijn voorkeur, gewoon gelijk matten gek. Dan heb je tenminste meteen actie en des te bevredigender als je als winnend team uit de bus komt. Mocht je wel verliezen, no biggie want je zit binnen 1 minuut in een nieuwe game.
Ga veel liever dood in een spannende knokpartij de eerste vijf minuten ipv saaie tryhard loot-goblins te volgen die dan na een half uur vaak alsnog doodgaan omdat ze alleen maar met hun gear bezig zijn. Sowieso als je wat beter bent in het spel is het uitgangspunt m.i. dat je andere lui sloopt voor hun loot, laat anderen maar lekker voor jou scavengen[..]
Eens, ik zou een solo-modus ook wel verwelkomen. Er waren volgens mij wel aanwijzingen gevonden voor survival-modus of solo/duo-modi. Ben benieuwd.
Vaak genoeg drop ik alleen omdat teammates alweer disconnected zijn of meteen disconnecten als ze down gaan. Dan vind ik het stiekem wel weer cool om als lone wolf lekker terughoudend te spelen en het liefst met een long range wapen andere teams een beetje te stalken of strayaways uit te schakelen om vervolgens weer razendsnel te verdwijnenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik doe het een beetje 50/50, want ik loop te vaak rond zonder wapen in het begin. Mocht je een wapen willen, land vooral niet in de buurt van het huisje of een supply bin waar ik landHad laatst wel een potje met een of andere kerel die 1500 kills had ofzo en naar bunker ging. Had wel verwacht dat we snel weer terug in de lobby waren, maar die kerel was zo goed
5 of 6 kills in nog geen 2 minuten tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |