abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:56:30 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185323265
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 2 maart 2019 @ 14:48:44 #127
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185341560
quote:
Hebben ze al solo, duo en squads?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 2 maart 2019 @ 15:26:21 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185342255
Het is altijd squads

als je alleen dropt kom je 9/10 bij teams van 2
  zondag 3 maart 2019 @ 12:39:56 #129
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185360547
  donderdag 7 maart 2019 @ 08:18:55 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185446207
5 kills binnen enkele minuten zomg _O_

https://xboxdvr.com/gamer/mmarsu-nl/video/70694751
  donderdag 7 maart 2019 @ 08:48:18 #131
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_185446481
Dat je niet solo of duo kan weerhoud mij er nog van dit te spelen. Ziet er allemaal wel gelikt uit.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 7 maart 2019 @ 09:11:22 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185446783
Je kan gewoon als duo queuen dan krijg je een random teammate die je nog kan reviven als je doodgaat ook nog

En evt als afleiding kannonnenvoer kan dienen :9
  donderdag 7 maart 2019 @ 11:45:33 #133
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_185449371
Toch maar gedownload, krijg ik de Duitse versie. _O- Maar weer opnieuw downloaden met Engels als voertaal.
  donderdag 7 maart 2019 @ 12:07:44 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185449821
Is een bug dacht ik op xbox

Ligt aan je system settings afaik
  Eindredactie Games donderdag 7 maart 2019 @ 12:26:14 #135
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185450186
Wingman ook eindelijk generfd. RoF van 3.1 naar 2.6, headshot damage met skullpiercer van 2.50 naar 2.25 en verminderde accuracy bij hip fire.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_185450651
quote:
2s.gif Op donderdag 7 maart 2019 12:26 schreef 2dope het volgende:
Wingman ook eindelijk generfd. RoF van 3.1 naar 2.6, headshot damage met skullpiercer van 2.50 naar 2.25 en verminderde accuracy bij hip fire.
En de mozambique blijft nog hetzelfde ;( Ik begrijp hun argumentatie wat betreft de power curve maar die gun heeft echt wat buffs nodig want nu is het gewoon 3x niks.
Conscience do cost.
  donderdag 7 maart 2019 @ 12:58:10 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185450695
Ja daarom power curve het is een matig wapen dat mag ook gewoon in de game
pi_185450748
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
Het is altijd squads

als je alleen dropt kom je 9/10 bij teams van 2
Dat vind ik echt een groot nadeel van het spel, dat je niet solo een potje in kunt. Of je moet wachten tot anderen onlime komen of je zit met schreeuwende Fransozen opgescheept.

Waar ik tegenaan loop is dat ik voetstappen niet tot nauwelijks hoor ondanks headset. Paar keer in mijn rug geschoten door lui die ik nooit heb horen aankomen.
Maar eens met de instellingen klooien...
A mind with a heart of it's own
  donderdag 7 maart 2019 @ 13:05:47 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185450828
Voetstappen is een bug soms hoor je ze niet.

Schreeuwende fransozen nog nooit meegemaakt, meer mensen gebruiken geen mic dan wel en veel mensen helpen gewoon goed mee. Veel randoms zijn gewoon chille mensen die helpen. Soms moet je noobs babysitten tho. Soms heb je een idioot die bunker of airship wil droppen dan zeg ik veel plezier maat :W dat is instant death en zonde vd tijd

vind het absoluut geen nadeel aangezien elke BR al solo gespeeld kan worden.

dat kan je hier ook doen, gewoon droppen waar je zelf wil en geen interactie met je teammates.

dan ben je wel een kut teammate btw.

[ Bericht 14% gewijzigd door MMaRsu op 07-03-2019 13:19:12 ]
pi_185451205
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

Schreeuwende fransozen nog nooit meegemaakt, meer mensen gebruiken geen mic dan wel en veel mensen helpen gewoon goed mee. Veel randoms zijn gewoon chille mensen die helpen.
dat laatste ook wel meegemaakt idd, maar speel liever met lui met wiebhet lekker ouwehoeren is.
quote:
Soms moet je noobs babysitten tho.
Dat ben ik zelf ook :P
quote:
Soms heb je een idioot die bunker of airship wil droppen dan zeg ik veel plezier maat :W dat is instant death en zonde vd tijd

vind het absoluut geen nadeel aangezien elke BR al solo gespeeld kan worden.

dat kan je hier ook doen, gewoon droppen waar je zelf wil en geen interactie met je teammates.

dan ben je wel een kut teammate btw.
Probleem van solo droppen os dat je wel teams tegenkomt. Gewoon een solomode zou ik fijn vinden.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 7 maart 2019 @ 13:25:55 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185451248
Persoonlijk heb ik gemerkt dat als mensen via voice chat de hele tijd slap aan het lullen zijn, ik me minder goed kan concentreren op de match.

Als mensen stil(ler) zijn en de ingame pings gebruiken speel ik zelf een stuk beter. Dan kan je dingen zoals voetsporen achter je ook beter horen natuurlijk :P.

Waar spelen jullie op? Ik op Xbox, kan wel carry'en :P
  donderdag 7 maart 2019 @ 13:28:54 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_185451329
Die ingame pings zijn echt heel fijn. Daar kom je mijns inziens al heel ver mee met randoms (als ze meewerken ofcourse).

Ik speel PS4 btw.
  donderdag 7 maart 2019 @ 13:38:45 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185451587
Hadden jullie dit filmpje al gezien boh gek wat n kills

:P
pi_185452579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
Hadden jullie dit filmpje al gezien boh gek wat n kills

:P
Nee
Rossoneri siamo noi.
  Eindredactie Games donderdag 7 maart 2019 @ 16:01:26 #145
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185454358
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

Schreeuwende fransozen nog nooit meegemaakt, meer mensen gebruiken geen mic dan wel en veel mensen helpen gewoon goed mee. Veel randoms zijn gewoon chille mensen die helpen. Soms moet je noobs babysitten tho. Soms heb je een idioot die bunker of airship wil droppen dan zeg ik veel plezier maat :W dat is instant death en zonde vd tijd
Dat vind ik dus dikke onzin :P Ik vind het juist zonde van m'n tijd om eerst vijf minuten in dat kut dropship te gaan zitten wachten om helemaal aan de rand van de map een keer te droppen en vervolgens 20 minuten lang huisjes te gaan looten zonder iemand tegen te komen. Booooringggg...

Airship, skulltown of meteen recht naar beneden heeft mijn voorkeur, gewoon gelijk matten gek. Dan heb je tenminste meteen actie en des te bevredigender als je als winnend team uit de bus komt. Mocht je wel verliezen, no biggie want je zit binnen 1 minuut in een nieuwe game.

Ga veel liever dood in een spannende knokpartij de eerste vijf minuten ipv saaie tryhard loot-goblins te volgen die dan na een half uur vaak alsnog doodgaan omdat ze alleen maar met hun gear bezig zijn. Sowieso als je wat beter bent in het spel is het uitgangspunt m.i. dat je andere lui sloopt voor hun loot, laat anderen maar lekker voor jou scavengen :7

quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]

Dat vind ik echt een groot nadeel van het spel, dat je niet solo een potje in kunt. Of je moet wachten tot anderen onlime komen of je zit met schreeuwende Fransozen opgescheept.

Waar ik tegenaan loop is dat ik voetstappen niet tot nauwelijks hoor ondanks headset. Paar keer in mijn rug geschoten door lui die ik nooit heb horen aankomen.
Maar eens met de instellingen klooien...
Eens, ik zou een solo-modus ook wel verwelkomen. Er waren volgens mij wel aanwijzingen gevonden voor survival-modus of solo/duo-modi. Ben benieuwd.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 7 maart 2019 @ 16:16:38 #146
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185454666
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef 2dope het volgende:
[..]

Dat vind ik dus dikke onzin :P Ik vind het juist zonde van m'n tijd om eerst vijf minuten in dat kut dropship te gaan zitten wachten om helemaal aan de rand van de map een keer te droppen en vervolgens 20 minuten lang huisjes te gaan looten zonder iemand tegen te komen. Booooringggg...

Airship, skulltown of meteen recht naar beneden heeft mijn voorkeur, gewoon gelijk matten gek. Dan heb je tenminste meteen actie en des te bevredigender als je als winnend team uit de bus komt. Mocht je wel verliezen, no biggie want je zit binnen 1 minuut in een nieuwe game.

Ga veel liever dood in een spannende knokpartij de eerste vijf minuten ipv saaie tryhard loot-goblins te volgen die dan na een half uur vaak alsnog doodgaan omdat ze alleen maar met hun gear bezig zijn. Sowieso als je wat beter bent in het spel is het uitgangspunt m.i. dat je andere lui sloopt voor hun loot, laat anderen maar lekker voor jou scavengen :7[..]

Eens, ik zou een solo-modus ook wel verwelkomen. Er waren volgens mij wel aanwijzingen gevonden voor survival-modus of solo/duo-modi. Ben benieuwd.
Ik doe het een beetje 50/50, want ik loop te vaak rond zonder wapen in het begin. Mocht je een wapen willen, land vooral niet in de buurt van het huisje of een supply bin waar ik land _O- Had laatst wel een potje met een of andere kerel die 1500 kills had ofzo en naar bunker ging. Had wel verwacht dat we snel weer terug in de lobby waren, maar die kerel was zo goed _O- 5 of 6 kills in nog geen 2 minuten tijd :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 7 maart 2019 @ 16:17:41 #147
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_185454688
Nou heb er een middagje op zitten. Aardige learncurve tot nu toe, wat zijn een beetje de wapens om voor te armen? Het speelt wel lekker weg, als je dood bent zit je zo weer in een potje. Alleen welke legends ik moet kiezen? Geen idee. Ik speel op Xbox.
  Eindredactie Games donderdag 7 maart 2019 @ 16:43:52 #148
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185455183
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:17 schreef MPC60 het volgende:
Nou heb er een middagje op zitten. Aardige learncurve tot nu toe, wat zijn een beetje de wapens om voor te armen? Het speelt wel lekker weg, als je dood bent zit je zo weer in een potje. Alleen welke legends ik moet kiezen? Geen idee. Ik speel op Xbox.
Mijn advies is gewoon je eigen draai proberen te vinden. Als je van de meta uitgaat dan kies je Wraith, Bangalore of Lifeline omdat die veel kleinere hitboxes hebben dan andere heroes en (betwistbaar) de beste abilities. Gibraltar bijvoorbeeld is eigenlijk gewoon hilarisch, die is zo fucking enorm dat je bijna niet mis kunt schieten als die tegenover je staat. Dan heeft 'ie als passive één of ander flutschildje wat geenszins zijn gigantische lichaam compenseert. Wel weer een sterke ult. Ik 'main' Mirage omdat ik zijn voicelines wel lachen vind maar eigenlijk boeit 't me weinig.

Qua wapens: zoals je hierboven al leest zijn er ziekelijk goede wapens en minder goede wapens. Ook daar is persoonlijk voorkeur leidend wat mij betreft, een Devotion kan bruut zijn als je went aan die spin-up. R301 en Spitfire vind ik zelf het lekkerst om sowieso te hebben, want lekker sprayen. Spitfire is sowieso ideaal voor beginners, want prima handling i.c.m. een grote clip size.

Ik vond onderstaande plaatje wel redelijk overeenkomen met mijn eigen bevindingen, behalve dat ik de triple take een tier hoger zou plaatsen.

donderdag 7 maart 2019 @ 16:46:04 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185455223
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:01 schreef 2dope het volgende:
[..]

Ga veel liever dood in een spannende knokpartij de eerste vijf minuten ipv saaie tryhard loot-goblins te volgen die dan na een half uur vaak alsnog doodgaan omdat ze alleen maar met hun gear bezig zijn. Sowieso als je wat beter bent in het spel is het uitgangspunt m.i. dat je andere lui sloopt voor hun loot, laat anderen maar lekker voor jou scavengen :7[..]

Er zijn meer dan genoeg spots waar je snel in actie kan komen. Ik hou er echter niet van dat je met 10 man op 1 spot dropt em je moet rennen als een gek om een gun te vinden.

Dan drop ik liever standaard Thunderdome om vanuit daar naar Skulltown te gaan en de mensen met beste gear af te maken die zijn overgebleven. Of Runoff > Airbase

Op het airship droppen als er al 2 teams heengaan is suicide, of je moet geluk hebben.

Het is ook zeker niet de bedoeling om een kwartier ergens in het hoekje van de map te looten om vervolgens 15 minuten rond te lopen zonder in een gevecht te komen..

Maar met 10 man scramblen voor 1 gun vind ik annoying af.
  Eindredactie Games donderdag 7 maart 2019 @ 16:47:12 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185455237
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Ik doe het een beetje 50/50, want ik loop te vaak rond zonder wapen in het begin. Mocht je een wapen willen, land vooral niet in de buurt van het huisje of een supply bin waar ik land _O- Had laatst wel een potje met een of andere kerel die 1500 kills had ofzo en naar bunker ging. Had wel verwacht dat we snel weer terug in de lobby waren, maar die kerel was zo goed _O- 5 of 6 kills in nog geen 2 minuten tijd :')
Vaak genoeg drop ik alleen omdat teammates alweer disconnected zijn of meteen disconnecten als ze down gaan. Dan vind ik het stiekem wel weer cool om als lone wolf lekker terughoudend te spelen en het liefst met een long range wapen andere teams een beetje te stalken of strayaways uit te schakelen om vervolgens weer razendsnel te verdwijnen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')