M'n Smartglass werkt niet op een of andere manier..quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:17 schreef MMaRsu het volgende:
Nice mn gt is dus mmarsu nl dus ik ben vnv ready voor wat wins
10 mil spelers al btw
idd. Dit is de eerste keer dat ik een BR spel speel. Elke keer als je dood gaat moet je weer helemaal terug naar de lobby en weer wachten voor een nieuwe game. Echt veel game tijd heb je op deze manier niet. (Tenzij je heel goed bent of campt)quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
Gisteren even geprobeerd. Het is best ok, maar het blijft een BR natuurlijk.
Daar moet je van houden.
Heb het vanmiddag pas voor het eerst gespeeld en zie het mezelf niet vaak spelen. Had 8 kills met een win daar tussen zitten maar als ik dat bij Fortnite heb dan voelt het alsof ik moeite heb gedaan, hier is het pray en spray.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan pas je toch de taal op je Xbox aan?
By the way Catkiller, heb je toevallig zin om vanavond in een party te spelen?
Zoek nog goede teammates op de Xbox
Tha, leren goed te worden willen sommige mensen niet he. Die willen meteen tot de top 3 horen. Zo werkt het in BR games helaasch niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:04 schreef Luppie0110 het volgende:
Toffe game!
Het blijft alleen wel een Battle Royale. Sommige spelers zijn zo goed waardoor je compleet kansloos bent en je het tien minuten durende looten in principe voor jan lul hebt gedaan. Of je dropt op een drukke plek en bent met 1 minuut weer terug in de lobby.
Ik weet nog steeds niet of ik het nou leuk vind of niet. Als je standaard tot de laatste paar teams komt lijkt het me iig al een stuk leuker.
Ik op 3. Alleen ADS op 4 idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |