abonnement Unibet Coolblue
pi_184809407
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:41 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Mike die weer eens een aktie onderneemt omdat hij een verkeerde conclusie heeft getrokken en van dingen uitging die niet klopte maar gewoon door TIm waren gedaan. En daar is al het gezeik mee begonnen gister.
Ik las dat Mike de kistjes verbrand heeft omdat ze ineens onder hun bed lagen, terwijl Tim ze daar neer had gelegd?
pi_184809409
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]

[..]

thnx allebei, ik moet 8 topics terug lezen, niet zoveel zin in.
Heel wat gebeurd dus, tim heeft dus de oorlog verklaard aan Ger om die kistjes en heeft daarom modder \op//in of onder zijn bed gegooid
En het trouwen gaat niet door, ik moet zo de filmpjes ook nog allemaal terug kijken :D
Die oorlog verklaring kwam omdat Franny een gesprek met Jessie aanging dat ze die groepjes vorming niet wilde. Ze vroeg toen wat kan ik er aan doen om het te laten stoppen. Jessie maakte toen een grapje dat ze moest gaan zingen van mag ik dan bij jou van claudia de brij. En tim maakt daarvan dat Jessie een oorlog wilde.
pi_184809412
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:41 schreef yaello het volgende:

[..]

Tim heeft de oorlog verklaard aan Merel, Gerrit, Jens (dacht ik) en Jessie. Ze zouden Franny naar hun toe willen trekken omdat Jessie voor de grap had gezegd dat ze het liedje 'mag ik dan bij jou' zou moeten zingen als ze weer terug bij de groep wilt komen. Tim haalt daar natuurlijk alleen de zin "als de oorlog komt en als ik dan moet schuilen, mag ik dan bij jou" uit, waardoor hij de oorlog heeft verklaard :')
^O^
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 07:43:28 #129
388664 crew  Dotteke
pi_184809414
quote:
99s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:41 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Op Uto site staan ook best veel stukjes die redelijk accuraat zjin voor een keertje
Ik was daar net heen, denk ff daar kijken, zoveel topics terug lezen heb ik echt geen zin in

Jessie zenuwachtig, zegt hij als hij naar de poort loopt wel 100.000 mensen die kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184809416
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:42 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Ik las dat Mike de kistjes verbrand heeft omdat ze ineens onder hun bed lagen, terwijl Tim ze daar neer had gelegd?
Jup, kwam hij zelf ook iets te laat achter. Maar Mike, dwaas dat hij is, bleef zichzelf verdedigen
pi_184809420
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:42 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Ik las dat Mike de kistjes verbrand heeft omdat ze ineens onder hun bed lagen, terwijl Tim ze daar neer had gelegd?
Ja klopt, die ging er van uit dat Jessie dat daar had neergelegd. Die mike is ondertussen helemaal van het pad af Merel pakte hem ook goed aan en droop hij af.
pi_184809424
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:43 schreef yaello het volgende:

[..]

Jup, kwam hij zelf ook iets te laat achter. Maar Mike, dwaas dat hij is, bleef zichzelf verdedigen
Die laat zichzelf helemaal gek maken door Lotus maar ook door Tim
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 07:44:53 #133
388664 crew  Dotteke
pi_184809429
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:41 schreef yaello het volgende:

[..]

Tim heeft de oorlog verklaard aan Merel, Gerrit, Jens (dacht ik) en Jessie. Ze zouden Franny naar hun toe willen trekken omdat Jessie voor de grap had gezegd dat ze het liedje 'mag ik dan bij jou' zou moeten zingen als ze weer terug bij de groep wilt komen. Tim haalt daar natuurlijk alleen de zin "als de oorlog komt en als ik dan moet schuilen, mag ik dan bij jou" uit, waardoor hij de oorlog heeft verklaard :')
Dank je wel
DIe Tim denkt wel heel diep zeg, nou ben benieuwd dan hoe het vandaag af gaat lopen.
Jessie is er niet dus Ger heeft geen steun van die kant
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184809432
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:44 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ja klopt, die ging er van uit dat Jessie dat daar had neergelegd. Die mike is ondertussen helemaal van het pad af Merel pakte hem ook goed aan en droop hij af.
Kijk en dat is waarom ik Merel wel ok vind.
pi_184809434
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:43 schreef yaello het volgende:

[..]

Jup, kwam hij zelf ook iets te laat achter. Maar Mike, dwaas dat hij is, bleef zichzelf verdedigen
Ja die zette zich heel erg voorschut. Maar die Lotus ook met haar gedrag wat een parg is dat zeg. Ook helemaal het pad kwijt. Van die 4 is geloof nog Franny de normaaltste op dit moment Dus dat zegt heel erg veel.
pi_184809435
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:41 schreef yaello het volgende:

[..]

Tim heeft de oorlog verklaard aan Merel, Gerrit, Jens (dacht ik) en Jessie. Ze zouden Franny naar hun toe willen trekken omdat Jessie voor de grap had gezegd dat ze het liedje 'mag ik dan bij jou' zou moeten zingen als ze weer terug bij de groep wilt komen. Tim haalt daar natuurlijk alleen de zin "als de oorlog komt en als ik dan moet schuilen, mag ik dan bij jou" uit, waardoor hij de oorlog heeft verklaard :')
Ik moest heel erg lachen toen Franny kwam met een ander liedje wat ze ook wel kon zingen.
"Of we maken een kringetje van jongens en van meisjes" _O-
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184809436
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:45 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ja die zette zich heel erg voorschut. Maar die Lotus ook met haar gedrag wat een parg is dat zeg. Ook helemaal het pad kwijt. Van die 4 is geloof nog Franny de normaaltste op dit moment Dus dat zegt heel erg veel.
_O- _O- _O-
Ongelofelijk he
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 07:46:07 #138
388664 crew  Dotteke
pi_184809438
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:43 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Die oorlog verklaring kwam omdat Franny een gesprek met Jessie aanging dat ze die groepjes vorming niet wilde. Ze vroeg toen wat kan ik er aan doen om het te laten stoppen. Jessie maakte toen een grapje dat ze moest gaan zingen van mag ik dan bij jou van claudia de brij. En tim maakt daarvan dat Jessie een oorlog wilde.
Thnx
Die zoekt het wel heel ver, ik neem aan dat die niet de bedoeling van Jessie was toen hij dat liedje uitkoos voor Franny om te zingen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184809441
Merel sprak Mike ook aan dat hij eens moest ophouden om Lotus overal de schuld van te geven. Dat hij niet iedere keer moest zeggen ja maar Lotus dit Lotus dat. Ze zei dat hij daar zelf ook vanaf wist en weet. En dat ze het kinderachtig vond dat hij de kistjes in de kachel had gegooid. Waarop ze zei gooi die Ukelele er dan ook maar eens in. Mike weer klinkt hier jaloezie... nee zei merel om een ukelele echt niet hoor.
pi_184809445
Mike en Lotus waren helemaal blij dat jessie vandaag weg was. DIe kijken helemaal niet naar hun eigen aandeel. Net wat merel tegen mike zei. Jessie had # team Jessie en jullie gingen dat namaken en lotus is begonnen met Team Milo en riep dat steeds door de loods.
pi_184809446
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Thnx
Die zoekt het wel heel ver, ik neem aan dat die niet de bedoeling van Jessie was toen hij dat liedje uitkoos voor Franny om te zingen
Als ik het zo lees had Jessie meer zoiets van mag ik dan bij jou schuilen ipv oorlog _O- _O- _O- Maar Tim heeft een heel ander brein :D
pi_184809447
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:45 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Kijk en dat is waarom ik Merel wel ok vind.
Klopt. Die is met dat soort dingen wel 'straight'. Zo jammer van die andere sneaky kant van haar
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 07:47:24 #143
388664 crew  Dotteke
pi_184809448
quote:
99s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:45 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik moest heel erg lachen toen Franny kwam met een ander liedje wat ze ook wel kon zingen.
"Of we maken een kringetje van jongens en van meisjes" _O-
_O- echt _O-
Zo te lezen heb ik een leuke stream dag gemist
En kistjes ook nog verbrand

We moeten het weer met veel sl doen, heb meer sl dan beeld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184809451
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dank je wel
DIe Tim denkt wel heel diep zeg, nou ben benieuwd dan hoe het vandaag af gaat lopen.
Jessie is er niet dus Ger heeft geen steun van die kant
Tim is gewoon lijp, steum krijgt Gerit wel van Jens Adje Merel Brenda Brendon en Jessie l hij weeer terug is.
Gerrit gaat wel al Tim zn spullen uit de tent doen vandaag.
pi_184809453
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:47 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Als ik het zo lees had Jessie meer zoiets van mag ik dan bij jou schuilen ipv oorlog _O- _O- _O- Maar Tim heeft een heel ander brein :D
Ja een vooral totaal bekrompen en eng brein.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 07:48:37 #146
388664 crew  Dotteke
pi_184809457
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:47 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Als ik het zo lees had Jessie meer zoiets van mag ik dan bij jou schuilen ipv oorlog _O- _O- _O- Maar Tim heeft een heel ander brein :D
Ja, die denkt wel heel diep door als hij het zo opvat.
En de trouwerij gaat niet door las ik, dus dat zal hem ook wel niet lekker zitten.
We gaan eens zien wat het brand vandaag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184809463
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:45 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Kijk en dat is waarom ik Merel wel ok vind.
Ik kan Merel ook steeds beter hebben, vind haar wel leuk
pi_184809466
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

_O- echt _O-
Zo te lezen heb ik een leuke stream dag gemist
En kistjes ook nog verbrand

We moeten het weer met veel sl doen, heb meer sl dan beeld
Ja kistjes die al verkocht waren en klaar stonden om te versturen. Want kistje had hij gemaakt. Merel antwoordde toen met hout van de bv en en anderen hebben ook geholpen.
pi_184809467
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, die denkt wel heel diep door als hij het zo opvat.
En de trouwerij gaat niet door las ik, dus dat zal hem ook wel niet lekker zitten.
We gaan eens zien wat het brand vandaag
Ja die trouwerij heb ik nog meegekregen :D
pi_184809468
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:47 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Als ik het zo lees had Jessie meer zoiets van mag ik dan bij jou schuilen ipv oorlog _O- _O- _O- Maar Tim heeft een heel ander brein :D
Ja precies want Jessie zei zelfs nog in een oorlog sterven er vaak ook nog onschuldige mensen. Wat in dit geval dan Frannie zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')