quote:Helemaal mee eens, maar wat als het niet gebeurd? Een vriend van mij werd er zo flauw van dat zijn vriendin nooit eens initiatief toonde, dat hij opeen dag besloot dat ook niet meer te doen. Dat heeft hij volgehouden en toen hebben ze echt 4 maand geen sex meer gehad. Die relatie is nu dus ook voorbij!
Op zaterdag 4 januari 2003 04:02 schreef LazySod het volgende:
ik vind dat initiatief van beide kanten moet komen.. wat voor leuks is het nu als er altijd 1 van de 2 (of meer) is die het voortouw neemt? nee hoor.. moet echt van beiden komen..
En dan 'wil' de ander vanzelf ook wel (of niet maar dat merk je dan wel)
[Dit bericht is gewijzigd door Unknown_Drunk op 04-01-2003 04:11]
quote:Ja erover praten wil ook wel eens helpen
Op zaterdag 4 januari 2003 04:10 schreef LazySod het volgende:
als het niet gebeurt -- erover praten.. lijkt me althans ... onderwerp simpelweg op tafel leggen en uitvinden wat er aan de hand is. en dat dan oplossen.
quote:Ja, maar zolang het afwisselt is er dus geen probleem. Het komt alleen blijkbaar heel vaak voor dat het initiatief van de man moet komen. Daar gaat het topic over. Ik vraag me af hoe mensen daar mee om gaan die daar ook last van hebben... en of er mannen zijn die initiatief van de vrouw eigenlijk helemaal niet zo op prijs stellen!
Op zaterdag 4 januari 2003 04:10 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Tsja meestal gebeurd het spontaan..............Of omdat de 1 ineens 'wel' zin heeft
quote:De vrouwen die ik er over gehoord heb zeggen gewoon dat ze het heel erg moeilijk vinden om te beginnen.
Op zaterdag 4 januari 2003 04:10 schreef LazySod het volgende:
als het niet gebeurt -- erover praten.. lijkt me althans ... onderwerp simpelweg op tafel leggen en uitvinden wat er aan de hand is. en dat dan oplossen.
ligt misschien aan mij.. maar wat is er moeilijk aan beginnen? zo veel tekens aan de wand om aan te geven dat je hoornig bent en zin hebt.
7 x ik
3 x zij
maar zij mag wel wat vaker het iniatief (moeilijk woord ) IMHO
quote:Ja mijn vriendin 'grijpt' mij ook vaak genoeg hoor
Op zaterdag 4 januari 2003 04:16 schreef LazySod het volgende:
mmm.. waarom vinden ze het moeilijk te beginnen? mijn ex-vriendin zei altijd dat ze te ... ummm.. beschaamd was.. maar dat weerhield haar er niet van het initiatief te nemen..ligt misschien aan mij.. maar wat is er moeilijk aan beginnen? zo veel tekens aan de wand om aan te geven dat je hoornig bent en zin hebt.
En ja wie weet schaamt je vriendin haar er wel voor om dat te doen en praat er dan over dan weet je het
En natuurlijk zijn er ook wel vrouwen die het initatief nemen
quote:Misschien door bepaalde blikken ofzo, maar dat is nog geen initiatief nemen! Dat is tekens geven. Initiatief nemen is dat ze bij je komt zitten en je begint uit te kleden ofzo...
Op zaterdag 4 januari 2003 04:16 schreef LazySod het volgende:
mmm.. waarom vinden ze het moeilijk te beginnen? mijn ex-vriendin zei altijd dat ze te ... ummm.. beschaamd was.. maar dat weerhield haar er niet van het initiatief te nemen..ligt misschien aan mij.. maar wat is er moeilijk aan beginnen? zo veel tekens aan de wand om aan te geven dat je hoornig bent en zin hebt.
uhm...eigenlijk best ziek, werkelijk altijd seks willen..
quote:Dan mag je je profiel ook wel even aanpassen, achter 'hobbies en interesses'!
Op zaterdag 4 januari 2003 05:47 schreef Monaco het volgende:
Tja in een relatie het bij mij doorlopend initiatief nemen, oftewel ik heb altijd zin. Vriendinnen wisten/weten dit ook.
De een was gewoon meer kinky dan de ander qua plekken, wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat ik altijd wilde, maar dat uiteindelijk de dames bepalen waar, hoe en wanneer.uhm...eigenlijk best ziek, werkelijk altijd seks willen..
quote:Klopt bij mij ook, maar dat komt volgens mij, omdat jongens/mannen veel meer aan sex denken.
Op zaterdag 4 januari 2003 04:20 schreef Enchanter het volgende:
van de 10 keer7 x ik
3 x zijmaar zij mag wel wat vaker het iniatief (moeilijk woord
) IMHO
Aan topicstarter: Probeer eens een keer afstandelijk te doen. Klinkt lullig, maar het werkt wel. Gewoon geen aandacht schenken aan haar. Bijvoorbeeld als je op de bank zit dat je liever naar de t.v kijkt dan naar haar ofzo. En binnen niet al te korte tijd wil ze aandacht, en dat probeert ze dan op allerlei manieren. Waaronder waarschijnlijk ook door te beginnen met strelen enzo.
quote:IDD, na een tijdje kan zij zichzelf ook echtniet houden, mannen zijn echt niet zoveel erger dan vrouwen hoor
Op zaterdag 4 januari 2003 14:10 schreef Freak187 het volgende:[..]
Klopt bij mij ook, maar dat komt volgens mij, omdat jongens/mannen veel meer aan sex denken.
Aan topicstarter: Probeer eens een keer afstandelijk te doen. Klinkt lullig, maar het werkt wel. Gewoon geen aandacht schenken aan haar. Bijvoorbeeld als je op de bank zit dat je liever naar de t.v kijkt dan naar haar ofzo. En binnen niet al te korte tijd wil ze aandacht, en dat probeert ze dan op allerlei manieren. Waaronder waarschijnlijk ook door te beginnen met strelen enzo.
quote:Juist! Dat is echt wel zo, is bij mn vriendin ook zo... Bij hen merk je het alleen minder als ze hun kleren nog aanhebben
Op zaterdag 4 januari 2003 15:50 schreef -RuTgeR- het volgende:[..]
IDD, na een tijdje kan zij zichzelf ook echtniet houden, mannen zijn echt niet zoveel erger dan vrouwen hoor
Ik ben meer van de subtielere verleiding dan het direct aanvallen.
Maar het is en blijft gewoon leuk om je partner thuis op te wachten in een leuk pakje of zelfs naakt om hem dan gelijk te bespringen(gaat alleen bijna nooit meer omdat we een kleine ukkepuk hebben).
Dus doe ik dat nu maar anders, ff naar boven lopen(ga ff douchen hoor..... ), wat geils aantrekken en dan husbie ermee verrassen.
quote:Tsja, sommige (veel) vrouwen zijn niet gewend om initiatief te nemen, of durven dat niet.....is bovenstaande natuurlijk ook een klote-oplossing..
Op zaterdag 4 januari 2003 04:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Helemaal mee eens, maar wat als het niet gebeurd? Een vriend van mij werd er zo flauw van dat zijn vriendin nooit eens initiatief toonde, dat hij opeen dag besloot dat ook niet meer te doen. Dat heeft hij volgehouden en toen hebben ze echt 4 maand geen sex meer gehad. Die relatie is nu dus ook voorbij!
quote:Wat is een klote oplossing? Dat hij ook geen initiatief meer nam of dat de relatie nu voorbij is?
Op zondag 5 januari 2003 00:15 schreef likkie het volgende:
Tsja, sommige (veel) vrouwen zijn niet gewend om initiatief te nemen, of durven dat niet.....is bovenstaande natuurlijk ook een klote-oplossing..
quote:jaa...
Op zaterdag 4 januari 2003 04:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Helemaal mee eens, maar wat als het niet gebeurd? Een vriend van mij werd er zo flauw van dat zijn vriendin nooit eens initiatief toonde, dat hij opeen dag besloot dat ook niet meer te doen. Dat heeft hij volgehouden en toen hebben ze echt 4 maand geen sex meer gehad. Die relatie is nu dus ook voorbij!
quote:Heeft hij wel een paar keer gedaan, maar dat hielp dus niets
Op maandag 6 januari 2003 01:14 schreef BDisOKE het volgende:
jaa...had hij zijn bek maar open moeten trekken...
![]()
gewoon geven en nemen in een relatie toch?
quote:Daar ben ik het mee eens. Ik denk dat mannen gewoon sneller en eerder opgewonden raken, bij de vrouw gaat het niet zo snel. De man neemt dan als eerste initiatief om het proces te versnellen.
Op dinsdag 7 januari 2003 00:32 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik neem zelf ook eigenlijk nooit initiatief, omdat mijn vriend me toch altijd al voor is. Maar los daarvan denk ik dat mannen vaker initiatief nemen omdat ze makkelijker opgewonden raken (bij het vooruitzicht op sex bijvoorbeeld) dan vrouwen. Bij vrouwen moet je eerst effe prutsen en op de knopjes drukken voordat de stemming erin zit zal ik maar zeggen. (Neee, dit geldt natuurlijk niet voor alle mannen en voor alle vrouwen, voordat ik daar commentaar op krijg. Dit is gewoon wat ik zelf denk en ook van sommige vriendinnen weet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |