Hij kan bijna niet op zijn poten staan sinds vanochtend, ik hoop dat ie de nacht haalt..
Goed, hij is al 18, maar toch....
quote:Oe dat is al oud voor een kat.
Op zaterdag 4 januari 2003 02:35 schreef SliderTPP het volgende:
Volgens mij houdt onze oudste kat "er langzaam mee op"...Hij kan bijna niet op zijn poten staan sinds vanochtend, ik hoop dat ie de nacht haalt..
Sterkte ermee!
igg niet laten lijden asjeblieft.
[Dit bericht is gewijzigd door Zworld op 04-01-2003 02:36]
tot de volgende Fok.
Kipje (moeder aller poezen, zwart) 9 jaar
Diesel (witte half dove boerin) 7 jaar
Henry (Mr. Biff, zwart) kat 6 jaar
Wookie (Cyper) kat 7 mnd
Sterkte in de laatste uren/dagen
quote:Sweek = Schuif
Op zaterdag 4 januari 2003 02:46 schreef sweek het volgende:
Sterkte... Deze gaat door naar F&F.
quote:..van ouderdom?
Op zaterdag 4 januari 2003 02:49 schreef yvonne het volgende:
Mocht je dit nog lezen, ga als de donder morgenochtend naar de dierenarts, misschien is het beestje nog te redden.
quote:Als je een klein beetje van katten weet, weet je dat 18 idd een mooie leeftijd is, maar het kan een geval van nieren zijn, uitdroging, suiker, en dat kan nog verholpen worden.
Op zaterdag 4 januari 2003 02:53 schreef Bushmaster het volgende:[..]
..van ouderdom?
quote:Suiker kun je op zo'n respectabele leeftijd niet meer redden, uitdroging wel met een eenmalig infuus met glucose. Ik ben een katten/poezen vriend. [edit]
Op zaterdag 4 januari 2003 02:54 schreef yvonne het volgende:[..]
Als je een klein beetje van katten weet, weet je dat 18 idd een mooie leeftijd is, maar het kan een geval van nieren zijn, uitdroging, suiker, en dat kan nog verholpen worden.
quote:Ik ook, vandaar
Op zaterdag 4 januari 2003 02:58 schreef Bushmaster het volgende:[..]
Suiker kun je op zo'n respectabele leeftijd niet meer redden, uitdroging wel met een eenmalig infuus met glucose. Ik ben een katten/poezen vriend. [edit]
Mijn kat is nu 16, zelfde verhaal, maar ik ga morgenochtend zo snel mogelijk naar de dierenarts, een infuus kan erg goed doen nl
quote:Bij mijn vriendin thuis hadden ze een kat, Timmy, en hij is 21 jaar geworden
Op zaterdag 4 januari 2003 03:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik ook, vandaar
Mijn kat is nu 16, zelfde verhaal, maar ik ga morgenochtend zo snel mogelijk naar de dierenarts, een infuus kan erg goed doen nl
zielig man...
veel sterkte ermee!!!
quote:hoe is het met de kat nu?
Volgens mij houdt onze oudste kat "er langzaam mee op"...Hij kan bijna niet op zijn poten staan sinds vanochtend, ik hoop dat ie de nacht haalt..
quote:sterkte!
Op zaterdag 4 januari 2003 02:46 schreef Conflict het volgende:
Dat is echt klote maar ja, het hoort erbij zeggen ze altijd.Heel veel sterkte!
quote:Alletwee de katten van mijn ouders zijn op deze manier na 20 jaar uitgedoofd. NIet meer eten, niet meer drinken enzovoorts.
Ga er mee naar de dierenarts (als de kat nog leeft), de kans op nierfalen is behoorlijk groot bij deze leeftijd. Het klinkt hard, maar het zou in dat geval humaan (feline?) zijn om de kat 'een handje te helpen' op weg naar de eeuwige muizenvelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |