Zie tweede zin. Daar is het te laat voor. De tol van het leven loopt en draait.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:10 schreef itchycoo het volgende:
Zodadelijk komt Gentleman_Vision verklaren dat dit allemaal de schuld van vrouwen is en je feitelijk een incel bent.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:11 schreef Marsenal het volgende:
wow we kunnen in dit topic live een psychose bijwonen, effe mn oplader zoeken
whehehequote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:11 schreef Marsenal het volgende:
wow we kunnen in dit topic live een psychose bijwonen, effe mn oplader zoeken
Mag ik vragen wat AML is..?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:16 schreef Zith het volgende:
Stel je niet aan, ik heb AML en je ziet mij toch ook niet deze jankverhalen posten?
Welk nummer is dit?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:21 schreef Argo het volgende:
Eerst viel ik en nu zink ik. Zink ik. Lekken, lekken, lekken. Mijn aura lekt van alle kanten. Ik ben geen leraar en geen god. Geen therapeut en geen profeet geen preker en geen gelover. Reflectie in het water, ik zie jullie weggaan. Geen boeddhist geen ketter, niet slapend terwijl ik droom. Zie je me? Dacht het niet. Ik ben een projectie in de koude wind voor ieder zijn eigen.
Evolutie, Darwin's DNA in ons bloed. De profeten dansen met hun ongelimiteerde energie. Een vacuüm van duistere materie. Mijn ziel is een marinade.quote:
Ik ben nooit zo coherent op paddo's. Goed bezigquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Evolutie, Darwin's DNA in ons bloed. De profeten dansen met hun ongelimiteerde energie. Een vacuüm van duistere materie. Mijn ziel is een marinade.
Fixedquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:10 schreef itchycoo het volgende:
Zodadelijk komt Incel_Vision verklaren dat dit allemaal de schuld van vrouwen is.
Maar even serieus. Ik kan nog wel een leverancier gebruiken. Hoek me op.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:28 schreef Argo het volgende:
Tovenaren hebben ons in hun kettingen. We zijn verslaafde met een kastje in de hand. Flikkerende beelden van een IPS paneel. Robotten en slaven achter het scherm. Leugens van tovenaren. Gehypnotiseerd door Uri Geller, er worden geen lepels gebogen. Onze ziel word gebogen. Een stuk verfrommeld papier heeft meer waarheid dan deze wereld.
Een acute leukemiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |