abonnement Unibet Coolblue
pi_184782506
Een paar levens probeer ik me al te verstoppen van de waarheid. Na het proberen van vrouwen, drugs stopte ik met proberen. Wat voor een zin heeft het nog? Kapot van het leven, beschadigd onder de schaafwonden. Het bloed vloeit uit mijn borst en ik schreeuw. Misbruikt door het kwaad…

Dus ging ik terug naar wiet en whisky. En zo ging ik trainen maar werd gek… Zo gek dat ik in astrale werelden terecht kwam. Wakker, pratend met engeltjes maar er zijn geen engeltjes. Er was geen droom waarvan ik wakker werd. Alles is veranderd villa volta op zijn kop.
Het universum pestte mijn polsen tot ze een klein beetje gingen bloeden. God raakte geïrriteerd met mij, en zo liet hij me mijn stem verliezen terwijl ik mantra’s schreeuwde door de kerkers van het leven.

Krishna zwaaide met zijn armen en de Boeddha was blij. Laat me jullie een wijsheid delen geen fantasie is zo echt als de naalden in mijn armen terwijl ik een overdose van krankzinnigheid neem. Het leven en de maatschappij hadden mij bijna gevangen. Ik was een fantoom die voedde op een soort gevoel of het ontbreken daarvan… Ik ontwijk het om maar iets te hoeven voelen ik ben liever verdoofd en hou mijn tong tegen het gehemelte geplakt. Ik rende met duivels terwijl ik dacht met ze te rennen.

Iedereen had voor mij gebeden en het werkte want ik eindigde bij Satan in zijn gevangenis. En toen verdween ik langzaam alsof de materie waaruit ik bestond uit elkaar getrokken werd en vervolgens weer in elkaar geknutseld werd.

Nu ben ik een pelgrim en kluizenaar… Alleen mediteren in grotten, de haken van die klootzakken losmaken. Boeken lezen, honderden boeken lezen in de bibliotheek terwijl ik leef van fastfood sterf ik langzaam af. Je kan je geest niet genezen met je geest.

Tijd om wakker te worden mijn ego te temmen.
pi_184782537
Zodadelijk komt Gentleman_Vision verklaren dat dit allemaal de schuld van vrouwen is en je feitelijk een incel bent.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:10:18 #3
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_184782539
quote:
Je kan je geest niet genezen met je geest.
Amen!
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_184782565
wow we kunnen in dit topic live een psychose bijwonen, effe mn oplader zoeken
-nee-
pi_184782574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:10 schreef itchycoo het volgende:
Zodadelijk komt Gentleman_Vision verklaren dat dit allemaal de schuld van vrouwen is en je feitelijk een incel bent.
Zie tweede zin. Daar is het te laat voor. De tol van het leven loopt en draait.
pi_184782606
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:11 schreef Marsenal het volgende:
wow we kunnen in dit topic live een psychose bijwonen, effe mn oplader zoeken
:D
pi_184782665
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:11 schreef Marsenal het volgende:
wow we kunnen in dit topic live een psychose bijwonen, effe mn oplader zoeken
whehehe :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2019 @ 22:16:31 #8
230491 Zith
pls tip
pi_184782685
Stel je niet aan, ik heb AML en je ziet mij toch ook niet deze jankverhalen posten?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:17:37 #9
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184782711
Dit klinkt als goede drugs of een slecht brein. Het is zaterdagavond dus ik houd hoop.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_184782746
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:16 schreef Zith het volgende:
Stel je niet aan, ik heb AML en je ziet mij toch ook niet deze jankverhalen posten?
Mag ik vragen wat AML is..?
pi_184782821
Eerst viel ik en nu zink ik. Zink ik. Lekken, lekken, lekken. Mijn aura lekt van alle kanten. Ik ben geen leraar en geen god. Geen therapeut en geen profeet geen preker en geen gelover. Reflectie in het water, ik zie jullie weggaan. Geen boeddhist geen ketter, niet slapend terwijl ik droom. Zie je me? Dacht het niet. Ik ben een projectie in de koude wind voor ieder zijn eigen.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:23:39 #12
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184782863
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:21 schreef Argo het volgende:
Eerst viel ik en nu zink ik. Zink ik. Lekken, lekken, lekken. Mijn aura lekt van alle kanten. Ik ben geen leraar en geen god. Geen therapeut en geen profeet geen preker en geen gelover. Reflectie in het water, ik zie jullie weggaan. Geen boeddhist geen ketter, niet slapend terwijl ik droom. Zie je me? Dacht het niet. Ik ben een projectie in de koude wind voor ieder zijn eigen.
Welk nummer is dit?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_184782892
Wat heb je er vanavond ingegooid?
pi_184782894
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:19 schreef KL447 het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat AML is..?
Ik had even niks te doen, dus ik heb het even voor je opgezocht:
AML

Geen dank :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184782911
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Welk nummer is dit?
Evolutie, Darwin's DNA in ons bloed. De profeten dansen met hun ongelimiteerde energie. Een vacuüm van duistere materie. Mijn ziel is een marinade.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:26:14 #16
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184782934
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:25 schreef Argo het volgende:

[..]

Evolutie, Darwin's DNA in ons bloed. De profeten dansen met hun ongelimiteerde energie. Een vacuüm van duistere materie. Mijn ziel is een marinade.
Ik ben nooit zo coherent op paddo's. Goed bezig ^O^
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_184782938
Die teksten van Django Wagner worden steeds sterker
pi_184782956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:10 schreef itchycoo het volgende:
Zodadelijk komt Incel_Vision verklaren dat dit allemaal de schuld van vrouwen is.
Fixed
pi_184782998
Tovenaren hebben ons in hun kettingen. We zijn verslaafde met een kastje in de hand. Flikkerende beelden van een IPS paneel. Robotten en slaven achter het scherm. Leugens van tovenaren. Gehypnotiseerd door Uri Geller, er worden geen lepels gebogen. Onze ziel word gebogen. Een stuk verfrommeld papier heeft meer waarheid dan deze wereld.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:30:09 #20
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184783049
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:28 schreef Argo het volgende:
Tovenaren hebben ons in hun kettingen. We zijn verslaafde met een kastje in de hand. Flikkerende beelden van een IPS paneel. Robotten en slaven achter het scherm. Leugens van tovenaren. Gehypnotiseerd door Uri Geller, er worden geen lepels gebogen. Onze ziel word gebogen. Een stuk verfrommeld papier heeft meer waarheid dan deze wereld.
Maar even serieus. Ik kan nog wel een leverancier gebruiken. Hoek me op.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2019 @ 22:30:10 #21
230491 Zith
pls tip
pi_184783052
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:19 schreef KL447 het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat AML is..?
Een acute leukemie
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184783068
Catatonie in mijn ziel, tril alle kanten op. De ziel moet blijven groeien. Opgesloten in een kooi, de focus van een meester die mijn wil buigt. Ze zitten onder het parket wachtend als een trojaans paard. Ajax slaat ze aan de kant een deken van sneeuw maakt ons blind. Wol over onze ogen, verwarmingen bonken maar het is geen lucht wat aan de binnenkant zit onze ziel zit opgesloten.
pi_184783079
Ik ben moe en wil de grot uit.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:31:49 #24
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_184783095
_O_
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_184783226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:31 schreef Rodgrod het volgende:
_O_
Jij begrijpt mij?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')