quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 01:17 schreef jacko het volgende:[..]
*jacko geeft DutchessX een liter wijn*
Proost
quote:*hips*
Op zaterdag 4 januari 2003 01:23 schreef static het volgende:
Tering, deel 42.
quote:Ga niet!
Op zaterdag 4 januari 2003 01:28 schreef Cool_Runner het volgende:
moegeen zin in werken morgen
quote:Ziekmelden.. :-)
Op zaterdag 4 januari 2003 01:28 schreef Cool_Runner het volgende:
moegeen zin in werken morgen
quote:Die lust ik ook wel
Op zaterdag 4 januari 2003 01:25 schreef Anemoon het volgende:
Ik gaat nu aan de chocolade-likeur!
Waar kan ik nu nog wat lekkere drank krijgen? Houdt gevoelens lekker op afstand
quote:Hier heb je ook een neut!
Op zaterdag 4 januari 2003 01:33 schreef DuchessX het volgende:[..]
Die lust ik ook wel
Waar kan ik nu nog wat lekkere drank krijgen?
Houdt gevoelens lekker op afstand
quote:Nee, dat is pijpen.
Op zaterdag 4 januari 2003 01:52 schreef boebiedoe het volgende:
KUT, liefde sux
quote:Long time no see Mini
Op zaterdag 4 januari 2003 02:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe voel ik me? Al sla je me dood, ik zou het niet kunnen benoemen...![]()
![]()
![]()
![]()
komt nog het meest in de richting
quote:Tja, ik wist hier nooit wat te posten... Tenzij apathisch een gevoel is
Op zaterdag 4 januari 2003 02:32 schreef DuchessX het volgende:[..]
Long time no see Mini
zodat ik een reden heb om voor goed te verdwijnen ofzo...
mjah vaag maar goed...
quote:O lieverd, wat kut dat precies nu mn msn t niet doet
Op zaterdag 4 januari 2003 03:24 schreef matthijn99 het volgende:
Sja, ergens tussen![]()
![]()
en
![]()
![]()
GVD...
ik ga het maar ff opschrijven ofzo
Opschrijven wil mij altijd wel helpen, dan ben je het iig kwijt
* BlaBlub geeft dikke virtuele knuff
quote:Mja, eik moet ik jou daar ook niet lastig mee vallen ook.
Op zaterdag 4 januari 2003 03:26 schreef BlaBlub het volgende:
O lieverd, wat kut dat precies nu mn msn t niet doet
quote:Zo moet je niet denken, ik "luister" graag naar je
Op zaterdag 4 januari 2003 03:29 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Mja, eik moet ik jou daar ook niet lastig mee vallen ook.
.
nevermind blubje
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 03:38 schreef matthijn99 het volgende:
Ja kut kut kut, me kop zit vol met kronkels, kan nu wel in bed gaan liggen maar dan ben ik morgenmiddag om 5 uur nog wakker
Kan je verder niet helpen, terwijl ik het zo graag wil
Neuh:{ ..
* Nite_Speed mist meisje
quote:Want?
Op zaterdag 4 januari 2003 10:33 schreef DarkElf het volgende:
*zucht*
bot gesteld: of je zegt wat er is of je zegt niets (nofi)
quote:laat mensen eens lekker in hun waarde ja.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:46 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
Want?
bot gesteld: of je zegt wat er is of je zegt niets (nofi)
wie ben jij om mij te vertellen wat ik moet doen?
quote:Rustig, rustig... (nofi stond er toch?)
Op zaterdag 4 januari 2003 11:06 schreef DarkElf het volgende:[..]
laat mensen eens lekker in hun waarde ja.
wie ben jij om mij te vertellen wat ik moet doen?
Je moet helemaal niets.
Ik word alleen een beetje moe van waardeloze posten in een topic als deze.
Wat moet een lezer nou met 'ik ben aangeschoten' en 'zucht'? Dan denk ik bij mezelf ook van 'zucht'.
En bij een post als 'ik ben aangeschoten' denk ik nog van: 'zucht. prima. Daar zal ik verder maar niet op reageren.'.
Maar bij een post als 'zucht' geef je toch aan dat er iets aan de hand is? En dat je wil dat er op gereageerd wordt (door de juiste personen misschien)? En als je dat niet wil, kan ik niet snappen waarom je dan een 'zucht' post.
En ik zie niet in waarom ik jou niet in je waarde zou laten? Ik kan dat nergens aan aflezen. Ik had misschien beter kunnen posten 'meid, vertel eens...' of *luisterend oor aanbiedt*, komt iets anders over. Maar zelfde boodschap. Alleen een zucht hebben we allebei niets aan: ik denk wat moet ik (en de rest van fok) ermee en ik kan me niet voorstellen dat dat voor jou oplucht.
Je moet het ook niet persoonlijk opvatten. IK vertel JOU niet WAT je moet DOEN. Ik geef alleen aan dat je iets meer zou kunnen vertellen.
En nogmaals: nofi.
quote:..een bult gelul dus..
Op zaterdag 4 januari 2003 11:24 schreef FoeiJongHaai het volgende:
quote:(ik val in herhaling)
Op zaterdag 4 januari 2003 11:26 schreef jacko het volgende:[..]
..een bult gelul dus..
Want?
quote:..een bult gelul dus
Op zaterdag 4 januari 2003 11:28 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
(ik val in herhaling)
Want?
quote:waarom zou ik meer moeten vertellen? als ik daar even geen zin in heb doe ik dat niet.
Op zaterdag 4 januari 2003 11:24 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
IK vertel JOU niet WAT je moet DOEN. Ik geef alleen aan dat je iets meer zou kunnen vertellen.
als ik me *zucht* voel dan is dat zo, soit.
quote:Ik wacht de reactie van Mw. DarkElf wel af.
Op zaterdag 4 januari 2003 11:30 schreef jacko het volgende:[..]
..een bult gelul dus
quote:(zucht
Op zaterdag 4 januari 2003 11:31 schreef DarkElf het volgende:[..]
waarom zou ik meer moeten vertellen? als ik daar even geen zin in heb doe ik dat niet.
als ik me *zucht* voel dan is dat zo, soit.
Ik vind het alleen een beetje jammer dat we desondanks we nu in deel 42 van dit topic zitten dat het blijft bij 'zucht'-en en 'ik ben aangeschoten' en 'ik voel me kut'. Ik pakte jouw post er uit omdat ie wel erg uitnodigend was (imo).
Wmb. (en dat geldt voor iedereen, niet alleen voor DE): post gewoon hoe je je voelt en hoe het komt. En hoever dat je daarin wil gaan bepaal je zelf.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd of je nog vindt dat ik mensen niet in hun waarde laat, daar heb ik nog geen reactie op gezien.
quote:bevestiging nodig?
Op zaterdag 4 januari 2003 11:43 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
Overigens ben ik nog steeds benieuwd of je nog vindt dat ik mensen niet in hun waarde laat, daar heb ik nog geen reactie op gezien.
ja je laat mensen in hun waarde alhoewel ik nog steeds vind dat je enorm zeurt en een topic verneukt door er zo op in te gaan
Ik voel me kut en het maakt geen mens wat uit...
quote:Ik kan er natuurlijk enorm zeurderig op in gaan dat als je iets zegt over mensen dat je daar dan ook graag argumentatie voor ziet omdat je die zelf niet ziet maar dat doe ik maar niet....
Op zaterdag 4 januari 2003 11:47 schreef DarkElf het volgende:[..]
bevestiging nodig?
quote:Ach, wat zal ik zeggen. Ik ben nou eenmaal een zeur en zie bepaalde dingen het liefst zo gaan zoals ze zou willen zien gaan.
ja je laat mensen in hun waarde alhoewel ik nog steeds vind dat je enorm zeurt en een topic verneukt door er zo op in te gaan
Ook in deel 84 zal ik mij waarschijnlijk nog wel steeds ergeren aan korte 'mededelingen' en het zal wel niet veranderen. Ik zal mij maar terugtrekken uit dit topic, deze is niet besteed aan mij (op deze manier).
en straks nog even naar de slijter, dat maakt mijn dag zowiezo weer goed
Verder ga ik een heerlijk ontspannen weekend tegemoet
Maar eerst even slapen
quote:Kijk nou! Er zijn nog mensen die er geld bijkrijgen. Voor mijn inspanning krijg ik dit nieuwe jaar niets bij want het zijn moeilijke tijden; aldus het bedrijf waar ik me 40 uur in de week het wit achter mijn ogen wegwerk.
Op zaterdag 4 januari 2003 15:10 schreef Fogerty het volgende:
Ik kreeg vandaag het geweldige bericht van Randstad dat mijn salaris met maarliefst 5 eurocent per uur omhoog gaat.
Bruto
Intussen bij Albert Heijn zag ik een kassa waar maar twee mensen in de rij stonden dus nauwelijks een rij te noemen. Voor alle andere kassa´s stond een gemiddelde populatie van 6. Misschien omdat bij deze kassa het lichtje erboven uit was? Toch maar even vragen hoe dat zat en nee hoor ze was gewoon open en had geen intentie om te gaan sluiten. Boodschapjes op de band en twee minuten later wegwezen. Lachen met die boodschapschapen op zaterdag.
quote:Pfft. Je voelt je dus vrij.
Op zaterdag 4 januari 2003 16:38 schreef DuchessX het volgende:
Lekker rebelsIk ga lekker doen waar ik zin in heb
* niks voelen roeleert
quote:je voelt dus wel wat, nl. vrijheid en rebelsheid.
Op zaterdag 4 januari 2003 16:38 schreef DuchessX het volgende:
Lekker rebelsIk ga lekker doen waar ik zin in heb
* niks voelen roeleert
mensen voelen nl. bijna altijd iets.
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 16:44 schreef thoth het volgende:[..]
Pfft. Je voelt je dus vrij.
Je voelt we-hel!
Mss een beetje te veel van het goed maar het is er wel ja
quote:Laat ik het anders formuleren:
Op zaterdag 4 januari 2003 16:45 schreef DarkElf het volgende:[..]
je voelt dus wel wat, nl. vrijheid en rebelsheid.
mensen voelen nl. bijna altijd iets.
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 16:50 schreef DuchessX het volgende:[..]
Laat ik het anders formuleren:
Negatieve gevoelens diep weg kunnen stoppen roeleert
Veels te vroeg wakker vanmorgen. Half zes was ik al op. En ik lag niet eens vroeg in bed. Lijkt wel alsof ik in trance ben nu. Pfff super vaag.
Verder heb ik nu een nieuw kapsel en dat is ff wennen. Super kort. Bijna kaal zowat.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 04-01-2003 18:30]
quote:Dat roeleert zeer zeker
Op zaterdag 4 januari 2003 16:50 schreef DuchessX het volgende:[..]
Laat ik het anders formuleren:
Negatieve gevoelens diep weg kunnen stoppen roeleert
quote:ja hier ben ik het ook over eens, voel me al een tijdje best lekker eigenlijk door gewoon over bepaalde dingen niet na te denken en lekker verdergaan met alles wegstoppen
Op zaterdag 4 januari 2003 18:26 schreef yingyang het volgende:[..]
Dat roeleert zeer zeker
quote:Terug komt het meestal wel ja
Op zaterdag 4 januari 2003 18:28 schreef racoon2002 het volgende:[..]
ja hier ben ik het ook over eens, voel me al een tijdje best lekker eigenlijk door gewoon over bepaalde dingen niet na te denken en lekker verdergaan met alles wegstoppen
Maar soms is dat best ff fijn, ff rust, maar ja bijna iedereen weet dat het toch wel weer terug komt......
best minder.. maar ach, daar ging ik me niet druk om maken, want ik ging er niet over nadenken
In de doofpot ermee, en als het terugkomt weer proberen in de doofpot te stoppen.
Ja, ik weet dat het niet nodig is, maar ik doe het toch.
Kan er niks aan doen, en je weet het.
En dan lees je op internet dat het 2 tot 6 weken kan duren!!!!!!!
Het enige lichtpuntje is dat mijn 3 mannen wel goed voor me zorgen en nog liever zijn dan anders
*geduld zoekt*
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 04-01-2003 18:36]
Mijn rug doet echt zoooo enooooorm veeeel pijjjjn .. mentaal voel ik me.. ik weet het niet, eigenlijk kut, maar ik denk nergens aan.. ik wil naar een vredig leventje toe het lukt alleen niet.. er spelen onbewust zoveel dingen achter in mijn hoofd.. ik zie op tegen zoveel dingen.. nouja..
..
Wel heb ik echt heel veel zin in morgen.. .
quote:Nieuwsgierig!!!
Op zaterdag 4 januari 2003 18:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Woei.. ik ben weer thuis....
Mijn rug doet echt zoooo enooooorm veeeel pijjjjn
.. mentaal voel ik me.. ik weet het niet, eigenlijk kut, maar ik denk nergens aan.. ik wil naar een vredig leventje toe het lukt alleen niet.. er spelen onbewust zoveel dingen achter in mijn hoofd.. ik zie op tegen zoveel dingen.. nouja..
..
Wel heb ik echt heel veel zin in morgen..
.
quote:Aha, zulke dingen zijn altijd leuk
Op zaterdag 4 januari 2003 18:52 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Naar m'n liev
.
ontoppic: ik ga lekker eten en dan lekker stappen, gezellig!! heb er heel veel zin in, voel me dus ook best wel top!! en das best prettig!!
quote:Bedankt
Op zaterdag 4 januari 2003 18:55 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Aha, zulke dingen zijn altijd leuk
heel veel plezier dan maar he
ontoppic: ik ga lekker eten en dan lekker stappen, gezellig!! heb er heel veel zin in, voel me dus ook best wel top!! en das best prettig!!
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 18:58 schreef zonzonzon het volgende:
Blèh zit nu al de hele middag in pyama uitgeteld na een basketbaltraining. Voel me landerig, zit niks te doen terwijl ik wacht op een telefoontje of ik woensdag een interview voor school waar ik nog niet aan begonnen ben moet inleveren of een andere dag.![]()
BS
Maar ook een beetje vaag
Niet prettig
quote:... hier hoef ik niets aan toe te voegen... EXACT hoe ik me voel momenteel!!!
Op zaterdag 4 januari 2003 18:34 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme lul. Je hoeft alleen maar iets terug te sturen, of te mailen, of wat dan ook.
Nou maak ik me weer zorgen.Ja, ik weet dat het niet nodig is, maar ik doe het toch.
Kan er niks aan doen, en je weet het.
(Zou wel eng zijn als het om dezelfde persoon ging...)
quote:Foto
Op zaterdag 4 januari 2003 18:24 schreef yingyang het volgende:
Ben super moeVeels te vroeg wakker vanmorgen. Half zes was ik al op. En ik lag niet eens vroeg in bed. Lijkt wel alsof ik in trance ben nu. Pfff super vaag.
Verder heb ik nu een nieuw kapsel en dat is ff wennen. Super kort. Bijna kaal zowat.
quote:Beterschap Bluezz
Op zaterdag 4 januari 2003 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Klotuh!
Heb al 3 dagen "spit". (En dat met een versleten SI gewricht)
Errug pijnlijk, ik kan niks en ik baal ervan.
Voel me soms supersjaggo, en dat is nix voor mijEn dan lees je op internet dat het 2 tot 6 weken kan duren!!!!!!!
Het enige lichtpuntje is dat mijn 3 mannen wel goed voor me zorgen en nog liever zijn dan anders
*geduld zoekt*
Enneh...3 mannen ?
Ik ben hastikke flievt op onze nieuwe aanwinst
quote:Fijn dat het goed gaat
Op zaterdag 4 januari 2003 20:51 schreef DuchessX het volgende:
Lekker met de beesten gespeeld en geknuffeld. Dát maakt me erg gelukkigIk ben hastikke flievt op onze nieuwe aanwinst
Ik word er moe, van om me voor alles te moeten verantwoorden..
o.a. ook in mijn topic.. en ik voel me
quote:haal die block eens weg dan
Op zaterdag 4 januari 2003 20:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het wisselt zo enorm, ik heb aandacht nodig.
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:47 schreef DuchessX het volgende:[..]
Foto
![]()
Dit kapsel bevalt me wel eigenlijk. Lekker makkelijk en geen gezeik met gel enzo.
Alleen ff wennen nog. Zo kort heb ik ze nog nooit gehad
Maar die foto hou je van me tegoed, okey ???
Morgen ga ik een fotootje maken van mezelf en dan zie ik wel of ik het online gooi of niet. Anders zet ik het wel op het mds forum. Dat kan ook, of kun je daar geen foto's opzetten
Mijn rug doet nog steeds pijn.. Ik mis mensen gewoon, ik heb ziekelijk veel zin in een meeting, en in morgen. Ik wil zoveel maar te weinig lukt. School komt er weer aan, alles is een warboel, ik zie zoooo enorm op tegen van alles. Ik wil hier kunnen uiten wat ik voel, maar zelfs dát, mijn uitlaatklep.. is dichtgegooid.. . Ik wil kunnen janken, ik wil schreeuwen, rondspringen, slaan, alles.. Ik wil alles wat vervelend is uit de weg, maar juist dat komt weer steeds, alle leuke dingen worden verpest. Ik wil rust, ik wil helpen, ik wil steun, ik wil steun bieden. Ik wil lange stukken schrijven, ik wil vrienden zien, lieve mensen knuffelen, slapen, voor altijd wakker zijn.... ik wil zo godverdomme veel dat ik er koppijn van krijg.
Maar voor de rest gaat het wel goed .
BAH
quote:In principe ben je niemand uitleg verschuldigd, maar het kan zijn dat je het doet om je serieus genomen te voelen en omdat je wilt dat mensen jouw redenaties/motieven goed begrijpen?
Op zaterdag 4 januari 2003 20:54 schreef Wolkje het volgende:[..]
Fijn dat het goed gaat
![]()
Ik word er moe, van om me voor alles te moeten verantwoorden..
o.a. ook in mijn topic.. en ik voel me
Ik zal je topic even bezoeken
quote:* een hoop aandacht aan Blaatschapie geeft
Op zaterdag 4 januari 2003 20:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Up and down..Het wisselt zo enorm, ik heb aandacht nodig
.
Damn ik lees net dat het echt helemaal niet goed gaat met je
Verdorie!
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 04-01-2003 22:27]
quote:Leuk joh, ik ben benieuwd! Ik denk dat je op MDS ook best een foto kunt plaatsen.
Op zaterdag 4 januari 2003 22:11 schreef yingyang het volgende:[..]
Ik ben erover aan het denken om het fotoboek te gaan gebruiken. Maar dat weet ik nog niet zeker.
Dit kapsel bevalt me wel eigenlijk. Lekker makkelijk en geen gezeik met gel enzo.
Alleen ff wennen nog. Zo kort heb ik ze nog nooit gehad
Maar die foto hou je van me tegoed, okey ???
Morgen ga ik een fotootje maken van mezelf en dan zie ik wel of ik het online gooi of niet. Anders zet ik het wel op het mds forum. Dat kan ook, of kun je daar geen foto's opzetten
Is het ook koud in Brunssum?
Ik ben blij dat het zoveel beter met je gaat dan vorig jaar YY!
Ga zo door
Ik moet nog steeds mijn werkdoelen opstellen voor therapie maar stel het steeds uit omdat het zo vreselijk confronterend is
quote:Nou, die wereldreis kan je alvast wel boeken.
Op zaterdag 4 januari 2003 15:10 schreef Fogerty het volgende:
Ik kreeg vandaag het geweldige bericht van Randstad dat mijn salaris met maarliefst 5 eurocent per uur omhoog gaat.
Bruto
quote:Ik wilde in ieder geval íets voor je doen
Op zaterdag 4 januari 2003 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Werkte het maar zo..
![]()
.
Dus of ik krijg het koud van hoe voel je je nu topics lezen, of ik ga hoe voel je je nu topics lezen als ik het koud heb.
quote:Wolkje toch.. lieverd... jij zult nooit verslagen zijn..
Op zaterdag 4 januari 2003 22:34 schreef Wolkje het volgende:
moe.. verslagen, alleen..
(terwijl mijn liefje naas me zit)
quote:Dank je, Blaatschaapje..
Op zaterdag 4 januari 2003 22:35 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Wolkje toch.. lieverd... jij zult nooit verslagen zijn..
. Je bent gewoon sterk, en dat weet je zelf ook.. neem wat rust, daar ben je aan toe.. En geniet van de tijd met je lieverd
![]()
![]()
![]()
.
Ik hoop zo, dat mijn medicijnen snel aan zullen slaan..
Ik heb geen kracht, om in mijn topic te replyen of posten..
Ik voel me machteloos, onderuitgehaald.
Een klein meisje, klein en vooral kwetsbaar..
En wat heb ik een hekel aan dat gevoel.
Ik voel me weer onderuit gaan..
Weer het gevoel: zo wil ik niet verder..
en liefs,
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 04-01-2003 22:54]
quote:Meissiemeis, ik weet niet wat te zeggen, ik weet hoe afschuwelijk je je kunt voelen
Op zaterdag 4 januari 2003 22:41 schreef Wolkje het volgende:[..]
Dank je, Blaatschaapje..
Ik hoop zo, dat mijn medicijnen snel aan zullen slaan..
Ik heb geen kracht, om in mijn topic te replyen of posten..
en liefs,
Kruip maar lekker tegen je vriendje aan...
quote:Ik wilde je eigenlijk een mailtje sturen..
Op zaterdag 4 januari 2003 22:54 schreef DuchessX het volgende:[..]
Meissiemeis, ik weet niet wat te zeggen, ik weet hoe afschuwelijk je je kunt voelen
Daarom hoop ik dat de medicatie snel gaat werken. Echter kan dat best nog een aantal weken duren. Misschien kun je kalmeringstabletjes krijgen waar je een beetje van 'afstompt' ? niet dat ik je volledig onder de rotzooi zou willen zien hoor, maar ik spreek uit eigen ervaring
.
Kruip maar lekker tegen je vriendje aan...
Boos op mezelf omdat ik iemand totáál verkeerd heb ingeschat (denk ik), wat ik me nog zo had voorgenomen niet meer te doen.
En boos op hem dat hij niets laat horen, terwijl hij weet dat ik me vreselijk veel zorgen om hem maak.
Verdrietig omdat ik toch zoveel mooie maanden met hem had en dat ineens voorbij is (hij is gewoon van de aardbodem verdwenen lijkt wel, telefoons afgesloten, laat ineens niets meer van zich horen, geen ruzie gehad... niets... hij was wel down de laatste tijd).
Gebruikt omdat... nou ja, logisch... hij me liet geloven dat ik zo belangrijk voor hem was en nu...
Bang... dat ik het ´niets meer horen´ misschien toch weer verkeerd interpreteer... dat er dit keer ECHT iets met hem gebeurd is... Terwijl ik me al tientallen keren voor niets zorgen heb gemaakt.
:´(
quote:Als je echt geen manier kunt bedenken waarop je wat helderheid kunt krijgen probeer dan in ieder geval de positieve weg te bewandelen (ja ja heel moeilijk ik weet het
Op zaterdag 4 januari 2003 23:00 schreef Loesje29 het volgende:
Bang... dat ik het ´niets meer horen´ misschien toch weer verkeerd interpreteer... dat er dit keer ECHT iets met hem gebeurd is... Terwijl ik me al tientallen keren voor niets zorgen heb gemaakt.
quote:Als jij je kl*te voelt, stel je je niet aan door dat hier te zeggen... Sterkte
Op zaterdag 4 januari 2003 23:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
nouja, ik stel me vast aan.
Ik ben heel moe, echt heel moe, maar als ik ga slapen is mijn vakantie zowat voorbij en kan ik niet nog even lekker Fok!ken, muziek luisteren en praten. Als ik niet ga slapen ben ik morgen moeier, maar dan voel ik me nu wel kut, ik kan gelukkig wel Fok!ken en praten.
*zucht*
Ik weet het niet, ik ga vast zo slapen .
Slapen kun je op school/werk altijd nog
ik werd net wakker en dacht dat het al een uur of 04.00 was maar nix was minder waar
quote:Neem een paracetamol, dan slaap je een stuk lekkerder. En dan hoop ik voor je dat je je morgenvroeg, ondanks dat de vakantie bijna voorbij is, super voelt
Op zaterdag 4 januari 2003 23:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik krijg nu koppijn. Hmmmmmm, ik zit echt zo te twijfelen, het is beide zo aanlokkelijk
.
quote:Ow heerlijk !
Op zaterdag 4 januari 2003 23:58 schreef maple-leaf het volgende:
vreeeemdik werd net wakker en dacht dat het al een uur of 04.00 was maar nix was minder waar
Ik vind de tijd juist zo snel gaan!
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Neem een paracetamol, dan slaap je een stuk lekkerder. En dan hoop ik voor je dat je je morgenvroeg, ondanks dat de vakantie bijna voorbij is, super voelt
.
Maar ik wil niet slapen . Ik neem zo iig een paracetamol
.
Als ik wakkerblijf zet ik de tv aan, neem ik paracetamol, lekker bakje warme chocolademelk erbij, en nestelen in pyjama en deken hier. .
quote:ik zou willen dat ik dat had, kon ik tenminste weer gaan slapen nu, maaar ja ben al een hele tijd gestopt
Op zaterdag 4 januari 2003 23:56 schreef Anemoon het volgende:
stoned.als een garnaal
quote:Da's toch ook heerlijk
Op zondag 5 januari 2003 00:00 schreef BlaatschaaP het volgende:.
Maar ik wil niet slapen
. Ik neem zo iig een paracetamol
.
Als ik wakkerblijf zet ik de tv aan, neem ik paracetamol, lekker bakje warme chocolademelk erbij, en nestelen in pyjama en deken hier.
.
quote:Als je gestopt bent is het helemaaaaaaal de moeite waard!!
Op zondag 5 januari 2003 00:01 schreef maple-leaf het volgende:[..]
ik zou willen dat ik dat had, kon ik tenminste weer gaan slapen nu, maaar ja ben al een hele tijd gestopt
Eén haaltje en je bent zo haaaaaaai als een papegaaaaaaai
quote:Goed plan ja, ik ga het namelijk zeker doen nu
Op zondag 5 januari 2003 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Da's toch ook heerlijk
. Dat zou ik ook wel eens kunnen doen
.
Zo, even nestelen en dan ben ik weer terug .
ontopic: beter, maar lichamelijk slecht .
quote:Nou veel plezier dan he
Op zondag 5 januari 2003 00:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goed plan ja, ik ga het namelijk zeker doen nu. Er is net gestemd
.
Zo, even nestelen en dan ben ik weer terug
.
ontopic: beter, maar lichamelijk slecht
.
quote:Ik ook!
Op zondag 5 januari 2003 00:10 schreef Tania18 het volgende:Verliefd op het aaaaaaaaaaaaallerliefste vriendje van de heeeeeeeeeeeeeeeeele wereld
DENNIS!
quote:Nee, ik nestel me over een half uurtje ofzo lekker in bed met een mooi boek.
Op zondag 5 januari 2003 00:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ga jij het ook nog doen?En bedankt
![]()
.
quote:Ik ga denk ik beginnen aan Ik Omhels Je Met Duizend Armen van Giphart. Aangezien mijn favoriete boek aller tijden op dit moment Phileine Zegt Sorry van dezelfde schrijver is, zal dat geweldige gevoel wat ik daar aan over heb gehouden wel niet weer komen, bij Phileine viel Ik Ook Van Jou maar tegen, maar ik heb er toch wel vertrouwen in. Echt een geweldig boek was dat. De perfecte inluider voor de leuke zomervakantie die ik vorig jaar heb gehad
Op zondag 5 januari 2003 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oe!. Dat klinkt ook lekker
. Nog een specifiek boek in gedachten?
.
quote:Dat geldt voor mij ook.... Maar ik probeer me er maar niet te veel druk over te maken, en er niet te veel aan te denken. Ik laat het maandag gewoon weer over me heen komen...
Op zaterdag 4 januari 2003 23:06 schreef Wolkje het volgende:
Wat een rotavond..
en dan te bedenken, dat ik maandag weer naar school moet..
Als ik ergens tegen op zie...
En jij Wolkje: sterkte, ik zal aan je denken maandag
quote:Mini, jij ook
Op zondag 5 januari 2003 00:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat geldt voor mij ook.... Maar ik probeer me er maar niet te veel druk over te maken, en er niet te veel aan te denken. Ik laat het maandag gewoon weer over me heen komen...
Waarschijnlijk ga ik me op school weer afsluiten van alles, en mezelf weer anders voordoen dan ik ben, goed humeur faken enzo, maar ja zo kom ik de tijd tenminste door.En jij Wolkje: sterkte, ik zal aan je denken maandag
quote:Ach lieverd!
Op zaterdag 4 januari 2003 22:59 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik wilde je eigenlijk een mailtje sturen..
maar zelfs dat lukt me niet ..
Doe maar rustig aan meiske.
quote:Lief van je
Op zaterdag 4 januari 2003 23:53 schreef Fogerty het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou dat ik wat van mijn
heerlijke
gevoel op jullie over kon dragen
Heerlijk uitgeslapen, relaxed en ben lekkere lounge muziek aan het luisteren.
Een top dag tot nu toe
quote:Precies hetzelfde bij mij..
Op zondag 5 januari 2003 00:29 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dat geldt voor mij ook.... <knipje>
Waarschijnlijk ga ik me op school weer afsluiten van alles, en mezelf weer anders voordoen dan ik ben, goed humeur faken enzo, maar ja zo kom ik de tijd tenminste door.En jij Wolkje: sterkte, ik zal aan je denken maandag
Iedereen die in m'n topic geplaatst heeft..
Sorry, dat ik op het moment niet reageer..
ik reageer later wel, als ik me weer beter voel
Maar ik vind het heel lief van jullie..
Jammer dat morgen de vakantie weer afgelopen is, en dat ik nog veel moet doen..
* Sundae heeft wel zin om lekker buiten in de sneeuw te lopen
En dan wilde ik eigenlijk misschien wel met mn beste vriendin op vakantie, en daar wilde ik dan dinsdag eens wat over gaan afspreken bij haar in wageningen (op dr kamer zeg maar)
Maar ja, ze gaat dus nu maar gewoon mee met dr vriendinnen en ik krijg een sorry, maar helaas. dus hoef ik dinsdag ook niet meer naar wageningen. Gaat weer lekker vandaag
ik moet gewoon rustig proberen te blijven en rationeel proberen na te denken
en juist daar ben ik geen ster in onder stress
quote:Heel veel succes, ik zal aan je denken morgen
Op zondag 5 januari 2003 14:31 schreef DarkElf het volgende:
zenuwachtig voor morgen, heb alle doemscenario's al in mijn hoofd gehad en ze worden steeds erger.ik moet gewoon rustig proberen te blijven en rationeel proberen na te denken
Ik ben ook zenuwachtig voor morgen:
krijg mijn eerste lading toetsen terug
en ik vrees het ergst
quote:succes meiske
Op zondag 5 januari 2003 14:44 schreef Wolkje het volgende:[..]
Heel veel succes, ik zal aan je denken morgen
![]()
Ik ben ook zenuwachtig voor morgen:
krijg mijn eerste lading toetsen terug![]()
en ik vrees het ergst
quote:En als je nou eens een positief scenariootje in mekaar denkt? Even heel kwaad op jezelf worden en een positieve scenario bedenken. (Je moet je even kwaad maken anders blijven al die negatieve scenario´s zo prominent aanwezig)
Op zondag 5 januari 2003 14:31 schreef DarkElf het volgende:
zenuwachtig voor morgen, heb alle doemscenario's al in mijn hoofd gehad en ze worden steeds erger.ik moet gewoon rustig proberen te blijven en rationeel proberen na te denken
quote:nou ja ik hou mezelf iig steeds voor dat het iig positief is dat hij me serieus neemt, uit zichzelf en zelf snel verder wilt praten.
Op zondag 5 januari 2003 14:46 schreef thoth het volgende:[..]
En als je nou eens een positief scenariootje in mekaar denkt? Even heel kwaad op jezelf worden en een positieve scenario bedenken. (Je moet je even kwaad maken anders blijven al die negatieve scenario´s zo prominent aanwezig)
Wel twee blaren.
Maar ik kan toch niets doen en de mij meest dierbare personen zitten voortdurend in de ellende, dus als ik nu niet eens gauw leer om dat van me af te zetten en gewoon te genieten van die sneeuw heb ik geen leven want het is altijd wat met ze.
En hebben zij er iets aan dat ik nu hier om ze zit te huilen en niet gewoon lekker in de sneeuw wandel? Nee Het is gewoon volslagen zinloos gejank
Ik ga NU proberen de knop om te zetten en het bos in te gaan.
quote:Ik hoop dat het je lukt om even ontspanning te vinden in een fijne wandeling in de sneeuw
Op zondag 5 januari 2003 15:48 schreef Fogerty het volgende:Ik ga NU proberen de knop om te zetten en het bos in te gaan.
quote:Heel veel plezier
Op zondag 5 januari 2003 15:48 schreef Fogerty het volgende:
Ik ga NU proberen de knop om te zetten en het bos in te gaan.
quote:Wat fijn dat je liefje er is
Op zondag 5 januari 2003 16:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Succes Fogerty.
En het gaat wel aardig.. ik voel me lichamelijk niet al te goed, wat moe en op meerdere plekken pijn.. geestelijk eigenlijk heel goed omdat mijn lieverd er is (
), maar ook kut omdat school morgen begint, en het nog maar een paar uur duurt..
.
Ik voel me
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:28 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En nu even heel kut met mij, hoofdpijn en misselijkheid borrelen weer omhoog
. *burp*
Gatver.. ik heb nergens zin in..
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:32 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik wel, zin in nog een paar maanden vakantie met he-le-maal niks aan mijn hoofd behalve Fok! en meetings
.
Ik moet nu echt mijn werkplan gaan opstellen voor therapie
Verder zit er een heerlijk warm beestje in mijn nek
Ik maak me ook een beetje zorgen over een vriend van ons, die Amerikaan is, zo met de komende oorlog
[edit: typo]
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 05-01-2003 16:49]
quote:Juup?
Op zondag 5 januari 2003 16:45 schreef DuchessX het volgende:
Verder zit er een heerlijk warm beestje in mijn nek
Dat had ik 10 jaar eerder moeten bedenken. Stomme muts.
quote:En waar doel je dat op?
Op zondag 5 januari 2003 18:02 schreef k_i_m het volgende:
En terwijl ik mijn downloads van Kazaa binnen zit te staren, weet ik opeens hoe het komt. Eureka.Dat had ik 10 jaar eerder moeten bedenken. Stomme muts.
Morgen weer werken, best zin in.
quote:Wat fijn
Op zondag 5 januari 2003 18:06 schreef Moonah het volgende:
Duf en hoofdpijn.... Eigen schuld,
want ik heb echt het HELE weekend met mijn allerliefste in bed gelegen.
Onbeschoft lui, maar heerlijk!Morgen weer werken, best zin in.
Eigen schuld dikke bult, had ik maar niet zo lui moeten zijn de afgelopen maanden. Graaaauuuwwww tjakkaaaaa yeaaahhhhhh!!!!!!!!!! (mezelf even aansporen).
quote:Dat zou jij wel willen weten he, mannetje?
Op zondag 5 januari 2003 18:04 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
En waar doel je op?
quote:He zet hem op he.. komt goed lieverd
Op zondag 5 januari 2003 18:18 schreef Forno het volgende:
Gestrest, zit nu hard te werken aan mijn scriptie op het architectenbureau. Morgen inleveren en ik moet nog een conclusie schrijven.Eigen schuld dikke bult, had ik maar niet zo lui moeten zijn de afgelopen maanden. Graaaauuuwwww tjakkaaaaa yeaaahhhhhh!!!!!!!!!! (mezelf even aansporen).
quote:Met een paar sterke bakken koffie zal ik iig een eind komen.
Op zondag 5 januari 2003 18:27 schreef Mereltje het volgende:[..]
He zet hem op he.. komt goed lieverd
![]()
en nu weer aan het werk
quote:*peter laadt zijn Senseo-apparaat vol met dark roast*
Op zondag 5 januari 2003 18:35 schreef Forno het volgende:
Met een paar sterke bakken koffie zal ik iig een eind komen.
..Roept U maar!
quote:Oeh
lang leve de liefde!
quote:Klinkt goed, geniet ervan
dat deed je natuurlijk ook
~Des
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:17 schreef Juup© het volgende:[..]
Arme nek
Ik zie tegen morgen op
quote:Omdat je naar school moet terwijl je eigenlijk nergens geen energie voor hebt?
Op zondag 5 januari 2003 20:19 schreef Wolkje het volgende:[..]
..
Ik zie tegen morgen op
* DuchessX dent dat te herkennen iig
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:25 schreef DuchessX het volgende:[..]
Omdat je naar school moet terwijl je eigenlijk nergens geen energie voor hebt?
![]()
* DuchessX dent dat te herkennen iig
En ik vrees het ergste..
quote:He wolkje!
Op zondag 5 januari 2003 20:28 schreef Wolkje het volgende:[..]
dat ook..
Plus dat ik mijn eerste cijfers terug krijg..En ik vrees het ergste..
quote:Same here...
dat ook..
quote:Nou meid, je hebt je best gedaan. Sommige toetsen vielen nog best mee ook, dus sommige cijfers wellicht ook
Op zondag 5 januari 2003 20:28 schreef Wolkje het volgende:
quote:Ach lief meiske toch
dat ook..
Als je je zo ellendig voelt is alles te veel, ergens naar toe gaan, sociale verplichtingen, studeren, nadenken, bewegen, meedoen, actief zijn...laat staan ook nog cijfers terugkrijgen
Ik zal heel hard voor je duimen dat het meevalt!
quote:Erkenning van je (echte) gevoelens is de eerste stap op weg naar een beter leven. Jezelf niet opofferen en wegcijferen maar van jezelf houden en voor jezelf zorgen...
Op zondag 5 januari 2003 20:43 schreef racoon2002 het volgende:
En met mij gaat het op zich best goed,
Totdat iemand aan me vraagt, hoe gaat het met je?
Dan weet ik niet wat ik moet antwoorden,
Dan moet ik eerst denken, fuck, hoe gaat het eigenlijk met me?
omdat ik zo gewend ben om te zeggen, met mij? met mij gaat het toch altijd goed??
Maar dat is niet zo, helemaal niet eigenlijk
fuck fuck fuck!!!!
maar ben er wel over aan het praten, maar ja......
Sterkte...
Oftewel ik moet nog een heel project + nog wat andere dingen voor woensdagochtend met deze arm.
dit duurde even..
quote:Dan moet je me ook niet nieuwsgierig maken door hier te posten...
Op zondag 5 januari 2003 18:24 schreef k_i_m het volgende:[..]
Dat zou jij wel willen weten he, mannetje?
.
Juup© heeft de hoes van mijn stoel "uit mijn vorige leven" (van voor mijn relatie met Juup©) te heet gewassen en nu is de hoes gekrompen.
Heel stom maar het raakt me erg dat die stoel 'verpest' is. Er zaten zoveel herinneringen aan...
quote:meisje toch?
Op zondag 5 januari 2003 22:05 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me verdrietig door iets stomsJuup© heeft de hoes van mijn stoel "uit mijn vorige leven" (van voor mijn relatie met Juup©) te heet gewassen en nu is de hoes gekrompen.
Heel stom maar het raakt me erg dat die stoel 'verpest' is. Er zaten zoveel herinneringen aan...
quote:Ja.
Op zondag 5 januari 2003 23:16 schreef Fogerty het volgende:
Ik heb in de teringzooi hier het sinaasappel-uitpersding teruggevonden. Ik voel me bij voorbaat alweer kerngezond
On me: nog lekker verkouden maar niet snotterig genoeg om morgen vrij erh ziek te zijn dus weer aan het werk. Goh wat heb ik daar toch een enorme zin in.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:26 schreef thoth het volgende:
Ja.
Wacht.
Heb je daar ook niet van die orange attributen voor nodig?
Om te ontsappen.
Al op, trouwens. Nu lekker op tijd slapen, want net als jij voel ik me WEL belabberd, maar niet slecht genoeg om me ziek te melden.
We gaan het allebei wel overleven
quote:Gek mens ben ik soms hé? Het is iig weer een beetje gezakt.
Op zondag 5 januari 2003 22:29 schreef racoon2002 het volgende:[..]
meisje toch?
snap het wel een beetje.... duidelijk minder...maar die herinneringen of het nou goede of slechte zijn veranderen niet door het verkeerd wassen van de hoes, die blijven wel, alleen het idee dat het veranderd is omdat er iets veranderd is wat er altijd was he....
hele dikke knuffel voor je hoor!
bedankt wat je net zei over mn post, stiekum heb je gelijk, en stiekum weet ik ook wel hoe het zit
Kusje!
op dit moment dat dus... en als je het bekijkt over de dag... belabbert.
!. mijn vriendin maakt het uit net voor kerstavond... dus had ik niets te doen, das balen op kerstavond..
2. Nieuwjaar uitgeweest op de UT in Enschede, daar kwam ik (natuurlijk) mijn ex weer tegen, veel gepraat e.d., en wat nog erger was, mijn eerste vriendin, en de vriendin van voor mijn ex (ja, 3 exen in totaal) waren er ook, en die moesten mij natuurlijk hoognodig steunen, ook niet echt een geslaagde nacht dus... en dat met nieuwjaar (was wel goed zat iig).
3. Uitvinden dat het uit is gegaan omdat een goede vriend er met haar vandoor is... en daarna je eerste vriendin weer bij je thuis vinden omdat zij het ook heeft gehoord, en besloot een nachtje te blijven...
Dus ik weet niet hoe ik me voel, maar het is in ieder geval bellaberd..
*vrouwen*
quote:Dat wordt persen
Op zondag 5 januari 2003 23:16 schreef Fogerty het volgende:
Ik heb in de teringzooi hier het sinaasappel-uitpersding teruggevonden. Ik voel me bij voorbaat alweer kerngezond
*proost*
Nou ik ben me weer lekker aan het aanstellen..maar daar heb ik gewoon even zin in
In ieder geval is er buiten een mooie witte wereld
* DuchessX is wel 5 keer uit bed gekropen om te kijken of het sneeuwde
Niet depressief en niet te druk. Net ertussen in.
Gaat dus wel redelijk goed hier.
Voelt wel prettig. FF rust in mijn kop. Owjeee....ik voel dus toch wat. Voel me rustig en prettig dus
Allemachtig, wat een klote start van dit jaar ( zie topic zucht, ik weet ut ff nie meer)
quote:Hoe erg rot je je nu ook voelt, ook dat gevoel gaat voorbij.
Op maandag 6 januari 2003 10:39 schreef zwaaibaai het volgende:
Moe, afgebrand, verdrietig, luduvudu, bang, eenzaamAllemachtig, wat een klote start van dit jaar ( zie topic zucht, ik weet ut ff nie meer)
Ikzelf ben nu al 2,5 jaar bezig om orde op zaken te stellen en ineens kreeg ik vandaag een soort orakel. Voel me nu gewoon super. En dat na 2,5 jaar Ik ben 2,5 jaar van mijn leven gewoon verloren.
Heel veel succes ermee. Ik hoop dat het bij jou sneller wegtrekt.
quote:heb je een relatie van 2,5 jaar gehad, of heb je er 2,5 jaar over gedaan om er overheen te komen?
Op maandag 6 januari 2003 10:48 schreef yingyang het volgende:[..]
Hoe erg rot je je nu ook voelt, ook dat gevoel gaat voorbij.
Ikzelf ben nu al 2,5 jaar bezig om orde op zaken te stellen en ineens kreeg ik vandaag een soort orakel. Voel me nu gewoon super. En dat na 2,5 jaar
Ik ben 2,5 jaar van mijn leven gewoon verloren.
Heel veel succes ermee. Ik hoop dat het bij jou sneller wegtrekt.
quote:succes
Op maandag 6 januari 2003 11:55 schreef jacko het volgende:
Superblij en meteen bloednerveus, want ik ben aangenomen voor een (tijdelijke) job op een helpdesk. En daarvoor moet ik eerst een opleiding van 3 dagen doen. Oh jee, waar ben ik aan begonnen?
quote:Bedankt. Voel me eigenlijk ook wel een beetje zielig; krijg ik goed nieuws en ik kan er met niemand over praten...ehh ok, hier wel, maar niet met mijn zussen ofzo
Op maandag 6 januari 2003 11:56 schreef DarkElf het volgende:
succes
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 06-01-2003 13:02]
quote:Dat niet. Zware depressies, 2 psychose's en manisch geweest in die 2,5 jaar. Totaal geen rust gehad en geen energie.
Op maandag 6 januari 2003 11:02 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
heb je een relatie van 2,5 jaar gehad, of heb je er 2,5 jaar over gedaan om er overheen te komen?
Nu met de juiste medicatie voel ik me top. Gewoon energiek, geen depressief gevoel meer, zie het weer zitten en geen wazigheid in mijn hoofd.
Komt allemaal door het medicijn depakine die mijn stemming stabiel houdt.
eerste schooldag na de vakantie...
beetje wazig allemaal wel... gelukkig en verliefd... maar er is IETS wat er niet goed is, alsof er iets gaat gebeuren....
vaag... maar ik voel het wel...
quote:waanzinnig veel sterkte
Op maandag 6 januari 2003 13:15 schreef Faithy het volgende:
ik voel me wel goed eigenlijk...eerste schooldag na de vakantie...
beetje wazig allemaal wel... gelukkig en verliefd... maar er is IETS wat er niet goed is, alsof er iets gaat gebeuren....
vaag... maar ik voel het wel...
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
waanzinnig veel sterkte
Mijn werkplan voor therapie is af, dus dat geeft wel een opgeruimd gevoel
quote:Geweldig!!!
Op maandag 6 januari 2003 09:03 schreef pos het volgende:
Enorm lekker
Zat te wachten op een belangrijke uitslag van het ziekenhuis en ze hebben net gebeld dat alles goed is. Morgen begin ik met een nieuwe baan.
Het jaar begint goed
quote:Jezelf terug op de rails te krijgen
Op maandag 6 januari 2003 11:55 schreef jacko het volgende:
Superblij en meteen bloednerveus, want ik ben aangenomen voor een (tijdelijke) job op een helpdesk. En daarvoor moet ik eerst een opleiding van 3 dagen doen. Oh jee, waar ben ik aan begonnen?
Succes Jacko!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |