abonnement Unibet Coolblue
pi_184775191
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou misschien moet je dan maar gaan veldrijden met al die kennis.
Het zwakste argument denkbaar. Met zo'n redenering kan een forum als Fok sowieso uit de lucht. Dan is iedere mening of commentaar onzin en overbodig. Ga zelf het nieuws presenteren, ga zelf skispringen, ga zelf een radioprogramma verzorgen.
Overigens werd mijn mening door veel anderen hier gedeeld. Niet over 'alles' (lol), maar wel over het rijden van Oranje. We zouden hier een geweldig veldrijdteam kunnen vormen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184775220

TeamSunweb twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 16:30:26 Sometimes you don't need words, a picture says it all. We're so proud of @lucinda_brand. She showed incredible resilience in her fight for silver! ?#KeepChallenging #Bogense2019 https://t.co/xUOVxwIZgR reageer retweet
pi_184775236
quote:
Ja, beeld van de dag. Lucinda gaat geen fijne nacht tegemoet. Qua power was ze veruit de beste vandaag. Ook een goeie vechtjas. Ik dacht op een gegeven moment: die haalt de top 10 zo niet eens.
Volgend jaar beter voor haar.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184775513
Verdomme. Weer die Cant :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zaterdag 2 februari 2019 @ 16:53:16 #130
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_184775524
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:52 schreef franklop het volgende:
Verdomme. Weer die Cant :')
:{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_184775897
Ik ben geen fan van Cant maar kan er prima mee leven dat ze vandaag wereldkampioen wordt. Weer goed gepiekt, slim geprofiteerd van de Nederlandse dames en technisch verreweg de beste dame samen met Neff.

Nederland rijdt vandaag niet heel erg slim. Elkaar helpen in de cross is lastig maar om achter elkaar aan te gaan rijden of zoals Betsema om telkens door te trekken op de rechte stukken met Cant in je wiel is niet heel slim. Ze hadden Cant het op dit parcours het lastiger kunnen maken als ze echt samen gereden hadden.
pi_184775972
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:14 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben geen fan van Cant maar kan er prima mee leven dat ze vandaag wereldkampioen wordt. Weer goed gepiekt, slim geprofiteerd van de Nederlandse dames en technisch verreweg de beste dame samen met Neff.

Nederland rijdt vandaag niet heel erg slim. Elkaar helpen in de cross is lastig maar om achter elkaar aan te gaan rijden of zoals Betsema om telkens door te trekken op de rechte stukken met Cant in je wiel is niet heel slim. Ze hadden Cant het op dit parcours het lastiger kunnen maken als ze echt samen gereden hadden.
Ik ben niet echt een fan van om het even wie, maar stiekem (of toch niet) was ik voor Betsema. Leuke meid, rijdt zonder complexen, eigenwijze eilandmentaliteit.
Voor de rest twijfel ik nog met mijn reactie; ik moet kiezen tussen:
1. Ik ben het volledig met je eens.
2. Ga zelf veldrijden man.

;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184776155
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:19 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik ben niet echt een fan van om het even wie, maar stiekem (of toch niet) was ik voor Betsema. Leuke meid, rijdt zonder complexen, eigenwijze eilandmentaliteit.
Voor de rest twijfel ik nog met mijn reactie; ik moet kiezen tussen:
1. Ik ben het volledig met je eens.
2. Ga zelf veldrijden man.

;)
haha, veldrijden is fysiek echt de hel.

Wat de dames ook gedaan hadden, waarschijnlijk had Cant vandaag 99/100 gewonnen omdat ze de beste vorm had. Tegelijkertijd was dit een vrij gemakkelijke manier voor Cant om te winnen omdat ze een groot deel van de cross fantastische gangmakers had, ze heeft zelf weinig dicht hoeven te rijden.

De reden waarom Nederland niet slimmer reed is ook wel te verklaren. Vos kon niet beter, Brand maakte veel te veel fouten. En dat zijn de rensters met de meeste wielrenervaring. Worst was na ronde 3 ook wel gezien en Betsema mist explosiviteit en ervaring. Eigenlijk speelde bijna alles vandaag in de kaart van Cant.
pi_184776192
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

haha, veldrijden is fysiek echt de hel.

Wat de dames ook gedaan hadden, waarschijnlijk had Cant vandaag 99/100 gewonnen omdat ze de beste vorm had. Tegelijkertijd was dit een vrij gemakkelijke manier voor Cant om te winnen omdat ze een groot deel van de cross fantastische gangmakers had, ze heeft zelf weinig dicht hoeven te rijden.

De reden waarom Nederland niet slimmer reed is ook wel te verklaren. Vos kon niet beter, Brand maakte veel te veel fouten. En dat zijn de renners met de meeste wielrenervaring. Worst was na ronde 3 ook wel gezien en Betsema mist explosiviteit en ervaring. Eigenlijk speelde bijna alles vandaag in de kaart van Cant.
Zeker, en ik ga niet claimen dat Cant anders niet had gewonnen. Maar ze hebben het, op Voske na, niet eenmaal geprobeerd om ploegenspel te spelen. Wie zich wat minder voelde, had zich kunnen opofferen... en misschien zelfs kunnen winnen. Want Cant had dan achter alles moeten aanrijden.
Verder: qua kracht was alleen Brand sterk genoeg om Cant te verslaan. Maar ja, al dat gestuntel... jammer voor haar.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184776237
Ik kijk nu al uit naar hoe Mathieu morgen over die schuine kant vliegt :9
pi_184776263
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:37 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar hoe Mathieu morgen over die schuine kant vliegt :9
Na vandaag durf ik niet meer vooruit te kijken... ik vertrouw mijn voorruit totaal niet meer.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184776331
Het zal morgen wel weer Van Aert worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184776341
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:45 schreef franklop het volgende:
Het zal morgen wel weer Van Aert worden
lol

(Een linkebal, die gast.)
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 18:50:25 #139
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_184777376
Ik ben ook geen fan van Cant, maar ik heb geen hekel aan alle Belgen.

Mag dat?
pi_184784941
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:45 schreef franklop het volgende:
Het zal morgen wel weer Van Aert worden
De Wout staat een kilootje of 10 zwaarder dan vorig jaar en rijdt volgens mij met een goede portie tegenzin. Dat wordt niks morgen.
pi_184787972
Ik zit al klaar
Jack does it in real time...
  zondag 3 februari 2019 @ 07:33:20 #142
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_184787998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:33 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Zeker, en ik ga niet claimen dat Cant anders niet had gewonnen. Maar ze hebben het, op Voske na, niet eenmaal geprobeerd om ploegenspel te spelen. Wie zich wat minder voelde, had zich kunnen opofferen... en misschien zelfs kunnen winnen. Want Cant had dan achter alles moeten aanrijden.
Verder: qua kracht was alleen Brand sterk genoeg om Cant te verslaan. Maar ja, al dat gestuntel... jammer voor haar.
Cant heeft zich heel wijselijk nooit uit de 2e positie laten rijden of reed zelf op kop op de momenten dat het erom ging. De Hollandse dames probeerden het wel alleen gingen ze niet hard genoeg.

Brand probeerde Vos nog terug te rijden maar die kon het wiel niet houden.
  zondag 3 februari 2019 @ 09:37:24 #143
545 dop
:copyright: dop
pi_184788754
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:50 schreef Sheffield het volgende:
Ik ben ook geen fan van Cant, maar ik heb geen hekel aan alle Belgen.

Mag dat?
Cant was de beste gisteren. Daar kan iedereen vrede mee hebben. Fan of niet.
Ze is misschien wat saai of grijs op een bepaalde manier. Maar niet iemand om een hekel aan te hebben.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184789181
Joggingbroekje aan
TV aan

Knappe vrouw die me nog van de bank krijgt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184789379
Ik ben echt bang dat MVP weer naast de titel gaat grijpen
pi_184789444
We gaan nu eerst om 11 uur juichen voor Ceylin del Carmen Alvarado die de concurrentie op minuten gaat fietsen *O*
  zondag 3 februari 2019 @ 10:52:45 #147
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_184789643
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:37 schreef dop het volgende:

[..]

Cant was de beste gisteren. Daar kan iedereen vrede mee hebben. Fan of niet.
Ze is misschien wat saai of grijs op een bepaalde manier. Maar niet iemand om een hekel aan te hebben.
Zo is dat. En wanneer je er op een andere manier tegenaan kijkt, is / wordt dit het WK van Team Roodhooft, two down, two to go.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 3 februari 2019 @ 10:53:41 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184789658
Hup Ceylin
pi_184789701
WB 2017 Bogense;
Winnaar beloften; Pidcock
Winnaar vrouwen; Cant
Winnaar mannen; VDP

WK 2019 Bogense;
Winnaar beloten; Pidcock
Winnaar vrouwen; Cant
Winnaar mannen; ??

Ik hou hoop
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184789734
Ik verwacht ook veel van Kastelijn vandaag. En hopelijk doet Puck gelijk mee voor de podiumplaatsen.

Grootste kanshebsters uit de andere landen zijn Kay en Honsinger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')