het klopt ook helemaal niet, Joa heeft gezegd hoe hij erover dacht voordat hij wegging, en dat was zeker niet in Gerrit zn nadeel, maar in die van Tim welquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:44 schreef DKUp het volgende:
Timo wilde niet met Gerrit geassocieerd geworden had hij tegen Joaquin gezegd.
Wat een ontzettende goede vriend.
En ook dat draait timtim, hij gelooft het zelf iig , idd post van joa aan ger zou mooi zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het klopt ook helemaal niet, Joa heeft gezegd hoe hij erover dacht voordat hij wegging, en dat was zeker niet in Gerrit zn nadeel, maar in die van Tim wel
En iedereen heeft geprobeerd om Tim duidelijk te maken dat hij Joaquin in de steek liet ...zelfs zijn moeder ..maar die kreeg na het lezen van haar post een agressieve gevaarlijke Tim die brulde dat het Gerrit was die als een tampon in Joaquin zijn reet zat in ene op haar scherm....als ik er weer aan terug denk krijg ik weer de rillingen ..hoe kun je zo op je moeder reageren?..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het klopt ook helemaal niet, Joa heeft gezegd hoe hij erover dacht voordat hij wegging, en dat was zeker niet in Gerrit zn nadeel, maar in die van Tim wel
Jes en verlopen rotkop en Meurel heeft smet liezen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zit me net te bedenken wat Merel en Jessie gemeen hebben....................... ze zijn net in de twintig, en lijken wel veertig!
dat is echt zo hoor, Tim liegt niet, hij gelooft dat echt, die is niet goed bij zn hoofdquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
En ook dat draait timtim, hij gelooft het zelf iig , idd post van joa aan ger zou mooi zijn
ze waren te laat met de slquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Het meest mislukte Petertje ooit
Ja rond 9 30quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was er gisteren een BV vergadering en weet iemand hoe laat, kan het niet vinden .....
nee ze gaat niet met een stemming maar mag straks met behoud van geld vrijwillig vertrekken.... als ik het goed begrepen heb. familiebezoek komt ook niet meerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze gaat er de volgende ronde ook niet uitarm ding, voor altijd gevangen
Bah wat een naar zeggen!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:58 schreef Jian het volgende:
Brenda moet lekker oprotten, nu meteen graag, kan ze thuis lekker door roddelen en stoken over de erfenis van haar opa bijvoorbeeld. Hypocriet kutwijf!
jij bedanktquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, scheelt een hoop zoekwerk ...
Brenda ken pas naar huis als opa doot is.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:58 schreef Jian het volgende:
Brenda moet lekker oprotten, nu meteen graag, kan ze thuis lekker door roddelen en stoken over de erfenis van haar opa bijvoorbeeld. Hypocriet kutwijf!
ja zoiets begreep ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Brenda ken pas naar huis als opa doot is.
Iets met borg en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |