Eric is door de arts gewaarschuwd dat hij niet meer moet drinken, zijn lever is stuk/kapot/naar de klote door drankmisbruik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn nogal heftige uitspraken...
Door meer dan 1 dokter. Buiten had de dokter ook al gezegd dat als hij door zou blijven zuipen het einde verhaal is. En Mike moedigt hem aan om te blijven zuipen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eric is door de arts gewaarschuwd dat hij niet meer moet drinken, zijn lever is stuk/kapot/naar de klote door drankmisbruik.
Keuze van Eric zelf. Volwassen vent. Heb er genoeg zien gaan op die manier.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door meer dan 1 dokter. Buiten had de dokter ook al gezegd dat als hij door zou blijven zuipen het einde verhaal is. En Mike moedigt hem aan om te blijven zuipen.
Koos is op de streams?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Iemand Koos al wakker gemaakt? Het gaat over Tim
Arts mag aanraden.. maar ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen keuze hierin... rokers weten ook dat roken slecht is voor de longen... en roken ook bewuste keuze.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eric is door de arts gewaarschuwd dat hij niet meer moet drinken, zijn lever is stuk/kapot/naar de klote door drankmisbruik.
zijn leven zijn verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het ging er eigenlijk om dat Mike Jessie onder de bus gooit bij Eric omdat Jessie Eric probeert te helpen met zijn drankprobleem terwijl Mike Eric aanmoedigt om te blijven drinken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:28 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Keuze van Eric zelf. Volwassen vent. Heb er genoeg zien gaan op die manier.
Komt vast door die losse nekspierquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:28 schreef mazaru het volgende:
Dat verschrikkelijk irritante geslis tussen de woorden door van die Tim
Precies.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Arts mag aanraden.. maar ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen keuze hierin... rokers weten ook dat roken slecht is voor de longen... en roken ook bewuste keuze.
Is de dokter op de stream?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door meer dan 1 dokter. Buiten had de dokter ook al gezegd dat als hij door zou blijven zuipen het einde verhaal is. En Mike moedigt hem aan om te blijven zuipen.
Ik zou hem met liefde even proberen aan te draaien bij hemquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt vast door die losse nekspier
is niets dusquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Je moet GG vooral niet vragen wat hij heeft bereikt.
ze denken alleen aan zichzelf, zullen niet denken: goh hoe zou het met m'n kinderen/kleinkinderenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Arts mag aanraden.. maar ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen keuze hierin... rokers weten ook dat roken slecht is voor de longen... en roken ook bewuste keuze.
Maaikie is dom en zooo anti Jessie dat hij altijd het tegenovergestelde van Jessie zal beweren.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ging er eigenlijk om dat Mike Jessie onder de bus gooit bij Eric omdat Jessie Eric probeert te helpen met zijn drankprobleem terwijl Mike Eric aanmoedigt om te blijven drinken.
Zwervers of asielzoekersquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
12:30.
Gaat de FEBO nog wat over het hek heen flikkeren oen de hele zaterdag?
Vind ik nu wel meevallen hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit is niet sterk in dit soort gesprekken
Zucht dus je moet je eigen leven opzij zetten continu voor je kinderen kleinkinderen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze denken alleen aan zichzelf, zullen niet denken: goh hoe zou het met m'n kinderen/kleinkinderen
gaan als ik mezelf dood zuip
Zegt die niet alleen maar dreunt het er net zo lang in tot dat ze beamen dat hij idd weinig doet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:29 schreef DKUp het volgende:
Timo vindt dat Gerrit weinig input brengt in Utopia, dit houdt hij volledig voor zich. Uhhhh nee hij zegt dit tegen meerdere mensen.
Nog geen eens leugens. Hij gelooft er zelf in. Compleet verknipt zelfbeeld.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:29 schreef IkFok het volgende:
ik zal je nooit zwart maken bij anderen zegt tim tegen gerrit. Net nog tegen hiske zei die gerrit wat voert die eigenlijk uit in utopia
Leugens leugens en nog eens leugens
Klopt. Het is gewoon ziekelijk en wordt steeds erger.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:31 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Maaikie is dom en zooo anti Jessie dat hij altijd het tegenovergestelde van Jessie zal beweren.
Duidelijk toch ..sex met Sjel.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Je moet GG vooral niet vragen wat hij heeft bereikt.
Tja zo denk ik nu eenmaal Jacqie.... ik heb nooit 'n vader echt gehad. Die van mij ging doodquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zucht dus je moet je eigen leven opzij zetten continu voor je kinderen kleinkinderen?
nou ik liet mijn vader zijn eigen keuzes maken hierin
mijn moeder toen ik 4 was maar geen onderwerp nu voor hierquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja zo denk ik nu eenmaal Jacqie.... ik heb nooit 'n vader echt gehad. Die van mij ging dood
toen ik 8 was.
Onverbeterlijk, wat een minne opmerking zeg!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:33 schreef yaello het volgende:
Tim noemt Franny een klein meisje, wauw. Dat hoef ik niet over mijn iets jongere vriendin te zeggen hoor.
Gaat om lengte en bouwquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Tim: voor zo'n klein meisje![]()
![]()
hij denkt echt dat ie kleuter neukt
Geurkaarsje en haardje aan en appeltaart in de oven.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb ook al 'n paar waxinelichtjes aangestoken..... gezellie hoor
Zitten op zijn rug stoer rondlopenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zit die Gerrit daar nog? Met de nadruk op zitten! Kan iemand mij uitleggen wat hij daar doet?
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gaat om lengte en bouw
nee, niet alleen dat, en laat mij maar dat lekker denken, walgelijk jongquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gaat om lengte en bouw
Maakt hem alleen maar smeriger.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Tim: voor zo'n klein meisje![]()
![]()
hij denkt echt dat ie kleuter neukt
quote:
Dan is het idd niet verstandig om door te gaan natuurlijk, maar het is een ieder zijn keuze...Niet de verstandigste keuze om dan gewoon door te gaan met zuipen als het niet goed voor je is...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja die vent is echt gevaarlijk,leugenaarquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:39 schreef Bramenstruik het volgende:
nu gaat ie Frutsel wijsmaken dat het om haar gaat
Tuurlijk, TimTim die beweert veel gedaan te hebben daar. Zie hem af en toe wat scheppen maar das dan ook alles. TimTim heeft altijd een grote bek als anderen erbij zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:38 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vind Gerrit wel sterk hoor in dit gesprek
toppie,alleen jammer van de SLquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:39 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hahaha gerrit loopt terug omdat timtim zn verhaal verdraait
Maar Gerrit doet helemaal nietsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tuurlijk, TimTim die beweert veel gedaan te hebben daar. Zie hem af en toe wat scheppen maar das dan ook alles. TimTim heeft altijd een grote bek als anderen erbij zijn.
ja, maar ik vind Gerrit toch net iets socialer dan die mafkees Timquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit en Tim zijn beide niets nutten
zijn ze ook maar ik ger beter handelen dan die timmieboyquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit is ook verbaal intelligenter, maar dat is ook niet zo moeilijk vergeleken bij Tim..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:38 schreef Bramenstruik het volgende:
Ja dat is natuurlijk wel jammer, want dat is het enige wat TimTim steeds als tegen argument kan gebruikenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar Gerrit doet helemaal niets
klopt maaar ze doen beide weinig wat Gerrit doet niets.. totaal nietsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, maar ik vind Gerrit toch net iets socialer dan die mafkees Tim
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gerrit is ook verbaal intelligenter, maar dat is ook niet zo moeilijk vergeleken bij Tim..
nee , maar wel OK dat iemand dat ook eindelijk eens een keer doet, aanpakkenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gerrit is ook verbaal intelligenter, maar dat is ook niet zo moeilijk vergeleken bij Tim..
ja zat ik net te denken,maar wat zal een raadsel zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Er is iets gebeurd hoor Tim staat zn jas schhoon te mken.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk wel jammer, want dat is het enige wat TimTim steeds als tegen argument kan gebruiken
Maar hij heeft niet zo’n intens naar karakter als Tim. Dat scheelt weer een hoop.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt maaar ze doen beide weinig wat Gerrit doet niets.. totaal niets
Dat is waar maar TimTim doet nu alsof Gerrit de enige is en TimTim al héél veel gedaan heeft daar.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
klopt ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
TimTim pas sinds kort.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar Gerrit doet helemaal niets
Als je de streams goed observeert, doet Gerrit helemaal niets..Die is gewoon lui en wil het liefst de hele dag plat..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En hij praat niet dus Tim weer flippen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:43 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
SW en Tim is ineens zijn jas aan het schoonmaken![]()
Je zou het haast denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
En hij praat niet dus Tim weer flippen?
Tim gooit gerust modder uit woede tegen zijn eigen jasquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Er is iets gebeurd hoor Tim staat zn jas schhoon te mken.
jammer hoor, dat ze zich zo laat kennen, tegengasquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij maakte Lotus een schietbeweging naar Jessie, iemand dat gezien ?
En ik denk dat hij dat zelf nog gelooft ookquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is waar maar TimTim doet nu alsof Gerrit de enige is en TimTim al héél veel gedaan heeft daar.
Vond ik wel een goeie.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:44 schreef juul. het volgende:
[..]
Tim gooit gerust modder uit woede tegen zijn eigen jas
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij maakte Lotus een schietbeweging naar Jessie, iemand dat gezien ?
Ja ik vond deze ook het vermelden waardquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vond ik wel een goeie.
Gewoon verder niks meer zeggen, negeren.
Maar de uitdrukking is ‘geen zuurstof aan verspillen’.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vond ik wel een goeie.
Gewoon verder niks meer zeggen, negeren.
snap ik wel,maar word er wel doodmoe vanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind hem net als Shel wel een intrigerend persoon in die zin van 'hoe bestaat het'
Als je praat, verspil je zuurstof.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de uitdrukking is ‘geen zuurstof aan verspillen’.
Het gekke is dat ik niets leuks of goeds aan hem kan vinden. Dat kan ik normaalgesproken bij bijna iedereen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind hem net als Shel wel een intrigerend persoon in die zin van 'hoe bestaat het'
inderdaad! Die hebben heel veel van elkaar weg, een enorme muur voor die harsesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, dat zulke mensen bestaanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Edit: je hebt gelijk. Las het verkeerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je praat, verspil je zuurstof.
En CO2
Ja, dat snap ik uiteraard.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je praat, verspil je zuurstof.
En CO2
Ja, af en toe van de streams weggaan op dokters adviesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:47 schreef krabje het volgende:
[..]
snap ik wel,maar word er wel doodmoe van![]()
![]()
Precies. Daarom vond ik hem zo grappig.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de uitdrukking is ‘geen zuurstof aan verspillen’.
je weet toch dat ze daar alles verhaspelenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik uiteraard.
Maar hij zei ‘geen zuurstof meer aan geven’.
Voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef eskil het volgende:
Waarom moet Franny eigenlijk stijldans les hebben, ze doet zelf toch een hele andere stijl. Maar ja dan kan Timmetje niet meedoen natuurlijk.
Zie boven jouw bericht.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik uiteraard.
Maar hij zei ‘geen zuurstof meer aan geven’.
Hard werken voor de ogen van Mike die hem tot nu toe steunt, het waaróm is mij een compleet raadsel.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Tim..paar scheppen graven...ouwenelen..paar scheppen graven...ouwenelen..etc.
Wat een jong dit hè.
En omdat Tim en zei er heeeeel gelukkig van worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef eskil het volgende:
Waarom moet Franny eigenlijk stijldans les hebben, ze doet zelf toch een hele andere stijl. Maar ja dan kan Timmetje niet meedoen natuurlijk.
Dan gaat hier de vlag uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Timtim zn propaganda kent ook al geen grenzen, zou mooi zijn als maaaikie hem zou laten vallen
#WishfulThinking
Zou ik wél lachen vinden hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef 5thencounter het volgende:
En dan nog 3 bomen erbij..Lootje gaat de grootste woonruimte krijgen ooit... groter dan de Penthouse uit Versie 1
2 verdiepingen met dakterras en vide![]()
[ afbeelding ]
Zoeken dekking bij elkaar. Niet omdat ze elkaar mogen hoor. Soort van verzekering.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hard werken voor de ogen van Mike die hem tot nu toe steunt, het waaróm is mij een compleet raadsel.
haha, zo zet ie Mike toch vet voorquote:
quote:
Ik dacht dat dat idee van meneer TimTim afkwam.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef eskil het volgende:
Merel wordt door iedereen beschermd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef schizolientje het volgende:
dat iemand zo geobsedeerd kan raken, voor het eerst zie ik dat echt gebeuren. Hij heeft ook niet gehoord dat Gerrit EN Merel genoemd werden over die dansles
Nou..nuchterquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Eric over gg:"Hij duwt Shel af en toe en aan loopt achter dinges aan"
Zo nuchter deze man
De dwang om af te maken is groot.. de BoomhutShow zal wel aanstaande zijn.. het XXL programma loopt al 4 afleveringenquote:
Merel deed vrolijk mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
Merel heeft het hier over. Dit was echt om over je nek te gaan. Met zijn allen Jens bespringen om hem tegen Jessie op te zetten![]()
[ afbeelding ]
Hij gebruikt nu precies dezelfde zinnen/woorden als Mike. Na-aper is lulletje rozenwater.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef pecla het volgende:
Pffff vermoeiend is die Tim zeg die weer beweert ALTIJD gelijk naar de persoon te stappen en nooit achter iemand zij rug te lullen. Volgens mij doet hij 24/7 niks anders en zeker niet in dat huisje
Moeder van Franny is wel trotsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Tim kan het heel goed begrijpen dat Sjellies moeder niet trots is
en die gestoorde vind het allemaal bestquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:54 schreef Aggie46 het volgende:
Dit is misselijk om Shellies moeder erbij te halen. Walgelijk.
[ afbeelding ]
Ook een zielig menneke hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zo nuchter deze man
Tot hij met Gerrit praat en het ineens met Gerrit eens is.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zo nuchter deze man
Die zeggen te veel over wat er gebeurd is met Timquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:56 schreef lorrie03 het volgende:
waarom een sl naar die 2 heksen. ik wil terug naar gerrit en jessie
tis net dat drugsprogramma op Geograficquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:55 schreef goldback het volgende:
[..]
met die rare stem erbij is het compleet.
Wel in die volgorde hoor. Jessie altijd nr. 1quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:57 schreef krabje het volgende:
tim zijn haat is nu uitgebreider,het zijn nu jessie en ger hahahaahahah
Wellicht ruikt ie sterk, maar daar houdt het bij die jongen wel mee op.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:38 schreef Bramenstruik het volgende:
Timtim is al bezig met zijn positie en die van Frannie veilig te stellen voor de volgende nominaties, denk ik maar zo. Linke loetjequote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat idee van meneer TimTim afkwam.
ten opzichte van Tim dan, eindelijk iemand die wat zegtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht ruikt ie sterk, maar daar houdt het bij die jongen wel mee op.
jajajaja jessie blijft zijn #nummer 1quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel in die volgorde hoor. Jessie altijd nr. 1
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft ie ook al gedaan, hij liet laatst vallen dat dat niet meer mocht voorkomen (van achter)
Nee tuurlijk, op TimTim als schoonzoon kun je pas trots zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Tim kan het heel goed begrijpen dat Sjellies moeder niet trots is
ja, klemtoon kon ik niet lezenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja is toch eerder gebeurd. Dus NOG eens.
Zij hoort het allemaal aan met gepruild bekkie.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:54 schreef Aggie46 het volgende:
Dit is misselijk om Shellies moeder erbij te halen. Walgelijk.
[ afbeelding ]
Ik zie hem nog lopen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:59 schreef danaqui het volgende:
Tim is bij de Febo nu koffie drinken kijken wat er gebeurd als hij terug is
Hahahahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, klemtoon kon ik niet lezen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hopelijk gaat Ti m naar huis binnenkort
moeilijk met zo'n hanglipquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij hoort het allemaal aan met gepruild bekkie.
hij vindt het helemaal geweldig dat de camara hem volgtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:58 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk um nou lopen, borst breed armen wijd![]()
![]()
Dan maar geen hart voor Utopia.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mensen hebben geen hart voor utopia als timtim eerder naar huis moet dan ger
Obsessief en alvast aan t lobbyen voor de stemmingen, beetje vroeg timmy
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Moeder van Franny is wel trots
Hij is stoerrrrr.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:01 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij vindt het helemaal geweldig dat de camara hem volgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat ze niet zegt: laat mijn moeder erbuiten. Maar ja...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij hoort het allemaal aan met gepruild bekkie.
de perfecte man, de beschermer van zijn droomvrouw, niets over Frutsel zeggen!!!!!!!! (is alles wat hij eruit gehaald heeft)quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:01 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij vindt het helemaal geweldig dat de camara hem volgt
bokkepootjesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:03 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
hahahaha zat er ook naar te kijken....klompjes
Nadat hij een nieuw B&B-matras in de vijver heeft gegooid en daarna nog het matras van een ander er bij wilde gooien.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft ie ook al gedaan, hij liet laatst vallen dat dat niet meer mocht voorkomen (van achter)
TimTim?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:58 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk um nou lopen, borst breed armen wijd![]()
![]()
Wel klompjes uit doen heurquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Valse nummerplaat valt van de VOLVO
Ken die Danielle niet blijven?
'k zou der wel een kunstje op kunnen
ik hoop dat je laptop dat houdtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mike: Er is geen koffie meer. Hoor je mij janken?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:05 schreef mootie het volgende:
En Mike jankt niet omdat de koffie weg is!
Nee, omdat Tim een pak in jullie huisje heeft.
Dat zie je goed, is aanhangers om zich heen aan het verzamelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:59 schreef eskil het volgende:
[..]
Timtim is al bezig met zijn positie en die van Frannie veilig te stellen voor de volgende nominaties, denk ik maar zo. Linke loetje
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis net dat drugsprogramma op Geografic
Met je handen op je rug?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Grote bek John werd de eerste dagen ook gemist na zijn vertrek, maar dat is gauw over. Om hem kon je heel af en toe nog wel eens lachen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim wordt hier en daar gehaat hij maakt dus tv men
Hij was tijdens de vorige stemmingen al bezig om mensen te verzamelen voor de komende stemmingen. Hij krijgt Jens in ieder geval niet meer meequote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zie je goed, is aanhangers om zich heen aan het verzamelen.
Yep!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zie je goed, is aanhangers om zich heen aan het verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |