Zwientje tikkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb Billy wel Jessie een tik zien geven
quote:
Dusse ... Ze heeft gehoord van de mail en gaat nu meteen (!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is allemaal de schuld van Jessie.
Die trut heeft gewoon verzaakt.
dat verklaard ook het blijven daarquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Einde van de maand gaat Lotus dus naar de studio volgens mij verlulde mike zich net
Eisprongquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Einde vd maand dinsdag... wat moet Lootje dan van Meik?
De 26e, we houden het in de gaten.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Einde van de maand gaat Lotus dus naar de studio volgens mij verlulde mike zich net
Krijg je weer bezoek?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:34 schreef renevanlaaren het volgende:
iemand wil een schilderij van brenda die moet jessie en mike schilderen. wel opletten he geen zin om te typen
Dat wal al bekend, toen de twee jongens er waren geweest toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Maar stond er ook al een datum vast?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wal al bekend, toen de twee jongens er waren geweest toch?
Maar dat stond pas gepland voor een volgend scriptquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:33 schreef Dotteke het volgende:
quote:
Waar blijven die zwervers, zouden vandaag toch komen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar dat stond pas gepland voor een volgend script
Ze hebben daar meteen arbortus laten plegen offcam natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze was toch al een beetje zwanger?
Dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar stond er ook al een datum vast?
Er was er volgens mij één daarstraks. Eevee of zo heet het geitje.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar blijven die zwervers, zouden vandaag toch komen?
En dat verdiende geld geeft ze spontaan af aan Jessie voor de bvquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oja ze krijgt er 100 euro voor
gewoon bouillon blokje erbij en je hebt soepquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
knolseldery met tofu
brokelie met wortel
smulleh gaat het worden
Top kaap Mumsel,quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk script.... Writers Block en Performers Stress.. nog 3 week to Deadline...
Geniete hoor
je zal iedere dag zo moeten eten.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
knolseldery met tofu
brokelie met wortel
smulleh gaat het worden
En dat noemt hij snert?quote:
Nope irritatiequote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Top kaap Mumsel,of was ie afgesproken
volgens mij aan de daklozen maar zit niet echt op te lettenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat verdiende geld geeft ze spontaan af aan Jessie voor de bv
Ik zit ook te wachtenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk kan toch niet anders?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Er zitten volgens mij gewoon schuimpjes te klieren met die kistjes
Denk ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Er zitten volgens mij gewoon schuimpjes te klieren met die kistjes
Hij zou gebakken aardappelen met groente maken vanavond zei hij vanmorgen vroeg al tegen Jesquote:
Ik laat het maar even gaan.Geen zin in gezeik vandaag.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Top kaap Mumsel,of was ie afgesproken
Voor de poort?quote:
Als er echt zwervers komen, kap ik met kijken. Ga ik wel klieren op fbquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
volgens mij aan de daklozen maar zit niet echt op te letten
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als er echt zwervers komen, kap ik met kijken. Ga ik wel klieren op fb
Is nooit gezegd, ze moeten nog een 'oproep'doenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doe je nu ook al.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Slechte kaaps bestaan helemaal niet... alleen slechte TT'squote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik laat het maar even gaan.Geen zin in gezeik vandaag.
Maar het was een slechte kaap.
Zwervers die Utopia kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nooit gezegd, ze moeten nog een 'oproep'doen
Oh ja, klieren op FB!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien is het best geinig om met een shot hero naar Utopia te kijken.quote:
Gewoon hier klieren Frits, gezelligquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Groetjes aan SL he?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echte zwervers komen er enkel bij toeval.. nooit op verzoekquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Neem bier en coke mee zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:44 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ga de zwervers opzoeken in de stad
Vluchtelingen halen zwervers halen invalide halen oudjes halen kindjes halen het blijft wat dat betreft een beschamend kutprogrammaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Echte zwervers komen er enkel bij toeval.. nooit op verzoek
En toch blijven we kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vluchtelingen halen zwervers halen invalide halen oudjes halen kindjes halen het blijft wat dat betreft een beschamend kutprogramma
Sjahh anders kunnen we geen Comments On The Streams geven he? dan weet niemand dat het een kutprogramma isquote:
Ja, zo wordt het gespeeld he, ze doen een oproep. Iemand die een zwerver kent geeft het door en zo gaat de tam tam willen ze ons doen gelovenquote:
Ze had geloof nog niet alles af, maar ze doet het wel even.. altijd wel leukst als een zanger/zangeres eigen nummers schrijftquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:49 schreef Jian het volgende:
Lotus schudt de lyrics zo uit haar mouw lijkt wel, da's best knap.
Ja, en commentaar dat die 4 in hun huisje eten en nieit gezellig in de siloquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom eten ze nu weer in de caravan, in niet in de Silo ? Wat toch commentaar op het samen eten blabla
Achter worden as we speak de gewenste Zwervers aangekleed en van script voorzienquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het gespeeld he, ze doen een oproep. Iemand die een zwerver kent geeft het door en zo gaat de tam tam willen ze ons doen geloven
Is de B en B van de Yurt toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:50 schreef chufi het volgende:
Staan Merel B en B in de Caravan ook gewoon te vreten.. Niks gezellig aan tafel met iedereen ..
Heeft vast Jessie voor haar opgeschreven ergensquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:49 schreef Jian het volgende:
Lotus schudt de lyrics zo uit haar mouw lijkt wel, da's best knap.
Hij bedoelt het goed, komt alleen een beetje rottig zijn strot uitquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:53 schreef Jian het volgende:
Ja, ja goed gezegd hoor Mike; Je schrijft dat je nog steeds dol enthousiast bent maar dat je even met iets anders zat waardoor je gevoel even niet aanwezig was ..... Is wel plausibel hoor
Zijn waarschijnlijk kandidaat bewoners die ze eerder hebben afgeschreven en die nu uit de kast getrokken wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achter worden as we speak de gewenste Zwervers aangekleed en van script voorzien
Zijn uitspraak van vanmiddag was ook apart.Dat het geen oprechte liefde was.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:53 schreef Jian het volgende:
Ja, ja goed gezegd hoor Mike; Je schrijft dat je nog steeds dol enthousiast bent maar dat je even met iets anders zat waardoor je gevoel even niet aanwezig was ..... Is wel plausibel hoor
Die krijgen dan een zwervers look aangemetenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk kandidaat bewoners die ze eerder hebben afgeschreven en die nu uit de kast getrokken worden
Ja echt, die knuppel is zo artistiek als een stoeprandquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft vast Jessie voor haar opgeschreven ergens
Maar het kon nog komenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn uitspraak van vanmiddag was ook apart.Dat het geen oprechte liefde was.
Geloof jij het?quote:
Ja normaal wel, maar dit dus echt niet. Komt waarschijnlijk omdat hij grotendeels zichzelf is bij Lotus en niet probeert woorden te gebruiken die hij eigenlijk niet goed kentquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, komt alleen een beetje rottig zijn strot uit
Second chance deelnemers, bestaansrecht Zwerver spelen, een goeie zet idd .. garantie voor een zeer gemotiveerde castquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk kandidaat bewoners die ze eerder hebben afgeschreven en die nu uit de kast getrokken worden
Hij is wel degelijk gek op haar, maar durft er om de een of andere reden niet openlijk voor uit te komen.quote:
Brenda en Brandonquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is de B en B van de Yurt toch?
Wel of niet te vreten ?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat eten met Adje is nogal chaotisch.
Nee want Merel had die afgezegd, omdat Brenda niet lekker in haar vel zit etc vanwege haar Opaquote:
Dat is niet wat hij bedoelde/voelde, dat is precies wat ik bedoel, zich proberen uit te drukken met "dure" woorden waarvan hij eigenlijk de betekenis niet goed kent. Zet het geluid uit en kijk aandachtig naar wat je ziet. Woorden zijn maar woorden. Maar dat wist je wel toch?!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn uitspraak van vanmiddag was ook apart.Dat het geen oprechte liefde was.
Voor zover ze dat al niet hebben wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die krijgen dan een zwervers look aangemeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |