quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Prima toch?
Wat is daar mis mee?
De rest zijn heilige discipelen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cris en Jessy bij koffie tijd ?
Gelukkig heb ik dat nog nooit gezien en ik zal er nu ook maar niet aan beginnenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik kijk zulke programma's ook gelukkig nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nog nooit gezien en ik zal er nu ook maar niet aan beginnen
Waar ik in iedereen wel iets goeds kan vinden ontbreekt me dat bij Tim totaal.Het geduld wat Joa bij hem had vond ik echt bewonderingswaardig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tim is gewoon een rot jochZit niets goeds in dat joch
... heerlijk, dan ben je Opa zo weer vergetenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
maskers en haargenot van de dames onder het genot van een droge witte wijn van de Panter
Die was ook klaar met hem.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar ik in iedereen wel iets goeds kan vinden ontbreekt me dat bij Tim totaal.Het geduld wat Joa bij hem had vond ik echt bewonderingswaardig.
Ja je gelooft het niet he, ze mogen komen praten over de 250 dagen Utopiaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Bam.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
... heerlijk, dan ben je Opa zo weer vergeten
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je gelooft het niet he, ze mogen komen praten over de 250 dagen Utopia
En dat terwijl Jessie er net in zit
En christel moest natuurlijk nieuwe kleertjes, om vervolgens een paar uur later over de zwervers binnen halen zegt dat mensen alleen aanhun zelf denken en aan nieuwe kleertjes
Nee, alleen met een zalvende stem iedereen de wacht aan zeggen of zich met iedereen bemoeienquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Valt wel op dat Griepstel de laatste dagen haar uiterste best doet de "Serieuze Vrouw" uit te hangen...geen debiele Koekieloekieees meer
Ze is niet verder gekomen dan Wassen en Watergolfquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:02 schreef Jian het volgende:
Shelley heeft spijt dat ze niet verder is gaan studeren.... wa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |