Dacht eerst ook te zien dat Teddy ergens bovenop lag en dacht een ijslaagje te zien maar zie nu dat het ff duurt voor Teddy natuurlijk volgezogen is en verder zinkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jawel. Zie mijn gifje hierboven ergens.
Water is niet bevroren
Ja ,en Franny zei..dan zeg ik wel dat hij nog in mijn kist zat.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tadaaaaaaa.
Dus Jessie voelde het heel goed aan dat er gelogen werd.
zozo, laatst stuurde hij de dansleraar zelf weg, geen tijdquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef krabje het volgende:
tim denkt echt dat het weer persoonlijk is dat die dansles word afgezegd,maar hij vergeet dat het veel geld kost en dat het evenement een flop is.
Komt geen einde aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:16 schreef Mylene het volgende:
Wat een gezeik om dat prutswerk van kistjes, tering zeg![]()
.
Speelt het spelletje mee maar toch moet je van andermans eigendommen afblijven en dat beertje heeft voor Jens betekenis ook al vinden mensen dat misschien vreemd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Jens vindt het volgens mij allemaal wel leuk, weet dat het voor TV is.
Is wel te zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:17 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Voor 40 euro op de markt gekocht,Franny 20 en Lotus 20.
Dat zei Jens net ook. Gedoe met Teddy was voor hem een grens.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Speelt het spelletje mee maar toch moet je van andermans eigendommen afblijven en dat beertje heeft voor Jens betekenis ook al vinden mensen dat misschien vreemd.
Als Jens écht iets niet wil dan denk ik ook niet dat hij zich laat dwingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:17 schreef Zeyina het volgende:
Brandon vroeg daarnet aan Jens of hij het gevoel had dat hij de dingen van Jessie MOET doen
En dat dat niet hoeft.
Jens zei: Nee hoor. Ik zit er verder niet mee (of zoiets) en hij het alleen doet als hij wilt
Franny heeft op de markt haar Indo muts verkocht.En van het geld deze jas gekocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dus deze jas zou in de kist van Tranny gezeten hebben?
Probleem is dat Franny als het haar even lukt het dansen op evenementen steeds afblaast.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Franny is met danslessen bezig ze doet het op evenementen daar hebben jullie profijt van als het ins gelukkig maakt dan moet het door kunnen gaat dan mag dat niet afgepakt worden.
Hiske beaamt lult mee en zegt in de groep bespreken
En haar lippen getuit, beetje Patty Brard.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:17 schreef Mylene het volgende:
Merel zet altijd dat stemmetje voor tv op.
Waarom zegt ze dat dan niet? En wordt daar over gelogenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny heeft op de markt haar Indo muts verkocht.En van het geld deze jas gekocht.
Die lessen zijn volgens mij niet eens eerst overlegd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef krabje het volgende:
tim denkt echt dat het weer persoonlijk is dat die dansles word afgezegd,maar hij vergeet dat het veel geld kost en dat het evenement een flop is.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dat dan niet? En wordt daar over gelogen
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die lessen zijn volgens mij niet eens eerst overlegd.
Leugens inderdaad, hoewel haar dansjes er niet uitzien voor het publiek. Voor kinderen is een ander verhaalquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Probleem is dat Franny als het haar even lukt het dansen op evenementen steeds afblaast.
En daar is ze ook niet aan het stijldansen. En de lessen zijn stijldansen.
Dus dat argument raakt kant noch wal
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:25 schreef Cyberpunk77 het volgende:
1 kaart verkocht voor dansfeest Makaak & Timoteef, Danslessen blijven ongestoord doorgaan![]()
![]()
![]()
![]()
Tim heeft al 100 euro van zijn lab geld gebruikt voor die lessen.quote:
Gezever over jatten elke keer, van alles "vliegt" daar naar binnen van vlogcameras tot kleding en vreetsels en niemand die ervan opkijkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny heeft op de markt haar Indo muts verkocht.En van het geld deze jas gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |