trustequote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:08 schreef ToT het volgende:
Wel fijn, die verlenging, maar ik ga slapen.Thx voor de tunes, man!
Nee, ik ben hier helemaal niet vies van, nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon zin in wat dansbare muziek.![]()
Ben je ook niet vies van toch?
Welterusten ToTquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:08 schreef ToT het volgende:
Wel fijn, die verlenging, maar ik ga slapen.Thx voor de tunes, man!
Ja, ik plus nog 2 minuten bij voor de laatste plaat en dan is het klaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:28 schreef livelink het volgende:
Is dit je laatste verlenging, peace? Want dan luister ik het nog even af voordat ik naar bed ga.
Ja, dat wel. Maar het is vrijdagavond en dan stort ik op een gegeven moment wel hard in.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, ik plus nog 2 minuten bij voor de laatste plaat en dan is het klaar.
Het bevalt je wel?
dat had ik gisteren... lag om half 10 met de ogen dicht op de bank.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar het is vrijdagavond en dan stort ik op een gegeven moment wel hard in.
nou inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:40 schreef livelink het volgende:
Ik vond het lekker, peaceman. Dank je wel. Het is weer een marathonuitzending geworden
Je had dit keer nog wel heel veel anonieme luisteraars.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou inderdaad![]()
was ook niet gepland..
yups... stiekem ben ik toch altijd wel benieuwd wie dat zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had dit keer nog wel heel veel anonieme luisteraars.
Ja, ik ook. Want er waren op het laatst nog 6 luisteraars, dat is best veel.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
yups... stiekem ben ik toch altijd wel benieuwd wie dat zijn.
of er zijn mensen in slaap gevallen met de muziek aanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Want er waren op het laatst nog 6 luisteraars, dat is best veel.
trustequote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:45 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga nu echt afhaken. Welterusten peaceman
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 07:56 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Ik ben ook al lang wakker, maar wilde niet op zaterdag zo vroeg opstaan.
Ik meestal ook niet en het is me nu ook niet echt bevallen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Groot gelijk dat je bent blijven liggen.
Ik lag ook al vanaf half 6 wakker. Maar ik kan dan niet blijven liggen.
Leermomentje voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet en het is me nu ook niet echt bevallen.
quote:
Je mag dat gerust zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:39 schreef just me het volgende:
[..]ik heb behoorlijk wat uurtjes geslapen, heerlijk!
oh dat is naar jou en livelink toe niet aardig om te zeggen
Donderdagnacht had ik heel slecht geslapen, ik denk dat ik toen te lang achter de pc heb gezeten, ik ben zoekende wat voor mij het beste helptquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag dat gerust zeggen.
Ik lag er gisteren om 1 uur in, maar al om half 6 wakker.
Er gaat ergens iets fout.![]()
Vanavond nog maar eens wat biertjes tot me nemen. Misschien dat dat helpt.
Dat was mijn schuld.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
Donderdagnacht had ik heel slecht geslapen, ik denk dat ik toen te lang achter de pc heb gezeten, ik ben zoekende wat voor mij het beste helpt
Ik had ook eerder kunnen afsluitenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had ook eerder kunnen afsluiten
zoals ik al zei, ik ben aan het zoeken, het hoeft er niet mee te maken te hebben!
en ik was toen naar een indrukwekkende film geweest, en het " gedoe" met mijn buurvrouw, misschien was die combi teveel voor mijn denk hoofd.
Vanavond weer een kansquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]Je mocht niet eerder afsluiten van me.
En de andere redenen zouden het ook kunnen zijn.
quote:
Oh? Gaat je shoppen voor een nieuwe garderobe?quote:
nope... festivalticketsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Gaat je shoppen voor een nieuwe garderobe?
Je hebt uiteraard de keuze om ze niet te kopen.quote:
nee hoor..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard de keuze om ze niet te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |