quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
Moeders heeft de jaaropgaaf ook weer binnen, meteen bellen of ik belastingaangifte wil doen.
De software van de belastingdienst zelf is de laatste jaren pas vanaf 1 maart beschikbaar.
Maarja, doen we dan wel weer dus
Ik dacht dat dat nog helemaal niet kon... ik wacht altijd braaf tot 1 maart. Hoe doe jij dat dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
Moeders heeft de jaaropgaaf ook weer binnen, meteen bellen of ik belastingaangifte wil doen.
De software van de belastingdienst zelf is de laatste jaren pas vanaf 1 maart beschikbaar.
Maarja, doen we dan wel weer dus
Ik deed het voorheen via mijn werk, werkte als aangifte medewerker, dan begon het meestal in februari.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog helemaal niet kon... ik wacht altijd braaf tot 1 maart. Hoe doe jij dat dan?
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien moet je er een shirt van kopen.
Aha... inside information dus....quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik deed het voorheen via mijn werk, werkte als aangifte medewerker, dan begon het meestal in februari.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
BASwin (elsevier) en Afas zijn behoorlijk duur voor particulier gebruik
Juist niet, voor ingevulde informatie heb ik op het werk nooit gebruiktquote:
Ik bedoelde eigenlijk meer gebruik maken van software waar wij als burger niet gemakkelijk kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Juist niet, voor ingevulde informatie heb ik op het werk nooit gebruikt
Kan best hoor, als je geld zat hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer gebruik maken van software waar wij als burger niet gemakkelijk kunnen gebruiken.
quote:
Ow zo ingewikkeld is het allemaal niet voor ons. Ik wacht wel tot 1 maart...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan best hoor, als je geld zat hebt
Als je deze een tijd niet gehoord hebt, is het ineens weer erg lekker.quote:
Dat vond ik nou ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je deze een tijd niet gehoord hebt, is het ineens weer erg lekker.
Ach, hij kan ook prima leven zonder. Ik wist het overigens niet dat hij dat was.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:42 schreef brother52 het volgende:
Van halen![]()
Overigens geen cent gekregen voor deze solo
Klopt!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je deze een tijd niet gehoord hebt, is het ineens weer erg lekker.
en veel makkelijker met die vooringevulde gegevens. Zo heb ik vorig jaar de aangifte van mijn schoonmoeder nog gewoon met haar Digid kunnen doen na 1 maart. Scheelde mij een boel opzoekwerk. Onze eigen aangifte is ook nog geen 5 minuten werk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow zo ingewikkeld is het allemaal niet voor ons. Ik wacht wel tot 1 maart...Zonde van het geld.
Steve Lukather en de drummer van Toto doen ook mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, hij kan ook prima leven zonder. Ik wist het overigens niet dat hij dat was.
Precies... erg handig! Fijn dat dat nog zo gemakkelijk kon.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en veel makkelijker met die vooringevulde gegevens. Zo heb ik vorig jaar de aangifte van mijn schoonmoeder nog gewoon met haar Digid kunnen doen na 1 maart. Scheelde mij een boel opzoekwerk. Onze eigen aangifte is ook nog geen 5 minuten werk.
Mijn vader gebruikte zakelijk altijd dat ding van Elsevier en nu nog steeds, hij vult de aangifte nog voor heel wat mensen in
Jammer van MJ, anders was het een sterrenband geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Steve Lukather en de drummer van Toto doen ook mee.
Ook jammer van die 2 van Totoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jammer van MJ, anders was het een sterrenband geweest
Ja zoiets en dan x2. Ow en dan ook nog verdelen zodat we zoveel mogelijk terug krijgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn belastingaangifte is ook bijna Volgende, Volgende, Volgende, Volgende, Versturen.
Lekker makkelijk.
Ik verdeel ook altijd over al mijn persoonlijkheden, maar ik krijg altijd een bericht van de belastingdienst dat dat niet mag.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets en dan x2. Ow en dan ook nog verdelen zodat we zoveel mogelijk terug krijgen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik verdeel ook altijd over al mijn persoonlijkheden, maar ik krijg altijd een bericht van de belastingdienst dat dat niet mag.
Ja, flauw hè?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik verdeel ook altijd over al mijn persoonlijkheden, maar ik krijg altijd een bericht van de belastingdienst dat dat niet mag.
Ja, altijd wel een beetje jammer dat ik daardoor bijna niks terugkrijg en mijn man veel. Maar dat gaat wel naar de gezamenlijke rekening om nog even op gisteren terug te komenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets en dan x2. Ow en dan ook nog verdelen zodat we zoveel mogelijk terug krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |