ZOENEN!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Je bent knap maar dat heeft niks met punk te maken. En je bent leuk
Dat laatste weet ik zeker, dat eerste
Matig, ik heb toch graag vragende ogen, nagels in mijn rug, een been links en rechts en die eerste naar binnen stoot en dan dat die ademtocht en de overgave bij het neukenquote:
ik kan allen maar verdrietig worden over mevrouw ongecontroleerde zuipschuitquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Matig, ik heb toch graag vragende ogen, nagels in mijn rug, een been links en rechts en die eerste naar binnen stoot en dan dat die ademtocht en de overgave bij het neuken
picsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Matig, ik heb toch graag vragende ogen, nagels in mijn rug, een been links en rechts en die eerste naar binnen stoot en dan dat die ademtocht en de overgave bij het neuken
Ja, maar jij bent altijd een beetje verdrietigquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik kan allen maar verdrietig worden over mevrouw ongecontroleerde zuipschuit
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:35 schreef christmastsunami het volgende:
Amy liep ooit een drankzaak in en dacht, ik wil wat te zuipen
en toen liep ze met 4 flessen wodka de winkel uit
Nahquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dan probeer je toch die andere hand, het is net als tandenpoetsen met je andere hand
quote:
quote:
je hebt iig smaak en kennis van het oevre van PRN, chapeauquote:
Mwaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:25 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je hebt iig smaak en kennis van het oevre van PRN, chapeau
is ook goed, kan je dit nog herrineren als prince fan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Jill Jones 100 maal beter![]()
Jazeker welquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
is ook goed, kan je dit nog herrineren als prince fan?
jammer dat ie op een gegeven moment er nou niet erg meer zin in had
dit is echt muzikaalplusplusplus, was voor Prince slechts een sidejob
Nikstequote:
Moet het nog een plekje geven, overleden tussendoor ex van me, geen grote liefde maar gouden humor, lief mens en ze was zangeres en ze zong graag dit, prachtig mens wel..erg jong gestorven wel...quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet het nog een plekje geven, overleden tussendoor ex van me, geen grote liefde maar gouden humor, lief mens en ze was zangeres en ze zong graag dit, prachtig mens wel..erg jong gestorven wel...
Ze leek hier zelfs op, iedere dag even dansen met haar kinderen ookquote:
Rustigquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Gewoon
Nothing special.
Hoe was jouw week?
Nee hoor, volgens mij ben ik far from boringquote:
Jij en ik geen competion. Ik dont give a fuck ^^quote:
Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Mensen moeten iets te lezen hebben in het weekend, ik snap dan ook niet dat ze mensen zoals Tong weren.
Of heeft ie iets echt fouts gedaan ooit? Ik ben niet zo up to date met wat wel en wat niet op dit forum.
Dat snap je echt niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed, wat is er mis met mensen zoals Tong?
Volgens de plaatselijke slijterij is er niets mis met hem.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed, wat is er mis met mensen zoals Tong?
wat leukquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:10 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ken de fok etiquette niet.
En al kende ik hem, dan zou ik me, mezelf kennende er niet aan houden.
Jajaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij en ik geen competion. Ik dont give a fuck ^^
Tong heeft er net een permban opzitten en is inmiddels alweer geband.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben hier al lang maar ik las vluchtig. Dus geen idee.
Ja dat heb ik meegekregen, waarom weer een ban?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Tong heeft er net een permban opzitten en is inmiddels alweer geband.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens de plaatselijke slijterij is er niets mis met hem.
Geen idee, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik meegekregen, waarom weer een ban?
iedereen is een kloonquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Best wel, Jullie denken allemaal dat juist ik een bloody clone ben.
Nee hoor, ik iig niet. En al is dat wel, so whatquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Best wel, Jullie denken allemaal dat juist ik een bloody clone ben.
Jij wel. Ik niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik iig niet. En al is dat wel, so what
In het echt ook. Maar Joe inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, nou leuk voor jeLekker ding ben je wel op je plaatje
geen idee, maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Van wie? Je hebt het zo fout.
ditquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee joh, post gewoon lekker muziek.
Je praat, das al wonderbarlijk.quote:
Ik zie jequote:Op zaterdag 2 februari 2019 01:27 schreef lrishCassidy het volgende:
Alles wat ik wil is iemand die me ziet
Ik rebel nooit.quote:
Je bent er ineens weer. Reflex.quote:
Makeup is voor onzekere mensen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 03:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Mannen van nu durven geen makeup meer te gebruiken.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Makeup is voor onzekere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |