quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus eigenlijk niet kunnenAnders was Budapestenaar ook nooit op het idee van Groenland gekomen
![]()
O nee, ik vind het juist leuk als je weinig aanknopingspunten hebtquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja die voldeed niet helemaal aan de voorwaarden als je het zo bekijkt. Zal daar beter opletten. De andere kant op heeft die rivier een heel markant gebouw aan de oever maar die leek me dan weer te makkelijk googlebaar.
Het is een dunne lijn tussen te makkelijk en te moeilijk.
Kennelijk reikte je kennis van mijn Travelsnackoeuvre nog niet zo ver dat je wist dat ik ook op de Lofoten geweest was. Dan was dat natuurlijk veel eerder een eerste gok geweest. Lijkt mij dan. Niet dat ik heel zeker weet dat er op Groenland niks aan stokvis gedaan wordt, maar goedquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook zonder mijn kennis van je Travelsnackoeuvre had ik geweten dat dit geen kiekje uit Zwitserland was.
Raad de straat in een NL stad lukt nog wel voor mijn eigen stad maar daarna houdt het wel op ja.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt in MEN volgens mij ook van die raad-topics met Google Streetview. In 3 levels: NL, EUR en Wereld. Ook eigenlijk niet te doen. M'n maatje bork is daar wel actief in geloof ik .
Kan op zich wel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, ik vind het juist leuk als je weinig aanknopingspunten hebt
Oh die kunnen makkelijk duizend plekken in Deventer posten waarvan ik echt geen idee heb waar et zou moeten zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Raad de straat in een NL stad lukt nog wel voor mijn eigen stad maar daarna houdt het wel op ja.
Volgens Google vinden Groenlanders gedroogde vis ook goed te doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk reikte je kennis van mijn Travelsnackoeuvre nog niet zo ver dat je wist dat ik ook op de Lofoten geweest was. Dan was dat natuurlijk veel eerder een eerste gok geweest. Lijkt mij dan. Niet dat ik heel zeker weet dat er op Groenland niks aan stokvis gedaan wordt, maar goed
Zo eindelijk gelukt. Ik wilde eerst een andere doen, maar die werd horizontaal ipv verticaal getoond. Wellicht is deze aan de makkelijke kant.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:27 schreef Vieuw het volgende:
Hehe, leuk om te zien hoe voor iedereen andere foto's voor hoofdpijn zorgen.
Ik weet niet of deze goed te doen is of niet, maar er zijn er best wat van:
HO er gaat iets mis, even oplossen
[ afbeelding ]
Zo eens een kijkje nemen daar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt in MEN volgens mij ook van die raad-topics met Google Streetview. In 3 levels: NL, EUR en Wereld. Ook eigenlijk niet te doen. M'n maatje bork is daar wel actief in geloof ik .
Ik wil nog eens een keer een foto posten met als hint "Dit is de grootste afzetmarkt voor stokvis ter wereld"quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens Google vinden Groenlanders gedroogde vis ook goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou vind ik niet. Ik zie 1 aanknopingspuntquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:33 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Zo eindelijk gelukt. Ik wilde eerst een andere doen, maar die werd horizontaal ipv verticaal getoond. Wellicht is deze aan de makkelijke kant.
Ik vind het prima wanneer mensen het erbij vermelden, maar ook prima wanneer mensen dat niet doen. Het gaat immers al 127 delen goed, dus laten we het lekker zo houden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan op zich wel.
Wat dat betreft wil ik dan eigenlijk wel een wijziging in de regelementen voorstellen. Dat als je denkt te weten waar iets is, je ook aangeeft hoe je tot die conclusie gekomen bent. En ja, dan is "ik was daar toevallig drie maanden geleden nog" ook een antwoordMaar in zowat de helft van de gevallen zul je dan zien dat er serieus speurwerk aan ten grondslag ligt, waar niet alleen iedereen van kan leren, maar wat iedereen ook zeer kan waarderen
lijkt mij
Jij bent geen mod meer hier ehquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het prima wanneer mensen het erbij vermelden, maar ook prima wanneer mensen dat niet doen. Het gaat immers al 127 delen goed, dus laten we het lekker zo houden.
Amman, Jordaniëquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:27 schreef Vieuw het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog even iets verder kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. Ik zie 1 aanknopingspunt
Ja en met dat amphitheater middle east is het hit nummer twee dus ja best makkelijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. Ik zie 1 aanknopingspunt
Amman Jordanie?quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:27 schreef Vieuw het volgende:
[ afbeelding ]
Nee klopt. Maar ik zie anderen ook niet er gelijk bovenop springen om het regelement aan te passen.quote:
Wil jij een nieuwe posten?quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik Romeins theater grote stad.
Nou dan pas je het regelement niet aanquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik zie anderen ook niet er gelijk bovenop springen om het regelement aan te passen.
Maar wellicht was iedereen te druk met googlen op Romeins theater waarbij deze heel hoog in de zoekresultaten kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |