TBS en KUTquote:
De TT werpt nu al vruchten afquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Kwam dit topic tegen in "Nieuwe topics", dus totaal nieuw en blank.
Ziet eruit als Innsbruck.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:19 schreef SaskiaR het volgende:
Salzburg dan? Maar die is laatst nog geweest...
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:31 schreef laziness het volgende:
Buda jij doet altijd van die onbekende plaatsen man![]()
De Oost-Europese kenmerken zijn er zeker in te te herkennen. In dat geval denk ik aan Cluj-Napocaquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Deze past inderdaad wel in het rijtje Keszthély en Banská Bystrica
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:55 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
De Oost-Europese kenmerken zijn er zeker in te te herkennen. In dat geval denk ik aan Cluj-Napoca
quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:05 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Sibiu:
Hier staat dat witte gebouw er ook voor
[ afbeelding ]
Veelzijdig gebied inderdaad. Toevallig (gezien je naam) een lang weekend Boedapest voor de boeg komende maand. Eerste keer daar.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Sibiu ben ik nog niet geweest, maar ik wil ooit een tripje door Transsylvanië maken.
Amiens?quote:
Tofquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:57 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Veelzijdig gebied inderdaad. Toevallig (gezien je naam) een lang weekend Boedapest voor de boeg komende maand. Eerste keer daar.
Super, ik ga 'm lezenquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofIk hoop dat je het leuk gaat hebben daar. We hebben een redelijk recent Boedapest-topic. Twee deeltjes vol reisinspiratie. En als je vragen hebt, mag je altijd dm'en
Zelf ga ik binnenkort ook weer even die kant op
Helemaal goed... toch te herkenbaar dusquote:
Volgens mij is dat Barcelona.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:07 schreef Cinemaniak het volgende:
Mocht ik bovenstaande fout hebben, mijn excuses. Maar ik ga er stiekem vanuit dat ie klopt
Volgende (eigen collectie):
[ afbeelding ]
Zelfs een 'ongewoon' perspectief maakt het dus herkenbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Barcelona.
Ik ben er nooit geweest, maar die metalen toren (vuurtoren) viel me op. Ik vermoedde dat het Spanje was. Toen was de link snel gelegdquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:27 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Zelfs een 'ongewoon' perspectief maakt het dus herkenbaar
Volendamquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Hint: een keertje geen oostblokfoto
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:09 schreef miro86 het volgende:
Lecco? Ziet er een beetje uit als op wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Lecco
Hulstquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:54 schreef SaskiaR het volgende:
Maar nog geen idee voor de stad?
Hintje: Het is dichterbij dan je misschien denkt.
Ik stond net op het punt om een eerste hint te geven: dit gebouw is familie van het Rijksmuseum in Amsterdam (ze hebben dezelfde architect: Pierre Cuypers).quote:Op zondag 3 februari 2019 11:31 schreef miro86 het volgende:
Ik vond m niet zo makkelijk. Gelukkig heeft wikipedia een lijst van basilieken in Belgie en Nederland. Ik dacht eerst Belgie, maar het is blijkbaar Oudenbosch.
De huisjes onderin rechts hielpen, anders kon het echt overal in (Zuid-) Europa zijn.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt om een eerste hint te geven: dit gebouw is familie van het Rijksmuseum in Amsterdam (ze hebben dezelfde architect: Pierre Cuypers).
Goed gevonden!
Had ik ze er toch af moeten snijdenquote:Op zondag 3 februari 2019 11:37 schreef miro86 het volgende:
[..]
De huisjes onderin rechts hielpen, anders kon het echt overal in (Zuid-) Europa zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |