SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik het me goed herinner had ie onderweg naar de "pannenkoek roep-locatie" een paar stewards aan de kant geschoven en is hij daarvoor een tijdje weggestuurd.quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:58 schreef Idisrom het volgende:
Ook tien jaar gelden speelde Ajax al tegen SC Heerenveen
Dit si een nietszeggend stukje, wat het AD gemakkelijk even in elkaar flanst. Maar waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is naar deze supporter. Komt hij nog steeds bij Ajax? Want ik meende destijds dat het bestuur hem een poosje geschorst had.
met dit zooitje moet je ook gewoon kampioen worden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:12 schreef TheJanitor het volgende:
Er.Komt.Geen.Directe.Versterking.Meer.
Dortmund is wel een mooie, passende club voor hem komende zomer. Hoop voor hem dat het dan alsnog doorgaat.quote:
Net alsof die nodig is. Ajax heeft al jaren niet zo'n sterke selectie meer gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:12 schreef TheJanitor het volgende:
Er.Komt.Geen.Directe.Versterking.Meer.
dat is wel zo al zijn het ook maar 13 spelers die je kan gebruiken zonder echt zwakker te wordenquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Net alsof die nodig is. Ajax heeft al jaren niet zo'n sterke selectie meer gehad.
Als Tagliafico niet speelt kunnen we er geen kut meer van.quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Net alsof die nodig is. Ajax heeft al jaren niet zo'n sterke selectie meer gehad.
natuurlijk wordt hij wel gemist maar zo makkelijk ligt het nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Tagliafico niet speelt kunnen we er geen kut meer van.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zoontje van Dannygenot en Sinkgraven als backupgenotquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent van een back kun je er beter mee ophouden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de blessure al sinds 16 december tegen de Graafschap, ergens in de laatste minuten kreeg hij toen die tik. Beetje jammer dat Ajax door die hele AVG bullshit zo weinig naar buiten brengt over deze blessure. Hoop toch echt dat hij weer fit is tegen Real Madrid.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:24 schreef YourCaptor het volgende:
Hoe lang is ons Nico er eigenlijk uit?
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 31-01-2019 om 17:02:04Good luck @RacingClub , Mateo! 🤝 https://t.co/wdxklibBNx reageer retweet
Die moet je er dan inderdaad wel bij hebben ja.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de blessure al sinds 16 december tegen de Graafschap, ergens in de laatste minuten kreeg hij toen die tik. Beetje jammer dat Ajax door die hele AVG bullshit zo weinig naar buiten brengt over deze blessure. Hoop toch echt dat hij weer fit is tegen Real Madrid.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 31-01-2019 om 17:02:04Good luck @RacingClub , Mateo! 🤝 https://t.co/wdxklibBNx reageer retweet
Talentjesquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schn ook weg.
Contract ontbonden.
Er zijn er aardig wat vertrokken. Hebben we nog wel genoeg spelers voor het tweede en de A1 nu?
quote:De Wit had hele Eredivisie achter zich aan
Hoe anders was het voor De Wit, die recent het goede nieuws kreeg dat hij definitief is overgeheveld naar de A-selectie. Logischerwijs zag Ajax een verhuur dan ook niet zitten. 'De hele Eredivisie heeft genformeerd naar Dani, omdat hij een speler is die veel clubs niet hebben. Er is weer overlegd met Overmars over wat zijn positie is binnen Ajax, ook omdat je op een gegeven moment niet meer kan spelen in Jong Ajax. Maar hij zal zijn minuten in Jong en het eerste blijven maken en hij voegt iets toe aan het elftal waar Ajax binnen en buiten het trainingsveld behoefte aan heeft.’
Ik las dit net ook.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)-eiting-heeft-geduld
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |