Te lief dat jonge grut, hoog knuffelgehaltequote:Op donderdag 31 januari 2019 08:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja vroeger ging ik 's nacht mn bed uit en stal er eentje, nam ik in mn bed, dat mocht nooit van mn ouders, maar ik vond het te lief
ik heb nooit gezegd dat snachts eruit gaan overdreven is, wat mij betreft kan je niet goed genoeg voor beesten zorgen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heb je ook wel eens met een man en een vrouw
De man gaat werken en de vrouw krijgt zomaar weeen waar de man niet bij is
De man had gewoon geen aandacht voor zijn vrouw, schandalig
Kom op zeg, het beestje is te vroeg geboren, het is de natuur
Toen ze er s'nachts uitging om te kijken was het water niet was bevrogen was het overdreven.
Nu wordt er spontaan een geitje geboren en heeft ze niet goed opgelet ppffffff
zo zie ik het ook, natuurlijk gaat de natuur zn gang, en gaat het meestal gewoon goed, maar soms ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat snachts eruit gaan overdreven is, wat mij betreft kan je niet goed genoeg voor beesten zorgen.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Te lief dat jonge grut, hoog knuffelgehalteGaan ze een wedstrijdje namen bedenken doen misschien?
Adriaan is bezig met zn missie, van zichzelf houden, want je kan niet van anderen houden als je niet van jezelf houdtquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:04 schreef magnaal het volgende:
Adriaan er al enthousiast gaan kijken? Hij is toch zo dol op dieren?
vrijdag dacht ikquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:04 schreef Angelique61 het volgende:
Beginnen ze vandaag met die vegan zooi?
Bij Adriaan staat er maar een voorop en is belangrijk, dat is hij zelfquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:04 schreef magnaal het volgende:
Adriaan er al enthousiast gaan kijken? Hij is toch zo dol op dieren?
A3aan gaat het geitje "Vegan" noemen, en krijgt alleen nog vegan voedselquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij Adriaan staat er maar een voorop en is belangrijk, dat is hij zelf
Beestje is vanmorgen pas geboren en was niet aan het mekkeren, dus wat zeurt Erikquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ben je erbij geweest vanacht vraagt Eric aan Mike, ik hoorde haar wel maar ehhh. Wie is erbij dan vraagt Eric. Niemand zegt Mike, Eric zijn gezicht ging van vrolijk naar verbaasd.
haha, er staat weer een cake in de oven en ondanks dat er gisteren beweerd werd dat ie kant en klaar uit de oven kwam vraag ik me dat af want zie toch echt spullen op tafel staan voor het maken van cake....quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is bezig met zn missie, van zichzelf houden, want je kan niet van anderen houden als je niet van jezelf houdt
ach dat begrijp ik wel, de meeste mensen hier in Amsterdam weten niet eens wat een geit is, en denken dat vlees aan een boom groeitquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beestje is vanmorgen pas geboren en was niet aan het mekkeren, dus wat zeurt Erik
eric zeurt niet was gewoon verbaasd.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beestje is vanmorgen pas geboren en was niet aan het mekkeren, dus wat zeurt Erik
Ik dacht dat Adriaan vegan was, vanwege dierenleed..Maar ik zal me wel vergissenquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij Adriaan staat er maar een voorop en is belangrijk, dat is hij zelf
hij is daarom ook tegen het "houden" van dieren, ziet dat als slavernijquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat Adriaan vegan was, vanwege dierenleed..Maar ik zal me wel vergissen
Melk is niet veganquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
A3aan gaat het geitje "Vegan" noemen, en krijgt alleen nog vegan voedsel
geitjes kosten amper watquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
Een beesje erbij.. joepie
Wat gaat ze dat weer extra kosten? Verdienmodel Kinderboerderij kweken?
Kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar toch klopt er iets niet..Als ze er dan toch zijn, toch behoorlijk in de vrije natuur geboren, dan ben je toch wel een beetje enthousiast? Ik vind het zo schattigquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is daarom ook tegen het "houden" van dieren, ziet dat als slavernij
ja, dat snap ik ook niet hoor, ik vind hem behoorlijk rigidequote:Op donderdag 31 januari 2019 09:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar toch klopt er iets niet..Als ze er dan toch zijn, toch behoorlijk in de vrije natuur geboren, dan ben je toch wel een beetje enthousiast? Ik vind het zo schattig
Ik zit er net naar te kijken en terug te lezen want dat wil ik ook wel eens weten. Dacht dat de moeder binnen bezig was en zie ineens caps dat die kleine buiten is en binnen probeert te komen, heel sneu..quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag mij af hoe de kleine buiten is gekomen het is voor wat ik gezien heb binnen geboren
Ik dacht in de stal te zien dat ze aan het bevallen was, maar het was er donker, er staat wel een cap hier. De kleine geit stond mee te kijken, de grote was ook ff die kleine aan het wegstoten met haar horens
En dan zie ik die kleine in een keer buiten was heel vreemd
Hij wordt er ook steeds beter in en houdt zijn missie goed vol.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is bezig met zn missie, van zichzelf houden, want je kan niet van anderen houden als je niet van jezelf houdt
Paar centen, ik zou me d'r maar geen zorgen over maken, Utopia BV heeft echt poen zat en de reclame-inkomsten zijn nog steeds prima. M.a.w. eigenlijk doen ze het goed en dat heeft niets te maken met wie de meeste uren staat te timmeren of te knutselen. Zo, ik hou wel van een dooddoener op de vroege morgenquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
Een beesje erbij.. joepie
Wat gaat ze dat weer extra kosten? Verdienmodel Kinderboerderij kweken?
Ik denk eigenlijk dat hij een aversie heeft tegen vlees, zowel dood als levend.. Ik vind mensen, die dieren niet lief vinden, eng..quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook niet hoor, ik vind hem behoorlijk rigide
Dieren werpen het liefst zonder mensen erbij.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat snachts eruit gaan overdreven is, wat mij betreft kan je niet goed genoeg voor beesten zorgen.
hoe je het draait of keert, op dit moment zijn dieren gewoon afhankelijk van ons mensen, zomaar de klok terugdraaien gaat niet, dus voorlopig zorg er maar goed voorquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij een aversie heeft tegen vlees, zowel dood als levend.. Ik vind mensen, die dieren niet lief vinden, eng..
En................. het mag gewoon buiten, het is niet te koudquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:19 schreef 5thencounter het volgende:
Tip van van de controleuze.. niet optillen dat beest, afblijven alleen aaien
Afleiders, als de acteurs het weer laten afweten...beesten is altijd goed TV maken daarom liepen er zoveel rond in Versie 1, ze hadden er geen zak aan, kostte handenvol geld en ellende maar moesten blijven tot het eindquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Paar centen, ik zou me d'r maar geen zorgen over maken, Utopia BV heeft echt poen zat en de reclame-inkomsten zijn nog steeds prima. M.a.w. eigenlijk doen ze het goed en dat heeft niets te maken met wie de meeste uren staat te timmeren of te knutselen. Zo, ik hou wel van een dooddoener op de vroege morgen
Ah kijk. Daar twijfelde ik even over.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En................. het mag gewoon buiten, het is niet te koud
Ik zag het een soort van gebeuren, Was bezig een gif te maken van de geiten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:21 schreef magnaal het volgende:
Het was het eerste wat ik zag vandaag (cap van Dottie, thnks) Mijn dag is meteen goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |