quote:Laat die haakjes maar weg...het betreft hier het propaganda instrument de spreekbuis van Links Nederland.
Op zaterdag 4 januari 2003 11:40 schreef Kozzmic het volgende:
Uitslag bij de 'linkse' Volkskrant...
code:Wie is er volgens u de winnaar van het eerste grote
lijsttrekkersdebat dat vrijdag te zien was op RTL4?
Jan Marijnissen (SP) 32 %
Jan-Peter Balkenende (CDA) 25 %
Wouter Bos (PVDA) 16 %
Gerrit Zalm (VVD) 15 %Ik heb niet gekeken/ Weet het niet 13 %
Deelnemers: 2360
quote:Ook al heeft de ene partij veel meer balbezit, het gaat erom wie de meeste doelpunten scoort...Marijnissen kan wel de meeste spreektijd claimen met zijn geschreeuw en onderbreken van de anderen, maar het was Zalm die de punten maakte
Op zaterdag 4 januari 2003 00:45 schreef Netanyahu het volgende:
Het is net Ajax-Feyenoord.
Ook al heeft Feyenoord verloren, toch hebben ze gewonnen.
Niet dus
Heeft de geen die het hardst schreeuwt gelijk???? Baseer je de keuze voor een partij op het feit dat de leider van de partij goed is in een debat??
Zalm is er duidelijk niet goed in maar dat zegt niks over zijn kwaliteit als minister of als Premier of als partijleider. De wisseling van de wacht bij de VVD is veel rustiger gegaan dan bijvoorbeeld de PvdA of het CDA. Zalm heeft nog steeds alle VVD neuzen de zelfde kant op ondanks tegenvallende peilingen. De proef komt nu nu hij het niet zo goed doet in het debat op TV. Als hij nu nog steeds de gelederen gesloten weet te houden dan is hij een goed partijleider en dat moeten we van de andere nog maar afwachten.
Als mensen hun keuze van stem gaan weizigen naar aanleiding van een TV debat dan zegt dat meer over de kortzichtigheid van die mensen dan over de debattechniek van de leider.
Verder heb ik nog een punt overgehouden aan het "debat" van gisteren. Marijnissen valt de VVD aan over het falende integratiebeleid maar wigerde Kamp te steunen... ik heb eigenlijk nooit iets vernomen van de club van Marijnissen in de kamer.... ik heb nooit voorstellen van hun kant gehoord, ik heb ze zelfs nooit echt zwaar in debat zien gaan op dat punt. Dat ze er wel in hun programma over reppen en dit nu naar bovenhalen is leuk maar daadkracht in de kamer op dit punt heb ik nooit van ze gezien. Het zal zeker zo zijn geweest dat als de SP voorstellen had gedaan in de buurt van de VVD gedachten over integratie dat ze de VVD en het CDA mee hadden gekregen.
Maargoed het kan natuurlijk zijn dat Den Haag vandaag dat nooit heeft uitgezonden.
quote:NOS teletekst pagina 316
Op zaterdag 4 januari 2003 02:04 schreef Farzin het volgende:[..]
Ik heb een e-mail gestuurd naar de Publieke Omroep.
quote:Zalm is een uitstekende minister van Financien, maar voor het premierschap heb je andere kwaliteiten nodig. Zo moet je ook een goed debat kunnen voeren om je kabinet in de Kamer te kunnen verdedigen en om alle ministers en staatssecretarissen op een lijn te krijgen. Dat mist hij gewoon. Wat dat betreft zou Wiegel beter zijn. Die heeft een duidelijike mening en kan die goed verkopen.
Op zaterdag 4 januari 2003 12:11 schreef marky het volgende:Zalm is er duidelijk niet goed in maar dat zegt niks over zijn kwaliteit als minister of als Premier of als partijleider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |