Voor haar bedoel ikquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, heb een hekel aan kou
Stimo is out of my league. Ben te lelijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze geilt echt op jou hoor, dus het zal vast kloppen (kloppend lid haha)
Valt tegen ditquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pijnstiller nemen
Weet geen leuke dingen om te doen, heb je tips?
Vertelquote:
The boy in the striped pyjamasquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
Film kijken, ga ik nu ook doen
Welke zal ik kijken
Watquote:
Ja snel danquote:
Tegenvaller ditquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
Film kijken, ga ik nu ook doen
Welke zal ik kijken
Pijnstillers tegen hoofdpijn gekquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Ziftend plassen, pijnstillers tegen spierpijn
[ afbeelding ]
Her-kijken wel waard en geen idee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Al gezien
Staat die uberhaupt op Netflix?
Zandpad 18 Utrechtquote:
Niet alleen in de sneeuwquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja, zou haar sowieso goed te grazen nemen in de sneeuw
De huidige stimo duikt overal op, is heel makkelijk gewordenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stimo is out of my league. Ben te lelijk
Ik weet wat je doetquote:
Had hoge verwachtingen met trailer maar was wel leuk, niet zo heel boeiend en die bad guy was wel zo enorm kut. Wat een ei was datquote:
Hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh Haha my bad
Hoe komt dat dan
Gewoon normaal, ben een oude manquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:28 schreef Solotov het volgende:
[..]
best goed atm en daar? Goeie oud en nieuw gehad dan
Wil wel wat sneeuw van jouw bilquote:
Houd je bek Noëllequote:Op woensdag 30 januari 2019 22:29 schreef Solotov het volgende:
[..]
Had hoge verwachtingen met trailer maar was wel leuk, niet zo heel boeiend en die bad guy was wel zo enorm kut. Wat een ei was dat
Goed puntquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het liefst niet in de sneeuw inderdaad
Zeker welquote:
Ben te heet voor sneeuw bby maar je mag het water er vanaf sabbelenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel wat sneeuw van jouw bil
Niet vanzelf hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sjonge sjonge wanneer houdt dat eens op
Niet deze sneeuwquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben te heet voor sneeuw bby maar je mag het water er vanaf sabbelen
Oh apartquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De huidige stimo duikt overal op, is heel makkelijk geworden
Dayumquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
Wel even wachten tot het tussen mijn benen is gesijpeld
Swsquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal bij een naakte myrr haha
Duw je bips maar omhoog danquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
Wel even wachten tot het tussen mijn benen is gesijpeld
Ze is tegenwoordig met dildo's in de tuin bezig, bij deze temperaturenquote:
Nee je zoekt het maar lekker uit hahaquote:
Is goedquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee je zoekt het maar lekker uit haha
Had zo mooi kunnen zijnquote:
Er loopt ook een gesprek over Stimoquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
Jullie gesprek over mij is echt volledig langs me heen gegaan.
Stukje zelfbescherming?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
Jullie gesprek over mij is echt volledig langs me heen gegaan.
Watquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig met dildo's in de tuin bezig, bij deze temperaturen
Ja herken haar ook niet meer
Lekker hequote:Op woensdag 30 januari 2019 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er loopt ook een gesprek over Stimo
Maar begrijpelijk, er loopt van alles door elkaar
Watquote:
Misschien dichte serre met verwarming?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig met dildo's in de tuin bezig, bij deze temperaturen
Ja herken haar ook niet meer
Zei toch dat ik weet wat je doetquote:
Ja vooral dat deel van Chloro dr speeksel en sneeuw en ander vocht van Myrr vind ik een lekkere twist hahaquote:
Ik heb ook wel door dat jij mij doorhebt jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei toch dat ik weet wat je doet
Hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja vooral dat deel van Chloro dr speeksel en sneeuw en ander vocht van Myrr vind ik een lekkere twist haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |