Gewoon op de plank toch. Als je gaat blowen binnen boeit die pisgeur ook niet meer. Raam open, geen probleem. Daarna gewoon beetje omspoelen en op de verwarming leggen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan kan je de fles niet meer veilig wegstoppen wegens lekken en de stank die kan ontsnappen
Gatver smeerlap hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon op de plank toch. Als je gaat blowen binnen boeit die pisgeur ook niet meer. Raam open, geen probleem. Daarna gewoon beetje omspoelen en op de verwarming leggen.
Ja dat helpt vaak wel jaquote:
quote:
Beter tochquote:
quote:
Ja want met de huidige staat van mn benen de honden uitlaten met sneeuw wordt nietsquote:
Volgens mij stel je je aanquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja want met de huidige staat van mn benen de honden uitlaten met sneeuw wordt niets
Koop een slee en doe van HUTSAA NIVVEAUSSquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja want met de huidige staat van mn benen de honden uitlaten met sneeuw wordt niets
Om zittend te plassen moet ik mezelf met 2 handen opvangen als ik ga zitten dus geloof me, ik stel me niet aanquote:
Hehequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Winkels zijn dicht meidquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Koop een slee en doe van HUTSAA NIVVEAUSS
Hier welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |