Ligt er een beetje aan, onder een afdak gaat het langer mee natuurlijk. Ik heb wel laatst een vetbol die bol stond van de schimmel weggeflikkerd na een maand of 5, en daar keken ze al maanden niet meer naar omquote:Op zondag 24 februari 2019 17:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben ook benieuwd Seven
Geen idee of het vroeg is, maar hier in de buurt zijn eksters ook al druk bezig. Maar natuur loopt ook 3 weken voor las ik in de krant.
Hoe lang kun je zo'n open pot pindakaas buiten laten hangen voor het gaat schimmelen oid? Het voer hier heeft nog steeds geen vogels aangetrokken jammer genoeg
Ik heb het in zo'n ding hangen:quote:Op zondag 24 februari 2019 17:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, onder een afdak gaat het langer mee natuurlijk. Ik heb wel laatst een vetbol die bol stond van de schimmel weggeflikkerd na een maand of 5, en daar keken ze al maanden niet meer naar om
Heb je beschutting voor ze? Het werkt het best als je het voer dichtbij of in struiken hangt.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik heb het in zo'n ding hangen:
[ afbeelding ]
Zal nog wel ff laten hangen dan, maar met dit weer is het ook niet echt nodig meer om bij te voeren straks natuurlijk. Wel jammer, van alles gekocht, silo's, pindakaashuisje etc en gewoon helemaal niks noppes nada
Nee ik heb nu op mn balkon nog niks verder aan planten/struiken, moet ik nog kopen. Misschien dat dat wel helpt idd. Nu hangt alles gewoon vrij tegen raam/muur.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je beschutting voor ze? Het werkt het best als je het voer dichtbij of in struiken hangt.
Leuke klimplant in een grote bak, zit je balkon zo vol met vogeltjesquote:Op zondag 24 februari 2019 17:56 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee ik heb nu op mn balkon nog niks verder aan planten/struiken, moet ik nog kopen. Misschien dat dat wel helpt idd. Nu hangt alles gewoon vrij tegen raam/muur.
Ja zag bij iemand anders stuk verderop ook hele stellage/rooster tegen de muur, dus had idd al idee om ook zoiets te doen met grote bak met een klimplant eronder en dan omhoog laten klimmen ofzoquote:Op zondag 24 februari 2019 17:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Leuke klimplant in een grote bak, zit je balkon zo vol met vogeltjes
Leukquote:Op maandag 25 februari 2019 08:33 schreef Irrem het volgende:
Gisteren 4 merels (3 vrouwtjes en 1 mannetje) in de tuin! Allemaal besjes van de klimop aan het eten
Dan woon jij ergens richting het oosten/zuiden van het land?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Leuk
Mijn dagelijkse schouwspel tijdens het eten:
En kan het zijn dat ik vandaag (3) kraanvogels zag overtrekken? Is dat in deze tijd
Edit: ik heb het antwoord al, zie net deze post op Insta:
[ afbeelding ]
Apeldoornquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:16 schreef Irrem het volgende:
[..]
Dan woon jij ergens richting het oosten/zuiden van het land?
Ik beschouw dat dan maar richting het oosten van het landquote:
Haha ja ik vind dit meer in het midden. Toen ik nog in Almelo woonde zag ik ze wel echt veel meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:55 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik beschouw dat dan maar richting het oosten van het land![]()
Dan trekken ze toch nog redelijk dicht landinwaarts, had gedacht dat ze altijd meer in de buurt Enschede vlogen
Heb ze nog nooit, bewust, gezien. Lijkt me wel mooi om die trek te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja ik vind dit meer in het midden. Toen ik nog in Almelo woonde zag ik ze wel echt veel meer.
Bedankt voor deze melding! Ik heb zojuist een copy infringement gemeld bij Facebook. Eens kijken of ze er iets aan doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:29 schreef Seven. het volgende:
@:SeLang
Ik kom jouw filmpje net tegen op facebook! Amazing Snake TV geeft zichzelf de credits hiervoor. Ik kan geen linkje plakken, maar de eigenaar van de pagina reageert op alle commentaren alsof hij/zij zelf het filmpje gemaakt heeft.
1.9k keer bekeken. Ik heb een commentaar gezet in de trant van 'arm vogeltje, heb je die video zelf gemaakt'?
YW. Hij of zij zet er ook echt bij credits: Amazing snake TV. Antwoord op mijn vraag of ze de video zelf gemaakt hebben was 'Thanks' met een hartje. Zal ik ff aandringen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bedankt voor deze melding! Ik heb zojuist een copy infringement gemeld bij Facebook. Eens kijken of ze er iets aan doen.
Btw: YouTube wil dit niet monetariseren omdat volgens hun deze content al ergens anders bestaat maar ze zeggen niet waar en YouTube is niet contacteerbaar als je niet monetariseert. Leuk kip-en-ei probleem! Dus als iemand dit filmpje nog ergens anders aantreft, graag even laten weten!
Btw2: dit facebook account is daar niet de oorzaak van omdat ze mijn filmpje pas recent hebben geript en herpost op facebook.
Heeft weinig zin denk ik. Ik neem aan dat al die video's ergens zijn geript. Eens zien of Facebook iets doet met mijn melding.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
YW. Hij of zij zet er ook echt bij credits: Amazing snake TV. Antwoord op mijn vraag of ze de video zelf gemaakt hebben was 'Thanks' met een hartje. Zal ik ff aandringen?
Maar mag het? Want ik heb wel zin om ff op wat knopjes te drukkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Heeft weinig zin denk ik. Ik neem aan dat al die video's ergens zijn geript. Eens zien of Facebook iets doet met mijn melding.
Ja doe maar! Wijs maar even naar de link op Youtube, kijken wat de reactie isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar mag het? Want ik heb wel zin om ff op wat knopjes te drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslag komt nog volgende week of zo in TRV"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |