de ruimte rechtsboven wordt de wasmachine en droogtrommel en strijkplank neergezet (waskamer) dit is waar de achterdeur zit en de trap naar boven snelste weg voor de wasmand, ja wij zaten vanavond ook aan de tafel in ons droomhuis van van jeetje het is echt groot, hoe gaan we dit indelen dan spreek je toch echt van een weelde probleem zoals ik al in het begin van het forum aangaf wow we hebben een huis gekocht, ja maar voor het zo ver is heb je een bende stress voor het huis echt van je is en kun je echt niet geloven dat het uiteindelijk echt ons huis wordt de mensen om ons heen zeiden jullie zijn gek moet je eens kijken hoeveel werk! en ons antwoord was toen ja maar dit wordt echt ons droomhuis en omdat we ons goed konden voorbereiden door de tijd wat er tussen zat. en omdat we het huis al af kunnen zien is het gewoon een prachtig project. We kwamen in de tussen tijd ook nog twee bezinkingsputten tegen net voor de tuindeuren weet niet of ik dit al had gezegd maar als je een oude woning koopt weet je dat je dingen tegenkomt omdat we niet zeker wisten of deze nog in functie waren hebben we er water uitgepompt een paar dagen geleden, en toen we vanavond de deksels eraf haalden zat er weer water in dus voor de zekerheid laten we ze bestaand en hebben alleen de bovenste laag eraf geslepen om dit lager te krijgen voor het straatwerk als het allemaal geregeld
(zand halen,knipper,trilplaat,straathamer etc.) kan worden. (moet tussen het werk door) gaan we morgenavond het straatwerk er weer inleggen en als ik er aan denk zal ik foto's laten zien.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa