Ik denk met weemoed terug aan die prettige tijd dat m'n kind gewoon om half acht naar bed ging en dan ook meteen ging slapen. Tegenwoordig is dat wel anders.quote:
Volgens mij rond 21:00 uur. Is voor mij bijna alweer 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:57 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
Korte vraag Fokkers,
Hoe laat moesten jullie op 13-14 jarige leeftijd naar bed van je ouders? En moesten jullie dan meteen gaan slapen of mocht je nog lezen oid?
Hoe maak je dat duidelijk? Ik moet gewoon even alleen zijn om na te denken over alles. Zij wil bij mij zijn maar ik wil alleen zijn, ik wil haar niet kwetsen maar ik heb even tijd nodig om na te denken. Ik ben niet ongeīnteresseerd in mijn dochter ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Als je puber je in de weg zit moet je het gewoon onaantrekkelijk voor hem maken om beneden op de bank te zitten denk ik. Ik ging rond tienen slapen maar ik zat altijd op mijn kamer, want mijn moeder keek kutsoaps op tv en ik had mijn eigen tv op mijn kamer.
Then again kijken pubers tegenwoordig waarschijnlijk geen tv meer omdat alles via portable devices gaat...
Jules is ook bij mij, kan ik hem bij m'n dochter laten?quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet zelf weggaan? Lekker een flink stuk wandelen? Ik denk dan altijd het fijnst na
ah, jij bent het weer.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:54 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
[..]
Jules is ook bij mij, kan ik hem bij m'n dochter laten?
In haar huurhuis, ze wil niet bij mij zijn. Ik heb een ruimte voor haar gehuurd, ze wil mij niet,quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, jij bent het weer.
Waar is je vrouw momenteel?
Zo hee, ik word nu nog gemaand het niet te laat te maken en ben nu 19 half. Ik moest eens een hele week om 7 uur voor straf, toen was ik dacht ik 13.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:02 schreef Sjemmert het volgende:
24:00-01:00 doordeweeks en zo laat als ik wilde in het weekend.
Maar ik zat dan meestal niet bij mijn ouders op de bank.
Een volwassen kerel die nog een bedtijd heeft vind ik best triest eigenlijk. Mijn ouders waren wel erg makkelijk, misschien ook wel te makkelijk soms. Maar van die super strenge controlerende ouders lijkt me ook vreselijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:17 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Zo hee, ik word nu nog gemaand het niet te laat te maken en ben nu 19 half. Ik moest eens een hele week om 7 uur voor straf, toen was ik dacht ik 13.
Ze vinden inderdaad bijna allemaal dat mijn ouders streng zijn. Best een veilig gevoel maar te beschermend. Je ging eigenlijk af dat iedereen door had dat je naar bed moest want je werd gewoon binnen geroepen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Een volwassen kerel die nog een bedtijd heeft vind ik best triest eigenlijk. Mijn ouders waren wel erg makkelijk, misschien ook wel te makkelijk soms. Maar van die super strenge controlerende ouders lijkt me ook vreselijk.
Had vroeger ook een vriend met van die extreem strenge ouders. Regelmatig ging hij ze dan bellen met smoesjes en smeken of die wat later thuis kon komen enzo en dan zat ik ook zo vanquote:Op woensdag 30 januari 2019 23:29 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ze vinden inderdaad bijna allemaal dat mijn ouders streng zijn. Best een veilig gevoel maar te beschermend. Je ging eigenlijk af dat iedereen door had dat je naar bed moest want je werd gewoon binnen geroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |