Als je dit extremistisch vind en die kinderen 'nogal schattig' noemt ben je onderdeel van het probleem. Wees er maar trots op.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is nogal schattig, maar met de toekomst heeft het natuurlijk niets te maken.
Ikzelf vind het prima om jonge mensen actief bezig te zien met politiek, al is dit extremisme natuurlijk verder niet zo interessant.
Volgens mij quote je de verkeerde.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel tekenend voor de conservatieve aard van velen hier dat een dagje spijbelen om de straat om te betogen op te gaan al 'extremistisch' is.
De standpunten die worden gescandeerd zijn extremistisch ja. Maar dat is ook niet zo vreemd, het zijn kinderen die de moeite hebben genomen om te betogen. Dat extremisme is best schattig ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dit extremistisch vind en die kinderen 'nogal schattig' noemt ben je onderdeel van het probleem.
Ik vind je naieve standpunt nogal schattig. Gevormd vanuit het standpunt dat je toch al dood bent als de poep de ventilator raakt. Anderen mogen mijn rotzooi opruimen. Schattig en nogal self centered en egoistisch.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De standpunten die worden gescandeerd zijn extremistisch ja. Maar dat is ook niet zo vreemd, het zijn kinderen die de moeite hebben genomen om te betogen. Dat extremisme is best schattig ja.
Volgens mij heb je de verkeerde persoon gequote.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind je naieve standpunt nogal schattig. Gevormd vanuit het standpunt dat je toch al dood bent als de poep de ventilator raakt. Anderen mogen mijn rotzooi opruimen. Schattig en nogal self centered en egoistisch.
Ik vind leuzen als "neuk mij maar in mijn kut voor het klimaat" van een 15 jarig meisje helemaal niet zo schattig.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is nogal schattig, maar met de toekomst heeft het natuurlijk niets te maken.
Is toch leuk? Een beetje provocatie mag wel, het is tenslotte een betoging.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik vind leuzen als "neuk mij maar in mijn kut voor het klimaat" van een 15 jarig meisje helemaal niet zo schattig.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde persoon gequote.
Dan kun je niet lezen. Of je hebt geen argumenten en kunt alleen maar tegen stropoppen vechten.quote:
Of je beantwoord gewoon de vraag.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan kun je niet lezen. Of je hebt geen argumenten en kunt alleen maar tegen stropoppen vechten.
Werkweek noemden ze dat bij ons.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:01 schreef Djalychia het volgende:
[..]
Studiereizen op mijn middelbare school
Bustour door Frankrijk
Vliegreis naar Barcelona
Vliegreis naar Rusland
Vliegreis nar Griekenland
Alleen de trein naar Duitsland was nog enigszins milieuvriendelijk
Wat moesten we doen na onze studiereis:
Niks want alleen 4-vmbo-t had opdrachten over hun reis en havo en vwo hoefden eigenlijk niks te onthouden van hun weekje vakantie
Milieu voor niks vervuild met deze VERPLICHTE studiereizen
En als je al op vakantie bent geweest vorig jaar moest je elke dag met de bus door Nederland touren
Welke vraag? Waarom dit niets met de toekomst te maken heeft? Dat lijkt me duidelijk, het gaat om beleid dat nu gevoerd wordt en niet later.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of je beantwoord gewoon de vraag.
Damnquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welke vraag? Waarom dit niets met de toekomst te maken heeft? Dat lijkt me duidelijk, het gaat om beleid dat nu gevoerd wordt en niet later.
PS het is 'beantwoordt'.
Natuurlijk hebben ze niets met de toekomst te maken. De kinderen zelf wel wellicht, we kunnen alleen maar hopen dat ze politiek geïnteresseerd blijven. Dat heeft verder met de inhoud niets te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze protesten hebben niks met de toekomst te maken? Serieus?
Wat is dit voor een rare argumentatie? Beleid over het milieu en klimaat heeft niks met de toekomst te maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze niets met de toekomst te maken. De kinderen zelf wel wellicht, we kunnen alleen maar hopen dat ze politiek geïnteresseerd blijven. Dat heeft verder met de inhoud niets te maken.
Dat wel, maar de leuzen en extremistische uitingen niet. Dat snap je echt nietquote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare argumentatie? Beleid over het milieu en klimaat heeft niks met de toekomst te maken?
Oh, ik snap het prima. Gewoon de zoveelste 'volwassen persoon' die de zorgen over het klimaat van kinderen niet serieus kan nemen omdat ze een ongemakkelijke waarheid aanstippen. Typisch vluchtgedrag is het, meer niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat wel, maar de leuzen en extremistische uitingen niet. Dat snap je echt niet?
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik snap het prima. Gewoon de zoveelste 'volwassen persoon' die de zorgen over het klimaat van kinderen niet serieus kan nemen omdat ze een ongemakkelijke waarheid aanstippen. Typisch vluchtgedrag is het, meer niet.
Het is allemaal een beetje dit niveau:quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:16 schreef stalybridge het volgende:
wat een cynisme in dit topic. lekker die scholieren de maat nemen. alsof je de regering niet om collectieve oplossingen mag vragen als je ooit in je leven een stukje vlees hebt gegeten.
Of als je niet voor de volle 100% achter alle boodschappen van een blik scholieren staat wordt je weggezet als klimaatontkenner. Ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje dit niveau:
[ afbeelding ]
Je mag tegenwoordig nergens meer voor pleiten als je niet zelf het standpunt tot in het extreme doortrekt en een puritanisme tentoon spreidt waar Ghandi nog een voorbeeld aan zou kunnen nemen.
Geen idee wat dat met mijn post van doen heeft, maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of als je niet voor de volle 100% achter alle boodschappen van een blik scholieren staat wordt je weggezet als klimaatontkenner. Ofzo.
Dat gevoel heb ik dus ook bij jouw posts in dit topic.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met mijn post van doen heeft, maar bedankt voor je bijdrage.
Als ik dit zie denk ik, misschien zijn we wel beter af als de shariawet wordt ingevoerd.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:07 schreef Oostwoud het volgende:
Staat Lilly hier toevallig bij?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |