Thanks man! Ja, daarom twijfel ik of ik het zou laten graveren. Ik heb het gevoel dat alles wat je erin zet eigenlijk 'beter' past op een trouwring.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
Tof! Gefeliciteerd![]()
Ik heb de verlovingsring van mijn vrouw niet laten graveren. Wel de trouwringen.
Nu ja, ik weet niet wat voor verlovingsring jij koopt natuurlijk, maar de trouwring is over het algemeen wat breder en daardoor wat makkelijker te graveren, maar, ook dat is geen regel. Het is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:38 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Thanks man! Ja, daarom twijfel ik of ik het zou laten graveren. Ik heb het gevoel dat alles wat je erin zet eigenlijk 'beter' past op een trouwring.
Dan heb je je antwoord toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:38 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Thanks man! Ja, daarom twijfel ik of ik het zou laten graveren. Ik heb het gevoel dat alles wat je erin zet eigenlijk 'beter' past op een trouwring.
Haha, dat klopt. Maar wellicht dat ik helemaal verkeerd denk. Het kan zomaar zo zijn dat het beter/persoonlijker is om er wel wat in te zetten, toch?quote:
Dat kan inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:46 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Haha, dat klopt. Maar wellicht dat ik helemaal verkeerd denk. Het kan zomaar zo zijn dat het beter/persoonlijker is om er wel wat in te zetten, toch?
Lekker, die halve antwoorden. De ring die ik wil is 2 mm breed. Houdt in dat je goede ogen moet hebben. Ik ben er bijna uit, maar ik wacht nog op andere Fok'ers.quote:
Naja, omdat ik je onderbouwing wel overtuigend vind en ik het er wel mee eens kan zijn. Als je (straks) verloofde met een pruillip zou staan van :hij is niet gegraveerd, en jij zou antwoorden : 'klopt, maar ik had het gevoel dat alles wat ik wilde graveren beter op een trouwring zou passen ', dat zij dan ook wel vindt dat je eigenlijk gelijk hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:50 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Lekker, die halve antwoorden. De ring die ik wil is 2 mm breed. Houdt in dat je goede ogen moet hebben. Ik ben er bijna uit, maar ik wacht nog op andere Fok'ers.
Daar heb je een punt. Mag ik vragen of jouwe is gegraveerd? Mocht je een verlovingsring hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Naja, omdat ik je onderbouwing wel overtuigend vind en ik het er wel mee eens kan zijn. Als je (straks) verloofde met een pruillip zou staan van :hij is niet gegraveerd, en jij zou antwoorden : 'klopt, maar ik had het gevoel dat alles wat ik wilde graveren beter op een trouwring zou passen ', dat zij dan ook wel vindt dat je eigenlijk gelijk hebt.
Dus dat
Haha, moet ik eerst een verloofde hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Mag ik vragen of jouwe is gegraveerd? Mocht je een verlovingsring hebben.
Iemand anders nog die mij kan overtuigen dat ik er helemaal naast zit en het wel moet laten graveren?
True that. Dat klopt helemaal. De datum van wanneer ik haar ga vragen had ik ook in mijn hoofd, maar dan denk ik weer dat mocht er iets totaal mis gaan, ik haar niet kan vragen op de desbetreffende datum, waardoor dat weer niet overeenkomt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:02 schreef Mrmime het volgende:
Een vriendin van mij heeft de datum erin gegraveerd staan waarop ze ten huwelijk gevraagd is met daarachter de voorletters van hun beiden. De verlovingsdatum dus. Vind ik wel leuk.
Met een infinity teken erachter, dat vind ik weer ietsje minder![]()
Doe wat goed voelt TO, als je een leuke vriendin hebt is ze al blij met een lipje van een cola blikje, want het gaat niet zozeer om die ring maar om dat je van haar houdt en met haar wil trouwen
Dat klopt, maar ik ben altijd benieuwd naar de (ongezoute) mening van een Fok'er in dit geval en hoe het bij hem/haar is. Hiermee kan ik kijken of ik een beetje aan de goede kant staquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Als jij er (n)iets in wilt laten graveren, dan doe je dat toch? Niet omdat het moet of gebruikelijk is. Het maakt het misschien wel nog net ff persoonlijker, maar niks moet. En als je niks kunt bedenken wat je er in zou willen laten graveren, dan laat je dat achterwege.
Ik heb geen verlovingsring, ik heb twee trouwringen ( een zilveren met de naam van mijn echtgenoot en de datum van ons geregistreerd partnerschap en dezelfde ring in witgoud met de datum van onze bruiloft)
Echte Fok!kers raden je af te trouwen, maar met dat advies doe je zeker ook nietsquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:08 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben altijd benieuwd naar de (ongezoute) mening van een Fok'er in dit geval en hoe het bij hem/haar is.
Stel dat gebeurt, juist een mooi verhaal toch? Lijkt nu zuur maar juist een mooi verhaal voor later.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
True that. Dat klopt helemaal. De datum van wanneer ik haar ga vragen had ik ook in mijn hoofd, maar dan denk ik weer dat mocht er iets totaal mis gaan, ik haar niet kan vragen op de desbetreffende datum, waardoor dat weer niet overeenkomt.
Klopt ja. Coördinaten had ik ook in mijn hoofd, maar beetje klote als je niet exact de juiste plek weet waar je elkaar hebt ontmoet op een vliegveld.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Stel dat gebeurt, juist een mooi verhaal toch? Lijkt nu zuur maar juist een mooi verhaal voor later.
Ander ideetje wat ik leuk vind: de coordinaten van de plek waar jullie elkaar ontmoet hebben
Dat ene cijfertje maakt toch ook geen bal uit. Gaat om het idee.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:11 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Klopt ja. Coördinaten had ik ook in mijn hoofd, maar beetje klote als je niet exact de juiste plek weet waar je elkaar hebt ontmoet op een vliegveld.
Klopt. Ik heb het gevonden hoor. De coördinaten. Deze schrijf ik ook op als optie.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:14 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dat ene cijfertje maakt toch ook geen bal uit. Gaat om het idee.
ik vind dat wel een erg leuke persoonlijke optiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:16 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het gevonden hoor. De coördinaten. Deze schrijf ik ook op als optie.
Heb je gelijk in ja. Maar ik denk ook dat 2 mm echt veel te smal is voor een fatsoenlijke gravering eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Graveren kan altijd nog, graveren ongedaan maken lijkt me lastiger![]()
Zo vreemd is het toch niet om eventueel in overleg later alsnog voor graveren te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |