abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184684229

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_184685286

Ah Valentijn is weer bezig, verrassend :)
Oh.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 00:05:06 #3
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184685302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn allemaal verkeerde mensen
RED ONS HENNIEGOD
pi_184685804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe hij met Neres omgaat is wel schandalig hoor.
AFCA!
pi_184686022
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 00:51 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

En bovendien ook niet de eerste keer dat zoiets met Ziyech gebeurt.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 07:41:38 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184687110
quote:

[..]

Sowieso is zijn selectie- en wisselbeleid schandalig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184687177
Neres moet naar zichzelf kijken joh. Zo goed speelt ie niet.
pi_184687197
quote:

[..]

Meer dan schandalig, echt ongehoord. Het is een andere cultuur daar, met die spelers ( Neres die vorig jaar meer dan goed speelde) moet je niet zo mee omgaan.

Ik heb weinig met Valentijn maar ik geloof hem deels wel, ik zou ook helemaal gek worden van zijn wissels
pi_184687267
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neres moet naar zichzelf kijken joh. Zo goed speelt ie niet.
Niet zo gek als je altijd op de bank zit, of je nou goed speelt of niet. En dan aan je contract wordt gehouden als je elders 4x zo veel kan verdienen en dan weer lekker op het bankje mag zitten.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 08:24:36 #10
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184687399
Zou me eigenlijk niet verbazen als alles klopt wat de Telegraaf steeds schrijft over Ten Hag. Wel bijzonder dat we onder Ten Hag twee keer zijn vernederd bij PSV en een keer bij Feyenoord :')
  dinsdag 29 januari 2019 @ 08:36:15 #11
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184687487
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 22:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat geldt na de afgelopen week nu voor alle competitiewedstrijden, je mag eigenlijk niets meer laten liggen

Kop op en knallen en er maar het beste van hopen (dat PSV hier en daar wat laat liggen) ;)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184688539
Via: https://www.telegraaf.nl/(...)egels-aan-na-blamage

quote:
De bepalende spelers van Ajax hebben in een anderhalf uur durend onderhoud op De Toekomst beloofd hun persoonlijke belangen aan de kant te zetten en collectief op jacht te gaan naar prijzen.
:')
  dinsdag 29 januari 2019 @ 10:26:53 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184688783
quote:
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten schrijven
pi_184688877
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 01:22 schreef Zocalo het volgende:

[..]

En bovendien ook niet de eerste keer dat zoiets met Ziyech gebeurt.
Ziyech moet niet janken, die heeft gewoon een basisplek. Logisch dat hij soms gewisseld wordt om hem te sparen bij een grote voorsprong. Freewheelen doet ie maar in z'n eigen achtertuin.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184688924
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet zo gek als je altijd op de bank zit, of je nou goed speelt of niet. En dan aan je contract wordt gehouden als je elders 4x zo veel kan verdienen en dan weer lekker op het bankje mag zitten.
Echt zo klote dat die Lainez transfer niet is doorgegaan. Dan hadden we echt een toptalent in huis gehad en een megabedrag voor Neres ontvangen. Nu hebben we dat toptalent niet, dat megabedrag niet (niet direct nodig, maar toch) en een ontevreden Neres.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184688942
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Echt zo klote dat die Lainez transfer niet is doorgegaan. Dan hadden we echt een toptalent in huis gehad en een megabedrag voor Neres ontvangen. Nu hebben we dat toptalent niet, dat megabedrag niet (niet direct nodig, maar toch) en een ontevreden Neres.
Die koos liever voor de Spaanse zon dan voor sportief succes. Mag je blij om zijn dat die niet gekomen is dus!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184689153
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten schrijven
Schrijven? Ga er maar van uit dat het echt zo is hoor. Allemaal verwende egotjes. Spelen puur voor de transfer.
pi_184689188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:53 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Schrijven? Ga er maar van uit dat het echt zo is hoor. Allemaal verwende egotjes. Spelen puur voor de transfer.
Klaas roept dit al jaren, maar dan wil er niemand luisteren. Maar na zo'n nederlaagje moeten we wel opeens de Telegraaf serieus gaan nemen?
Dit kan elke debiel wel bedenken toch.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184689296
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klaas roept dit al jaren, maar dan wil er niemand luisteren. Maar na zo'n nederlaagje moeten we wel opeens de Telegraaf serieus gaan nemen?
Dit kan elke debiel wel bedenken toch.
Ken Klaas niet, zit hier nog niet zo lang.
Weet wel dat vanaf begin van het jaar de verhoudingen al niet goed waren binnen de selectie en dat dat nooit is hersteld.
Tuurlijk kan iedereen het bedenken, maar dat betekend niet dat het niet waar is.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:04:59 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184689343
Punt is dat in de kranten meestal alles 100x wordt uitvergroot. Teleurstelling bij een wissel is normaal. Maar als je wint staat er alleen een regel 'Ziyech was zichtbaar teleurgesteld na zijn wissel' maar na een veegpartij is het 'Hommeles in kleedkamer omdat Ziyech gewisseld werd'.

Dat verkoopt lekker. Zelfde over Erik Ten Hag. Ik heb alleen Valentijntje zien schrijven over de slechte verhoudingen in kleedkamer. Van andere kranten hoor je niets. Dus ik neem het maar met een pot zout. Hierbij telt ook mee dat Telegraaf al jaren bezig is om aan stoelpoten van directie en coach te zagen ongeacht hoe er gepresteerd wordt.
pi_184689359
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die koos liever voor de Spaanse zon dan voor sportief succes. Mag je blij om zijn dat die niet gekomen is dus!
Zoveel sportief succes loopt hij momenteel ook weer niet mis.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184689384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Punt is dat in de kranten meestal alles 100x wordt uitvergroot. Teleurstelling bij een wissel is normaal. Maar als je wint staat er alleen een regel 'Ziyech was zichtbaar teleurgesteld na zijn wissel' maar na een veegpartij is het 'Hommeles in kleedkamer omdat Ziyech gewisseld werd'.

Dat verkoopt lekker. Zelfde over Erik Ten Hag. Ik heb alleen Valentijntje zien schrijven over de slechte verhoudingen in kleedkamer. Van andere kranten hoor je niets. Dus ik neem het maar met een pot zout. Hierbij telt ook mee dat Telegraaf al jaren bezig is om aan stoelpoten van directie en coach te zagen ongeacht hoe er gepresteerd wordt.
Andere kranten zijn blijkbaar niet goed (genoeg) genformeerd.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:08:07 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184689391
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:07 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Andere kranten zijn blijkbaar niet goed (genoeg) genformeerd.
Nu ga jij ervanuit dat wat De Telegraaf schrijft altijd klopt.
pi_184689477
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:02 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Ken Klaas niet, zit hier nog niet zo lang.
Weet wel dat vanaf begin van het jaar de verhoudingen al niet goed waren binnen de selectie en dat dat nooit is hersteld.
Tuurlijk kan iedereen het bedenken, maar dat betekend niet dat het niet waar is.
Klaas is een God uit het Feyenoordtopic die nu even met verplicht op vakantie gestuurd is.

Maar dat zoiets speelt kan best. Geloof ik ook nog wel. Is wel vaker bij ajax het geval. Maar hoe de Telegraaf het brengt zou ik met een grote korrel zout nemen. Afgelopen zomer ging elk artikel over hoe slecht ten Hag lag. Tijdens de 1e helft vh seizoen is het stil, omdat succes. En nu na 2 slechte potjes is het weer hommeles. Ik vind het als PSV'er best hoor. Zo'n Telegraaf heeft zo z'n voordelen en nadelen voor een club als Ajax. Maar ik zou ze niet al te serieus nemen, totdat Aad de Mos hetzelfde gaat beweren. Het is verder gewoon een smerig rioolblad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')