SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Line-Up
Zaterdag:
-
Zondag:
-
Maandag:
- Fleetwood Mac
Onbekend:
- Bring Me The Horizon
- George Ezra
- Krezip
- Mt. Atlas
- Mumford & Sons
- Tenacious D
Livestream: https://www.npo.nl/live/npo-cultura
[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 11-03-2019 09:14:26 ]
Pinkpop + Ziggo Domequote:Op maandag 28 januari 2019 19:52 schreef Cyanide- het volgende:
+ Krezip (enige festivaloptreden dus verder waarschijnlijk nog zaalshows) & Bring Me The Horizon
Voor nu.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:49 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Pinkpop + Ziggo Dome
Meer doen ze niet
Staat gewoon op hun website........twitter:Frank3FM twitterde op maandag 28-01-2019 om 20:57:33Volgens mij komen @GoldenEarringNL op @pinkpopfest! Heb ik vernomen uit een betrouwbare bron: #JanSmeets#pinkpop #debende https://t.co/mrW0Qn0PhI reageer retweet
Krezip is Nostalgiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:46 schreef planethugo het volgende:
ik vraag me wel af of ze echt denken dat mensen speciaal voor Krezip een kaartje gaan kopen? Ben benieuwd hoe dat met dat ziggo dome concert van ze gaat. Zag daar kaarten van 50 en 60 euro staan. Moeilijk te pijlen of ze echt zo populair zijn
Ik ben benieuwd of ze zo nostalgisch zijn als de marketeers denken dat ze er een Ziggo dome mee kunnen vullen.quote:
precies. Het was vroeger toch ook al meer een band van leuk als ze erbij zijn maar anders maakt het ook weinig uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zo nostalgisch zijn als de marketeers denken dat ze er een Ziggo dome mee kunnen vullen.
Kan mogelijk gewoon lukken hoor... vrienden van Amstel is ook ieder jaar uitverkocht.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zo nostalgisch zijn als de marketeers denken dat ze er een Ziggo dome mee kunnen vullen.
Staan al op Lowlands, dus gaat lastig worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel dat Krezip cancelt, zouden ze dan Depeche Mode als vervanger kunnen regelen?
Een meezingfestijn met vele artiesten vind ik nu niet vergelijkbaar met een solo band optreden. Maar goed we gaan het zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan mogelijk gewoon lukken hoor... vrienden van Amstel is ook ieder jaar uitverkocht.
ach er staan zat artiesten daar waarbij ik toch wel opkijk dat het 1 of meerdere avonden uitverkoopt. Vergeet niet dat Krezip Nederlands is en niet iedereen een aversie heeft tegen ze.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar hoe terecht is die aversie?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach er staan zat artiesten daar waarbij ik toch wel opkijk dat het 1 of meerdere avonden uitverkoopt. Vergeet niet dat Krezip Nederlands is en niet iedereen een aversie heeft tegen ze.
ik heb die aversie altijd onzin gevonden, maar idd die grappen zorgen voor een bepaalde stemming als het over Krezip gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar hoe terecht is die aversie?
Ze hebben ooit headliners vervangen wat voor de Pinkpop gangers behoorlijk pijnlijke momenten zijn geweest. Maar hadden ze destijds nee moeten zeggen tegen Pinkpop? Ik denk dat die aversie ook gedeeltelijk daar vandaan komt.
We lezen ook ieder jaar weer de grap "o en de vervanger zal Krezip wel zijn", terwijl die 10 jaar geleden voor het laatst op Pinkpop stonden. Dus ik vind het nu niet zo erg.
Ik vond dit altijd ook wel een leuk nummer:
Dat bandje kon je toendertijd overal zien om dat meermaals als vervanger van grote acts op Pinkpop neer te zetten is een zwaktebod van Pinkpop geweest. Maar de aversie was er bij mij in ieder geval al lang voordat ze als vervangers op pinkpop stonden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar hoe terecht is die aversie?
dan gaan ze proberen om amy winehouse te boeken, Jan Smeets kennendequote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel dat Krezip cancelt, zouden ze dan Depeche Mode als vervanger kunnen regelen?
Met een boel van mijn foto's in de treinquote:Op maandag 18 februari 2019 09:07 schreef KingRadler het volgende:
Gratis met de trein naar Paradiso voor presentatie Pinkpop
Opstap Plaatsen:
* Geleen-Oost
* Roermond
* Eindhoven.
https://www.limburger.nl/(...)-presentatie-pinkpop
ben benieuwdquote:Op maandag 18 februari 2019 09:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met een boel van mijn foto's in de trein
twitter:Giels twitterde op woensdag 20-02-2019 om 08:49:38GOUD! 🏆 @bazart_band op Pinkpop! 🙏 https://t.co/OadSNSxb4Y reageer retweet
en zijn vriendin kan met een railrunner kaartjequote:Op woensdag 20 februari 2019 09:18 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik denk dat Giel ook met de trein komt.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:18 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik denk dat Giel ook met de trein komt.
Ik vind 'm vooral een beetje irritant laatste tijd, ook met die popprijs dat ie altijd maar de scoop moet hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sorry, moest echt even gemaakt worden, was een schot voor open doel.
Scoops hebben is toch zijn werk? Zo goed volg ik hem ook weer niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind 'm vooral een beetje irritant laatste tijd, ook met die popprijs dat ie altijd maar de scoop moet hebben.
Zijn er nog mensen die daar naar luisteren dan sinds die op Veronica zitquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind 'm vooral een beetje irritant laatste tijd, ook met die popprijs dat ie altijd maar de scoop moet hebben.
ex 3FM luisteraarsquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die daar naar luisteren dan sinds die op Veronica zit
Als de geruchten kloppen (aantal headliners misgelopen) dan zou Foo's een zegen uit de hemel zijn voor Pinkpop.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:32 schreef Cyanide- het volgende:
Zou me niks verbazen als ze weer bij de Foo's uitkomen ofzo.
Ja, behalve dan dat ze er vorig jaar ook stonden en ze wellicht ook in Groningen staanquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als de geruchten kloppen (aantal headliners misgelopen) dan zou Foo's een zegen uit de hemel zijn voor Pinkpop.
Geruchten gaan dat die gecancelled heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:35 schreef planethugo het volgende:
hoe zit het met Eminem, die werd een tijdje geleden als optie genoemd. Is dat nog steeds zo of heeft die al andere plannen bekend gemaakt
Wat laat dit jaar zeg. Bizarquote:Op maandag 25 februari 2019 09:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Sla de popcorn maar in.
KINK geloof ik...quote:Op maandag 25 februari 2019 09:50 schreef KingRadler het volgende:
doet 3FM nog altijd de presentatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen grote headliners maar iets meer de breedte in.
Ja.quote:
Swedish House Mafia kan niet.. staan elders dan zie ik nu.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:01 schreef VisStick het volgende:
Opzich een aardig lijstje, Indiaantje. Maar kan me niet voorstellen dat de Swedish houde mafia de laatste headliner wordt. Ik verwacht daar toch nog een grote verrassing zoals Ed Sheeran of een andere grote pop naam.
quote:Ticketprijzen bekend:
• Pinkpop zaterdag 8 juni: ¤ 100,-
• Pinkpop zondag 9 juni: ¤ 100,-
• Pinkpop maandag 10 juni: ¤ 100,-
• Pinkpop weekend (3 dagen incl. camping vanaf vrijdagavond 7 juni) 8-9-10 juni: ¤ 220,-
Ticketprijzen zijn exclusief ¤ 10,- servicekosten per ticket.
Kaartverkoop start zaterdag 16 maart op 10:00 uur via de site van ticketmaster of de volgende fysieke verkooppunten:
• Geleen – Buro Pinkpop, Mauritslaan 25
• Heerlen – Satisfaction, Oranje Nassaustraat 73
• Sittard – Music Machine, Paardestraat 11
• Venlo – Sounds, Parade 66
• Landgraaf – Burgerhoes, Sweelinckplein 1 (Let op! Alleen verkoop op zaterdag 16 maart 2019)
In het bericht staat dat de dancetent op camping B open zal zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen entertainment is die avond maar we zullen zien.
goed nieuwsquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:10 schreef Niveath het volgende:
[..]
In het bericht staat dat de dancetent op camping B open zal zijn.
Armin van Buuren zal waarschijnlijk een dag afsluiten, ja. Maar daarvoor zal nog wel een grote headliner optreden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Swedish House Mafia kan niet.. staan elders dan zie ik nu.
Dan zal het Armin van Buuren worden.
Dat is toch een normale prijs anno nu, kijk ook eens wat concertkaarten kosten. Bands en organisatie zijn gewoon reteduur.quote:
Armin >>> alle techno djsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:21 schreef planethugo het volgende:
lees net dat Smeets tijdje geleden gezegd heeft dat de laatste headliner die aangekondigd moet worden tot 2uur snachts bezig is. Dat zal dan wel een Armin ofzo zijn ja. Op zich wel chill dat het eens een avond/nacht festival is dan, alleen vind ik Armin iets te popi jopi draaien voor dat tijdstip. Maar voor Pinkpop zet je dan geen techno dj ofzo neer natuurlijk
kwestie van smaak zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Hij moet gewoon een dikke trance set spe[..]
Armin >>> alle techno djs
Duidelijk alleen Armin gezien op Koningsdag. ASOT Armin is alles behalve kinderhouse en veel muzikaler dan die default techno shit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
kwestie van smaak zullen we maar zeggen
vind het meer kinderhouse als ik een hele set van hem hoor, veel van zo een top40 tunes erdoor etc, wel vermakelijk voor pinkpop maar niet iets waar ik speciaal voor naar toe zou gaan
Nahquote:
Ik denk dat je dat pas na woensdag kan zeggenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:22 schreef KingRadler het volgende:
Wat is jullie voorspelling hoe hard de kaartverkoop zal gaan.
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas na woensdag kan zeggen
Beide goed voor zo'n 75.000 losse concert tickets.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Met Mumford & Sons en Fleetwood Mac schat ik geen mega verkoop van de kaarten in.
Denk jequote:Op maandag 11 maart 2019 09:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beide goed voor zo'n 75.000 losse concert tickets.
Ook in deze samenstelling? Zou dat de "fan" niet weghouden?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fleetwood Mac zal prima verkopen, verder ligt het aan de namen
Waarom? Queen zonder Freddie trekt ook nog volle zalen..quote:Op maandag 11 maart 2019 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ook in deze samenstelling? Zou dat de "fan" niet weghouden?
Ja, ook onbegrijpelijk. Sowieso dat mensen Queen zo goed vinden snap ik nietquote:Op maandag 11 maart 2019 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Queen zonder Freddie trekt ook nog volle zalen..
Ik vind het helemaal niet zo onbegrijpelijk. FM is veel meer dan Linsey.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja, ook onbegrijpelijk. Sowieso dat mensen Queen zo goed vinden snap ik niet. Maar goed...
Ik kan Fleetwood Mac kwa kaartverkoop heel lastig inschatten om eerlijk te zijn. Zeker op Pinkpop.
Ja maar die klopt niet...quote:Op maandag 11 maart 2019 11:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo onbegrijpelijk. FM is veel meer dan Linsey.
Mocht die poster van festileaks enigszins kloppen dan koop ik voor die maandag zeker een dagkaart. En zeker ook voor FM.
Daarom het woord enigszins...quote:Op maandag 11 maart 2019 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja maar die klopt niet....
Veel te veel grote namen op.
Wat denk jij dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat het zelfs enigszin er niet op gaat lijken maar we gaan het zien.
Wat meer kleinere namen iig.quote:
FM, Iggy, tenacious D, Pretenders zou al genoeg zijn om mij over de streep te trekken, dus wat dat betreft, vind ik het niet erg als er wat minder subs zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat meer kleinere namen iig.
Major lazer - The 1975 - Kylie Minogue - Bring Me The Horizon - Major Lazer - Tenacious D op een dag zou echt te veel van het goede zijn. Lijken me allen subs/3FM stage afsluiters.
Meh, Pinkpop is niet echt relevant meer. Ik sla over.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen...
Hebben jullie de popcorn al ingeslagen?
Ja:quote:
Armin van Buuren als 3e headliner zou wel een enorme teleurstelling zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja:
Swedish House Mafia Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Eddie Vedder – Lenny Kravitz – Tenacious D – Bring Me The Horizon – Elbow – Keane – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Cage The Elephant – Eagles Of Death Metal – Kovacs – Miles Kane – Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas
Ik ben fan van de man... maar idd zou voor Pinkpop niet de beste headliner ooit zijn nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Armin van Buuren als 3e headliner zou wel een enorme teleurstelling zijn
Oh ik ook hoor, maar je verwacht toch iets beters als je eerst Smeets hoort over The Police en de geruchten over mogelijk iets enorm vets als Coldplay/The Boss etc. Al kunnen ze aan die geruchten weinig doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben fan van de man... maar idd zou voor Pinkpop niet de beste headliner ooit zijn nee.
Maakt het - afhankelijk van de lineup in de breedte natuurlijk - wel een beetje sneu hoeveel namen Jan de afgelopen jaren zelf in het geruchtencircuit heeft gebracht voor de 50e editie en dan heb je één mooie headliner en twee 'wel oké', maar nul wat echt iets exclusiefs is of reünie van wereldfaam ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben fan van de man... maar idd zou voor Pinkpop niet de beste headliner ooit zijn nee.
Armin is echt wel wereldfaam. Maar wij nuchtere Nederlanders doen altijd erg hun best om het te downplayen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:03 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Maakt het - afhankelijk van de lineup in de breedte natuurlijk - wel een beetje sneu hoeveel namen Jan de afgelopen jaren zelf in het geruchtencircuit heeft gebracht voor de 50e editie en dan heb je één mooie headliner en twee 'wel oké', maar nul wat echt iets exclusiefs is of reünie van wereldfaam ofzo
Het is gewoon niet echt een Pinkpop-act, dat is gewoon het meest kleurloze festival voor Limburgers van eind 30 met een bierbuik. Geen Armin publiekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Armin is echt wel wereldfaam. Maar wij nuchtere Nederlanders doen altijd erg hun best om het te downplayen.
Ik hoop dat Armin gewoon een ASOT set gaat doen, maar dat zal wel niet.
Klopt. Daarom zal hij zijn setlist wel aanpassen en niet van dif soort pracht stukken spelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:12 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Het is gewoon niet echt een Pinkpop-act, dat is gewoon het meest kleurloze festival voor Limburgers van eind 30 met een bierbuik. Geen Armin publiek
Pink is uitgesloten i.v.m. met haar Arena en Malieveld show.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:11 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik wil Fleetwood Mac echt supergraag zien, maar hoop toch echt dat Pink komt. De laatste keer dat ik haar tourschema zag, was ze nog vrij in het Pinkpopweekend. En ik gok ook op Davina Michelle met haar ene hitje. En misschien Within Temptation ook? Aangezien ze het zelf al aanboden en ook op andere festivals spelen. Ik vind ze heel vet, maar past niet echt bij Pinkpop ofzo. Armin van Buuren hoeft voor mij ook niet zo, zie dat niet echt op Pinkpop als een geschikte afsluiter.
Ja dit, ik heb echt niets tegen Armin, maar hij is gewoon niet op zijn plaats bij het "heeeeee hoooo" en "oeh oeh" publiek van Pinkpop. Die kreten bij dance acts op Pinkpop vind ik altijd zo tenenkrommend duidelijk maken dat het niet het juiste publiek voor die muziek is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:12 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Het is gewoon niet echt een Pinkpop-act, dat is gewoon het meest kleurloze festival voor Limburgers van eind 30 met een bierbuik. Geen Armin publiek
Denk dat Armin op Pinkpop een iets dikkere dj booth zal hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef KingRadler het volgende:
gaan we dit meemaken op Pinkpop:
[ afbeelding ]
Pink met haar pop act staat op rock werchter en volgens mij heeft dat daar zoveel gekost dat er op andere namen beknibbeld is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:06 schreef AudioFranzzz182 het volgende:
[..]
Pink is uitgesloten i.v.m. met haar Arena en Malieveld show.
bedoel iemand met een Gitaarquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat Armin op Pinkpop een iets dikkere dj booth zal hebben.
Garden of Love heeft ook acts nodigquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:
"In de jubileumexpress speelt op dit moment A Minor Problem. De kans is groot dat ze ook op de Pinkpop Perspresentatie spelen én tijdens Pinkpop"
Wie?
Haha, is dit de fatty trein?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:50 schreef KingRadler het volgende:
Pinkpop trein is vertrokken
[ afbeelding ]
quote:
Klopt. Daarnaast heeft Werchter het vierde podium die dag moeten cancellen, omdat Pink per sé haar eigen DJ wilt laten draaien tussen de acts door op de mainstage. Als dit ook een eis was voor Pinkpop zou ik het volkomen terecht vinden dat ze haar niet hebben geboekt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Pink met haar pop act staat op rock werchter en volgens mij heeft dat daar zoveel gekost dat er op andere namen beknibbeld is.
Tsjaquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog geen A4'tje ergens gevonden met de namen er op?
Zou ontzettend tof zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:16 schreef chansadres het volgende:
Neil Young op Tinderbox. Krijgt Jan zikn cadeautje?
Fokking hell... verschrikkelijk...quote:
Dat hoop ik toch niet, dat is echt één van de meest saaie optredens die ik ooit op Pinkpop heb gezien...quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
Ik hoop wel echt op Keane, wat een band is dat![]()
Ze staan die zondag van het PP-weekend in Emmen, dus zou mogelijk moeten zijn zou je zeggen.
Ik heb ze nog nooit gezien helaas, maar ben wel echt fan van hun nummers. Vandaar dat ik ze graag eens zou zien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet, dat is echt één van de meest saaie optredens die ik ooit op Pinkpop heb gezien...
Juist niet dan, zou je zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
Ik hoop wel echt op Keane, wat een band is dat![]()
Ze staan die zondag van het PP-weekend in Emmen, dus zou mogelijk moeten zijn zou je zeggen.
denk het ookquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:03 schreef Sino_Ganti het volgende:
Even de voorspelling: het is Jan's laatste Pinkpop
Hmm, misschien is hij vergeten dat hij het ontkracht heeft en bevestigd hij het alsnog?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij gisteren al ontkracht bij Max
Zit die ouwe al bij Maxquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij gisteren al ontkracht bij Max
Rijdt Max in Australië dan met een tweezitter?quote:
Cringequote:Op woensdag 13 maart 2019 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ieder jaar weer lelijker
zal wel iemand zijn geweest met een geel hesje die dit gemaakt heeftquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ieder jaar weer lelijker
Zaterdag nu.quote:
Nextquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Badflower, Bazart, Davina Michelle, George Ezra (dit was al bekend), Cage the Elephant en Halestorm -
Wel leuke opvulnamen, wel al 259 keer op de Nederlandse festivals gestaan samenquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Badflower, Bazart, Davina Michelle, George Ezra (dit was al bekend), Cage the Elephant en Halestorm -
Cage the Elephant is wel een leuke naam erbijquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:34 schreef indiaantje89 het volgende:
dat is wel een leuke verrassing. Geen idee wat ie tegenwoordig maakt maar vroeger had die wel leuke hitjesquote:
Had Golden Earring en Ezra veel hoger verwacht, dus eigenlijk helemaal niet slecht.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:57 schreef chansadres het volgende:
Krezip is blij dat ze dit maal op het affiche staan. Humor!
Gaat richting een recordaantal Nederlandse braderieacts zo, met Davina Michelle, Jett Rebel en consortenquote:
Nou ik vind het allemaal niet wereldschokkend in zijn algemeen, maar ik had het beroerder verwachtquote:
Dit, al vind ik die zaterdag toch echt wel matig en hoop vergane glorie / clichés bij elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het allemaal niet wereldschokkend in zijn algemeen, maar ik had het beroerder verwacht
Het is ook niet heel snel goed hè?!quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:16 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dit, al vind ik die zaterdag toch echt wel matig en hoop vergane glorie / clichés bij elkaar.
The Cure heeft nooit wat voor elkaar gekregen neequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:20 schreef planethugo het volgende:
vind de zondag juist wel verrassend aardig, niet echt een grote headliner waar je naar toe leeft maar afsluiten met Armin tot half 2 en ervoor een programma dat over de hele dag wel vermakelijk is
Ik gok op 1975, Bring me The Horizon, Bastillequote:
Blood Red Shoes en White Lies tegenover elkaarquote:
Het blijft Pinkpop inderdaad, dus toch ieder jaar weer een bij elkaar geraapt zooitje met wat leuks hier en daar en een onnavolgbare podium indelingquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is ook niet heel snel goed hè?!
Moet nog 1 naam bij toch bij allebei? Of niet?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blood Red Shoes en White Lies tegenover elkaar
Is niet op tijd gesorteerd lijkt me?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blood Red Shoes en White Lies tegenover elkaar
En elk jaar maak je je er weer ontzettend druk om...quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:22 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Het blijft Pinkpop inderdaad, dus toch ieder jaar weer een bij elkaar geraapt zooitje met wat leuks hier en daar en een onnavolgbare podium indeling
ja maar voor mij persoonlijk niet iets waar ik een kaartje voor koop, ben 36 dus de echte glorietijd daarvan heb ik niet meegemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Cure heeft nooit wat voor elkaar gekregen nee
Zal de minste dag worden gok ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok op 1975, Bring me The Horizon, Bastille
Ja het ziet er wat leeg uit verder op die twee podia... maar ik mag toch hopen dat ze die 2 niet tegenover elkaar zettenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet nog 1 naam bij toch bij allebei? Of niet?
Zou ik ook een rare keuze vinden, maar ja. Dan kies ik toch voor de blood reds, ook al heb ik die niet minder dan 6x gezienquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het ziet er wat leeg uit verder op die twee podia... maar ik mag toch hopen dat ze die 2 niet tegenover elkaar zetten
Ben ik ook wel beetje klaar mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ik ook een rare keuze vinden, maar ja. Dan kies ik toch voor de blood reds, ook al heb ik die niet minder dan 6x gezien
Sorry, had even de topicpointer gemist dat je hier alleen mocht jubelen. En wat is dit, post 6 of 7 vandaag in dit topic? Heb me weleens drukker gemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
En elk jaar maak je je er weer ontzettend druk om...
Als ze je me perds in een wall of sound doen ben ik snel tevredenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel beetje klaar mee.
vroeg naar pinkpop en weer vroeg naar huis voor deze dag. Top! (moet maandag werken). Krezip BRS, Confidence Man. Misschien toch maar kaartje halenquote:
ik heb het je al eens eerder gezegd dat ik vind dat je door het hele jaar heen hier in deze specifieke reeks geneigd bent om louter negatief te zijn. Moet je zelf weten, maar ik zou zeggen zoek dan een andere hobby... gaat de zuurheid tegen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:27 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Sorry, had even de topicpointer gemist dat je hier alleen mocht jubelen. En wat is dit, post 6 of 7 vandaag in dit topic? Heb me weleens drukker gemaakt
En volgens Jan Smeets een headliner erbij voor maandag...quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Fleetwood, Tenacious D en Bring me the Horizon nu opeens op maandag
Neil Young denk ik danquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
En volgens Jan Smeets een headliner erbij voor maandag...
Toch het idee dat het Neil Young gaat wordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
En volgens Jan Smeets een headliner erbij voor maandag...
Dat zou geniaal zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch het idee dat het Neil Young gaat worden
dat zou wat zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat zou een enorme boost zijn, en twee prachtige namen op één dag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind Lenny, the Cure en Armin toch ook een prima combi op een dag hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:43 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat zou een enorme boost zijn, en twee prachtige namen op één dag.
Ik zou alleen voor tenaciuos d gaan op zondag. Alleen met deze 2 erbij ben ik bang dat het weer net zo druk wordt als vorig jaar met de pearl jam dag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:43 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat zou een enorme boost zijn, en twee prachtige namen op één dag.
Mwah, The Cure mooie naam, andere twee volgens mij de afgelopen jaren ook genoeg te zien geweest plus wel weer een beetje van hot naar her qua genres. Maar kon slechter hoor, zeker als ze best wat problemen hadden om een headliner te boekenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind Lenny, the Cure en Armin toch ook een prima combi op een dag hoor.
Wie is nu de headliner op maandag dan?quote:
Fleetwood Macquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wie is nu de headliner op maandag dan?
Wel een grote naam evengoed.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:49 schreef TheVulture het volgende:
The Pretenders, da's toch een vrij oude band of niet?
Afsluiter noord.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:51 schreef Cyanide- het volgende:
Ouderwetse PP maandag, genoeg te zien. Major Lazer na Fleetwood Mac?
Alles rond.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle namen zijn bekend? Of komen er nog een paar?
Dan clashen brs en white lies dus, jammer (matige keuze ook om die te laten clashen)quote:
Ja das redelijk bizar gepland ja... maar dat is ook wel weer typisch Pinkpopquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan clashen brs en white lies dus, jammer (matige keuze ook om die te laten clashen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |