quote:Ik stem ook VVD hoor, dus het spijt me dat ik dit moet zeggen. Het ziet er niet zo heel goed uit voor de VVD qua lijsttrekkers.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Maar serieus: Zalm is een prima econoom / minister van financien. Dat moet ie blijven. Maar Wiegel terughalen? Ik krijg van die Heintje Davids gevoelens als ik dat hoor. Is er dan helemaal geen goede leider binnen de VVD te vinden? Erika misschien? Voorhoeve terug?
Erika, is leuk om sporters te knuffelen
Voorhoeve, die man is 1 maal afgetreden als minister, en 1 maal met de hakken over de sloot het einde van het ministerschap gehaald. ik ben niet zo onder de indruk van hem.
quote:Je hoort het, gewoon Wouter stemmen en niet op de SP
Op vrijdag 3 januari 2003 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand nog de stemwijzer gebruikt?
Ik krijg opeens PVDA als 1e stemadvies
Daarna Groen Links en SP.
quote:oplossingen? right
Op vrijdag 3 januari 2003 23:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dan heb je toch echt helemaal niet goed geluisterd ... of geluisterd met een rose koptelefoon op je hoofd. Marijnissen ging als enige overal op in én bood oplossingen ... en de meerderheid in de zaal had dat ook duidelijk in de gaten!
Balkenende blonk weer uit in nietszeggendheid, Marijnissen was heel erg eager om te scoren en was erg aanwezig, maar qua standpunten de slechtere, Bos deed het niet onaardig.
Dat publiek irriteerde me mateloos...wat voor nut heeft het om eigen achterban neer te zetten, die overal doorheen klapt net als het interessant wordt?
Teletekst vindt Bos en Marijnissen de winnaars "omdat ze het meeste het woord voerden en de meeste applaus kregen van het publiek"....mja...als dat de punten zijn waarop "winst" beoordeeld wordt??
quote:Zou wel wat zijn, ik denk niet Zalm er in z'n eentje met zijn uistraling komt.
Wiegel krijgt prominente rol in VVD-campagne
Hans Wiegel gaat op verzoek van VVD-leider Zalm een actieve rol spelen in de VVD-campagne. Wiegel is ook geïnteresseerd in een rol na de verkiezingen. Daar ga ik met Zalm over praten. Ik wil wel eens formateur of informateur worden.
quote:contaminatie oid?
Op vrijdag 3 januari 2003 23:23 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hoe noemen ze zoiets ook alweer?
Net zoiets als witte sneeuw en koud ijs.
quote:Zij zijn ook maar mensen met een mening... of is hun mening soms de enige goede? Leg jij je neer bij alles wat dat panel zegt?
Op vrijdag 3 januari 2003 23:22 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dat zijn dus inderdaad twee hele verschillende dingen. Velen hier en het voltallige panel van Nieuws aan tafel vinden kennelijk dat Zalm het laatste niet goed deed.
quote:Umm, ik niet hoor. Maar ik ben gewoon objectief
Op vrijdag 3 januari 2003 23:23 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Ik stem ook VVD hoor,
quote:Wow, daar zat ook effe geweldig volk aan tafel.'
Op vrijdag 3 januari 2003 23:15 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zalm veel te vertellen?!
BOEHAHAHAHAHAHAHAHA..
Erg leuk om te zien hoe sommige mensen echt een totaal andere visie op zaken hebben..Ze waren het er bij de nabeschouwing toch wel over eens dat Zalm de grote verliezer was..
De bedoeling van een debat is dat je debateert..Niet zo nu en dan is met een scherpe opmerking komen als er een onderwerp voorbij komt dat je aanstaat of zo nu en dan wat zeggen als je iemand weet aan te vallen op wat hij zegt.
Bij de intro van 't RTL-Nieuws roepen ze "veel verbaal vuurwerk" met betrekking tot dit debat. Volgens mij stond die quote ook al voor het debat vast.
Ik zie er geen duidelijke winnaar/verliezer in.
quote:Meer dan de helft van de onderwerpen langs je heen laten gaan is pas een zwaktebod.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:21 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Was is er mis met inhoud?
Debatteren om het debatteren is een enorm zwaktebod.
J.
quote:Tja, het gaat nou eenmaal om de kiezers.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:24 schreef Mass het volgende:
Teletekst vindt Bos en Marijnissen de winnaars "omdat ze het meeste het woord voerden en de meeste applaus kregen van het publiek"....mja...als dat de punten zijn waarop "winst" beoordeeld wordt??
quote:Was is er mis met inhoud?
Op vrijdag 3 januari 2003 23:15 schreef Dr.Daggla het volgende:De bedoeling van een debat is dat je debateert..Niet zo nu en dan is met een scherpe opmerking komen als er een onderwerp voorbij komt dat je aanstaat of zo nu en dan wat zeggen als je iemand weet aan te vallen op wat hij zegt.
Debatteren om het debatteren is een enorm zwaktebod.
J.
quote:precies,
Op vrijdag 3 januari 2003 23:24 schreef Mass het volgende:
In tegenstelling tot de "deskundigen" vond ik Zalm best sterk...hoewel hij weinig het woord gevoerd heeft (er werd hem weinig het woord gegeven door Wester en Marijnissen schreeuwde de hele tijd overal doorheen) vond ik dat hij wel de VVD-punten heel duidelijk heeft gemaakt en ook een aantal zeepbellen bij de PvdA en SP heeft doorgeprikt...Balkenende blonk weer uit in nietszeggendheid, Marijnissen was heel erg eager om te scoren en was erg aanwezig, maar qua standpunten de slechtere, Bos deed het niet onaardig.
Dat publiek irriteerde me mateloos...wat voor nut heeft het om eigen achterban neer te zetten, die overal doorheen klapt net als het interessant wordt?Teletekst vindt Bos en Marijnissen de winnaars "omdat ze het meeste het woord voerden en de meeste applaus kregen van het publiek"....mja...als dat de punten zijn waarop "winst" beoordeeld wordt??
quote:Sorry, maar ik heb vorige keer CDA gestemd en ga absoluut geen PvdA stemmen, maar ik vond Bos wel als sterkste overkomen.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:20 schreef Sniper het volgende:[..]
Objectief. Da's een leuke. Je kijkt als consument naar zo'n programma en pikt alleen de positieve punten van jouw partij ("produkt") op en v.v. v.w.b. de andere partijen. Cognitieve dissonantie in actie. Er is gewoon van te voren te voorspellen wie wie als winnaar aanwijst.
quote:*zweeft*
Op vrijdag 3 januari 2003 23:24 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Je hoort het, gewoon Wouter stemmen en niet op de SP
.
quote:Pleonasme, geloof ik.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:24 schreef Graveworm het volgende:[..]
contaminatie oid?
quote:Nou meid, doe 'ns gek
Op vrijdag 3 januari 2003 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand nog de stemwijzer gebruikt?
Ik krijg opeens PVDA als 1e stemadvies
Daarna Groen Links en SP.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:20 schreef Refragmental het volgende:
Zalm de winnaar, vond hem heel sterk.Bos.... tja helaas, de verliezer van dit debat.
Lees alle kranten morgen maar, ja ook aan de rechterzijde. Je hebt duidelijk niet opgelet.
Ik vond Bos sterker dan verwacht (oké, ook gehoopt
)
Wat me verder opviel was dat Marijnissen en Zalm elkaar zo fel bevochten. Balkenende kon zich tussen die 2 mooi rustig houden.
quote:Zoiets ja..
Op vrijdag 3 januari 2003 23:24 schreef Graveworm het volgende:[..]
contaminatie oid?
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:26 schreef Vibromass het volgende:[..]
Nou meid, doe 'ns gek
quote:Nee, het meeste wat Heinsbroek zegt vindt ik niks
Op vrijdag 3 januari 2003 23:25 schreef Refragmental het volgende:[..]
Zij zijn ook maar mensen met een mening... of is hun mening soms de enige goede? Leg jij je neer bij alles wat dat panel zegt?
quote:Precies, Zalm krijgt van mij ook credits om hoe hij in dit debat soms Marijnissen aanpakte. Balkenende vond ik in de normen- en waardendiscussie beter dan Bos.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Sorry, maar ik heb vorige keer CDA gestemd en ga absoluut geen PvdA stemmen, maar ik vond Bos wel als sterkste overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |