Ja, maar weten niet waarvoor. Inmiddels heeft ie amper haar nog. Zijn eten kost 40 euro per zak, maar het is ook geen voedsel allergie. Dus nu maar weer verder kijken.quote:
Ben je mooi klaar mee.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar weten niet waarvoor. Inmiddels heeft ie amper haar nog. Zijn eten kost 40 euro per zak, maar het is ook geen voedsel allergie. Dus nu maar weer verder kijken.
quote:een allergie voor omgevingsallergenen als huisstofmijten en pollen
Hmm, zou kunnen maar we stofzuigen wel elke dag.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee.
Na wat gegoogle, is het geen atopie?
[..]
word steeds geband voor dingen die niet banwaardig zijn maar niet geband voor dingen die wel banwaardig zijn, is steeds weer een verrassingquote:
Ze willen je gewoon even extra bewust maken dat je op FOK! post.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word steeds geband voor dingen die niet banwaardig zijn maar niet geband voor dingen die wel banwaardig zijn, is steeds weer een verrassing
ben nu al bang dat ik een keertje onder haags post want misschien zien ze mijn UI die zijn post uitlacht als gebashquote:Op maandag 28 januari 2019 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon even extra bewust maken dat je op FOK! post.
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nu al bang dat ik een keertje onder haags post want misschien zien ze mijn UI die zijn post uitlacht als gebash
Vlooienallergie ook uitgesloten ?quote:Op maandag 28 januari 2019 12:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen maar we stofzuigen wel elke dag.
Het is een van de weinige dingen die nog wel overblijft. Zal het straks even vragen.
Er zijn vast mods die het zo opvatten. Genoeg dommerds hier.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nu al bang dat ik een keertje onder haags post want misschien zien ze mijn UI die zijn post uitlacht als gebash
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
Over lachen om homoseksualiteit gesproken: heeft Noel een ban?
Heb je iets tegen homo's of homoseksualiteit dan?quote:Op maandag 28 januari 2019 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
ben meer een wolf awwwoooeeeeeequote:Op maandag 28 januari 2019 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in seks met Herman.
Herman als je dit leest: pak me tijger.
hij is #anoniemquote:Op maandag 28 januari 2019 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |