Je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jawel, zelfs z’n rechter wiel er ook af (wehrlein ook)
Iets wat samen met de stage cautions uit een andere raceklasse zo snel mogelijk mag verdwijnenquote:Op zondag 10 maart 2019 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Nee Liam, fan boost is niet 'quite cool'
Leek nauwelijks wat aan de hand te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:47 schreef Sabata het volgende:
Frijns nu zelfs naar vijf. Maar het klinkt alsof hij Buemi geramd heeft. Wordt nog lachen straks. Laatste keer dat Frijns en Buemi dit hadden in Canada eerst het shouting match in de pits
Waar is het officieel?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:33 schreef sasquatsch het volgende:
Het gerucht gaat dat Bird een 5s penalty heeft gekregen. Dat betekent dat Mortara gewonnen heeft en Frijns derde is.
Edit: Nu officieel!
Autosport, Mortara, Di Grassi zeggen het allemaal.quote:
Wel handig dat de FE het zelf nergens echt communiceert tot nu toe.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Autosport, Mortara, Di Grassi zeggen het allemaal.
https://twitter.com/edomortara/status/1104718069627260928
En de stewards decision
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Autosport, Mortara, Di Grassi zeggen het allemaal.
https://twitter.com/edomortara/status/1104718069627260928
En de stewards decision
[ afbeelding ]
De Circuits zijn ook erg smal, ze moeten haast wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:44 schreef twiFight het volgende:
Grotendeels wel correct denk ik.
Moet wel zeggen dat het leuk is dat die wagens hier en daar een duwtje kunnen hebben, maar FE is nu wel ranzig hoor. Ik heb MMA wedstrijden gezien met minder contact. Het gaat soms niet meer om racen maar je gewoon ergens tussendoor ellebogen. Er zullen mensen zijn die dat wel gaaf vinden, ik ben er niet een van.
Is denk ik ook wel een reden waarom Stoffel nog wel eens plekjes verliest in de race; die racet alsof hij nog in een F1 wagen zit, terwijl hij moet racen als een potje mario kart.
En dat is eigenlijk precies waarom Open Wheel racers in de FE altijd meer moeite hebben om te aarden dan toerwagenracers of GT racers. Die zijn wheelbanging en "bumpdrafting" veel meer gewend dat iemand die vanuit de F1 komt, waar ieder contact meteen einde race is.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:44 schreef twiFight het volgende:
Grotendeels wel correct denk ik.
Moet wel zeggen dat het leuk is dat die wagens hier en daar een duwtje kunnen hebben, maar FE is nu wel ranzig hoor. Ik heb MMA wedstrijden gezien met minder contact. Het gaat soms niet meer om racen maar je gewoon ergens tussendoor ellebogen. Er zullen mensen zijn die dat wel gaaf vinden, ik ben er niet een van.
Is denk ik ook wel een reden waarom Stoffel nog wel eens plekjes verliest in de race; die racet alsof hij nog in een F1 wagen zit, terwijl hij moet racen als een potje mario kart.
Buemi moest vanuit de pitstraat startenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:09 schreef sasquatsch het volgende:
Nasr blijft staan en Buemi is meteen al ver teruggevallen
Hij stond als zesde op de startopstelling aangegevenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buemi moest vanuit de pitstraat starten
Dat klopt, maar die plek was leeg op de gridquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij stond als zesde op de startopstelling aangegeven
Zie editquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die plek was leeg op de grid
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:04 schreef franklop het volgende:
Attack mode is toch niet verplicht lijkt me?
Jawel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:04 schreef franklop het volgende:
Attack mode is toch niet verplicht lijkt me?
Daarom heeft ie meer %quote:
Hij had het wel, maar hij had er nog één over, de rest had de eerste voor de rode vlag al gebruikt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:14 schreef nils7 het volgende:
Aan de andere kant als DaCosta geen attackmode had gehad in de laatste fase, hoe heeft hij dan mee kunnen komen toen de rest het wel had?
Ik vermoedde al drama dus ik schakelde even de recorder in 😉 Frijns verdedigde de binnenkant tegen Buemi. Hij wordt door Buemi aangetikt en blokkeert dan waarna hij op DiGrassi botst. Dat blokkerenn lijkt eerder een gevolg van veel te laat remmen dan van Buemi zijn tikjequote:
Nu in de herhaling duidelijk te zien dat Buemi Frijns een tik geeft waardoor hij tegen Di Grassi aan rijdt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vermoedde al drama dus ik schakelde even de recorder in 😉 Frijns verdedigde de binnenkant tegen Buemi. Hij wordt door Buemi aangetikt en blokkeert dan waarna hij op DiGrassi botst. Dat blokkerenn lijkt eerder een gevolg van veel te laat remmen dan van Buemi zijn tikje
Als Frijns veel te laat remt en Buemi zit op zijn staart. Remt Buemi dus ook veel te laat, maar die haalt de bocht welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vermoedde al drama dus ik schakelde even de recorder in 😉 Frijns verdedigde de binnenkant tegen Buemi. Hij wordt door Buemi aangetikt en blokkeert dan waarna hij op DiGrassi botst. Dat blokkerenn lijkt eerder een gevolg van veel te laat remmen dan van Buemi zijn tikje
Frijns zegt zelf ook geraakt te zijn door Buemi waardoor zijn achterkant omhoog komt en zijn voorwielen blokkeren.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Frijns veel te laat remt en Buemi zit op zijn staart. Remt Buemi dus ook veel te laat, maar die haalt de bocht wel
En je ziet hoe Frijns met enorme snelheid er in knalt, lijkt er toch meer aan de hand te zijn dan alleen te laat remmen want Buemi haalt de bocht wel.
Right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |