Nog even flink cashen na z'n vierde titel.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Wout na WK niet gelijk naar weg?
Al kennelijk nog Brico Cross woensdag.
Iserbyt en Pidcock.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:05 schreef heywoodu het volgende:
Veldrijden volg ik niet echt meer, laat staan de junioren, maar ik heb zin om te kijken, dus: wie zijn hier de favorieten?
Pidcock en Iserbytquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:05 schreef heywoodu het volgende:
Veldrijden volg ik niet echt meer, laat staan de junioren, maar ik heb zin om te kijken, dus: wie zijn hier de favorieten?
dan maar Pidcock, Eli is echt te beperkt om straks te pronken met 3x U23 wkquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is kiezen tussen twee kwaden.
En dan morgen nog even zeges van Ceylin en Mathieu en er worden in België drie dagen van nationale rouw aangekondigd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:36 schreef IbanMayo het volgende:
Straks een NL'se zege bij de dames en Miesjel en Pol kunnen aan de antidepressiva
Ze kunnen er zelfs 12 doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de profs waarschijnlijk wel 11 rondjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |