Uiteraard. Maar een prima handvat.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:03 schreef miaeak het volgende:
[..]
Dat is wel heel generiek genomen dit.
Ik noem het voorzienigheidquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Die persoon die er nét voorbij loopt heeft geluk gehad
Dat viel me ook op. Die had geen paar seconde later daar moeten lopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Die persoon die er nét voorbij loopt heeft geluk gehad
een paar seconde later en zijn haar bewoog niet eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Die had geen paar seconde later daar moeten lopen.
Jeetje dat lijkt me ook raar. Loop je daar een ineens ontploft het huis achter je.quote:
Wij (man en ik) zijn er vlak voordat het gebeurde langsgereden. Minuut of wat. Bizar idee hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:11 schreef miaeak het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me ook raar. Loop je daar een ineens ontploft het huis achter je.
Komt wel dichtbij zo, hè?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:26 schreef Samhain het volgende:
[..]
Wij (man en ik) zijn er vlak voordat het gebeurde langsgereden. Minuut of wat. Bizar idee hoor.
'Fuck man, die chili con carne van gisteren...'quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:11 schreef miaeak het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me ook raar. Loop je daar een ineens ontploft het huis achter je.
Dat zei die monteur van de gasmeter ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:26 schreef Samhain het volgende:
[..]
Wij (man en ik) zijn er vlak voordat het gebeurde langsgereden. Minuut of wat. Bizar idee hoor.
Ik vind het geen toeval of iets, ik ben echt heel blij dat ik het niet heb zien gebeuren. Lijkt me afschuwelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 00:40 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dat zei die monteur van de gasmeter ook.
"shit he dat is toeval, daar ben ik vrijdag nog geweest"
quote:Sharwin is inmiddels geopereerd aan zijn kuit. „Hij heeft heel veel pijn aan zijn rechterbeen. Gevoelloos. „Zijn tenen kan hij niet bewegen.” Verder heeft Sharwin een paar brandwonden, een bult op zijn hoofd en een blauw oog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |