Drinken zal wel lukken, maar werken waarschijnlijk nietquote:Op zondag 27 januari 2019 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Merel neemt twee aspirines zal ze vanavond dan niet gaan drinken?
Dan is dat heel dom, hopen dat ze morgen nog zieker isquote:Op zondag 27 januari 2019 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Drinken zal wel lukken, maar werken waarschijnlijk niet
En het wordt ook gewoon klakkeloos door Hiske ingeschonken.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
daarom blijft Eric op zijn plek, pimpelt lekker van de gluhwijn
Dank je wel, wat lief.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:12 schreef Crabapple het volgende:
TT Dotteke is erg hulpvaardig en vriendelijk op de Cos, vandaar!
Ze overdrijft ook met die stem hoor. Ze loopt dat schorre te forceren bij het leven.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is dat heel dom, hopen dat ze morgen nog zieker isVanavond dus een panterparty met een DJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Had Ginia dat ook niet op met haar verjaardag?quote:Op zondag 27 januari 2019 16:12 schreef mazaru het volgende:
Ook al zo origineel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt alleen nog maar erger met alcohol door die keel...quote:Op zondag 27 januari 2019 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Drinken zal wel lukken, maar werken waarschijnlijk niet
Ongelooflijk die Hiskequote:Op zondag 27 januari 2019 16:13 schreef snetje het volgende:
Merel gaat straks alle standhouders langs...Hiske zou dat heel fijn vinden als Merel dat gaat doen ..dat scheelt weer..
Ja laat Merel het doen die al haast geen stem meer heeft ..Hiske schijt gewoon 7 kleuren voor alle klachten...
Ja ook. Zo belachelijk. Ben je nou vier of vijf, dan kan ik het me nog voorstellen maar dit zijn volwassen vrouwen!quote:Op zondag 27 januari 2019 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had Ginia dat ook niet op met haar verjaardag?
Merel wordt al schorer
Wat kan jou dat nou schelen?quote:Op zondag 27 januari 2019 16:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Man man schaam me rot 6-2 voor feyenoord. ajax krijgt op zijn donder![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2019 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze overdrijft ook met die stem hoor. Ze loopt dat schorre te forceren bij het leven.Dat weet ik niet, het is wel irritant om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Heel veel ben ajax fanquote:
Vraag het me af.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ook. Zo belachelijk. Ben je nou vier of vijf, dan kan ik het me nog voorstellen maar dit zijn volwassen vrouwen!
Dat is ze zekerquote:Op zondag 27 januari 2019 16:12 schreef Crabapple het volgende:
TT Dotteke is erg hulpvaardig en vriendelijk op de Cos, vandaar!
Dat siert jequote:Op zondag 27 januari 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel, wat lief.![]()
Vind het altijd een kleine moeite hoor om antwoord te geven.
Mis zelf ook wel eens het een en ander.
Nope niet gezienquote:Op zondag 27 januari 2019 16:27 schreef Mjelleke het volgende:
Staat Tim dan met al zijn vrienden. Heeft iemand al gezien of die op de foto is geweest.?
Super, met deze info kunnen we Studio Sport overslaanquote:Op zondag 27 januari 2019 16:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Man man schaam me rot 6-2 voor feyenoord. ajax krijgt op zijn donder![]()
![]()
Is nog steeds de moeite waard hoorquote:Op zondag 27 januari 2019 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Super, met deze info kunnen we Studio Sport overslaan
Tim is dan ook superpopulair. Hij staat niet voor niets zo hoog in de popipollquote:Op zondag 27 januari 2019 16:30 schreef mootie het volgende:
Meteen weer rijen voor de hamburgers nu Tim er staat. De mensen lopen elkaar bijna onder de voet.
waarom niet de man is 50+ het is zijn eigen verantwoordelijkheid.aquote:Op zondag 27 januari 2019 16:13 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En het wordt ook gewoon klakkeloos door Hiske ingeschonken.
quote:Op zondag 27 januari 2019 16:30 schreef mootie het volgende:
Meteen weer rijen voor de hamburgers nu Tim er staat. De mensen lopen elkaar bijna onder de voet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |