Wees een kerel en betaal gewoon.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb op 3 januari een verkeersboete gekregen van 86 euro. Moet toegeven, dit was mijn fout, dus heb geen sterke argumenten om dit niet te betalen
Ik betaal ook belasting... Meer belasting dan ik ooit terug ga krijgen, dus dit slaat nergens op.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:39 schreef devlinmr het volgende:
Heb je enig idee hoe triest je bezig bent?
Van onze belastingcenten de zaak maar vertragen.
Elke mogelijkheid om de staat te belasten, is prima.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wees een kerel en betaal gewoon.
Waarom moedwillig het rechtssysteem belasten zodat ze minder tijd hebben voor belangrijkere zaken?
Hoe heet dat dan? Op het briefje staat gewoon 'hoger beroep'quote:
Hoge belastingen zijn altijd klachtwaardig.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En je volgende topic gaat over de hoge belastingen die je moet afdragen aan de staat?
Ik ga er ook van uit dat ik verlies. Het gaat hier ook de tijdwinst + verlies die de staat lijdtquote:Op zondag 27 januari 2019 15:41 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
86 euro maar? Ik zou de moeite niet eens nemen om daar hoger beroep voor aan te tekenen. Je verliest toch.
Misschien moet je dan even gaan bezinnen over je debiele tactieken om de staat op hogere kosten te jagen en dus ook de burgers.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoge belastingen zijn altijd klachtwaardig.
Serious note, moeten ze die 1 cent dan terugbetalen?quote:
Wellicht worden de lasten ooit zo hoog, dat we dat achterlijke sociaal vangnet afschaffen. Wat zou dat fijn zijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even gaan bezinnen over je debiele tactieken om de staat op hogere kosten te jagen en dus ook de burgers.
Yep.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Serious note, moeten ze die 1 cent dan terugbetalen?
Ja hou maar weer op met je getrollquote:Op zondag 27 januari 2019 15:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wellicht worden de lasten ooit zo hoog, dat we dat achterlijke sociaal vangnet afschaffen. Wat zou dat fijn zijn.
Val van de trap en raak blijvend invalide. Dan word je een ontvanger van belastinggeld en kost je de samenleving alleen geld. Beter kan je de staat niet belasten.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid om de staat te belasten, is prima.
Dit is echter geen antwoord op mijn vragen.
Hmm, moet ik even gaan inlezen. Wellicht dat een optie aan het eind.quote:
Dit is geen troll, maar ok.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja hou maar weer op met je getroll
Zonder mezelf te belasten uiteraard. Lijkt me sterk dat een briefje tekenen met "afgewezen" en een geautomatiseerde tekst meer heeft gekost dan 86 euroquote:Op zondag 27 januari 2019 15:47 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Val van de trap en raak blijvend invalide. Dan word je een ontvanger van belastinggeld en kost je de samenleving alleen geld. Beter kan je de staat niet belasten.
Op het moment dat jij bezwaar aantekende was je al duurder dan de bon op brengt. Sneu figuur
Zo'n vraag verdient ook geen antwoord.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid om de staat te belasten, is prima.
Dit is echter geen antwoord op mijn vragen.
zeker, dat is een veelvoud van die 86 euro.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zonder mezelf te belasten uiteraard. Lijkt me sterk dat een briefje tekenen met "afgewezen" en een geautomatiseerde tekst meer heeft gekost dan 86 euro
Niet van toepassing in dit gevalquote:Op zondag 27 januari 2019 15:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
de griffiekosten moet de verliezer betalen en die zijn rond de 500 euro.
Nee, dit is bestuursrecht, geen civiele rechtszaak.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
als je pech hebt zal de rechter ook de advocaatkosten van de tegenpartij geheel of gedeeltelijk op leggen.
Uhu, die 5 minuten zullen zekers zoveel kosten.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker, dat is een veelvoud van die 86 euro.
Controle, flitsquote:Op zondag 27 januari 2019 15:56 schreef Roces18 het volgende:
Was het een flitspaal of gewoon staande gehouden?
is er geen leeftijdsgrens om op fok te mogen komen? Ik vermoed dat je die niet haalt.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uhu, die 5 minuten zullen zekers zoveel kosten.
Ik betwijfel dit, maar jij zal het wel beter weten.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, dit is bestuursrecht, geen civiele rechtszaak.
Heb je al om bewijs gevraagd? Is de flitspaal goed afgesteld?quote:
Jij zal het wel beter weten.quote:
mwah, rechters komen dit geregeld tegen, die lachen hier niet meer om.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daartegen in bezwaar gaan
Jezus jongen. De rechter lacht je keihard uit
Wellicht dat ze zuchtend denken; weer zo'n idioot die hier onderuit probeert te komen.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
mwah, rechters komen dit geregeld tegen, die lachen hier niet meer om.
Ze doen al genoeg moeite om jou naar je fouten te wijzen. Bij wijze van uiting is dit je oppastante die je op je vingers tikt om de snoepdoos niet van het aanrecht te pakken, en de hoogte van de boete is om te voorkomen dat je het weer doet.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
Wil echter niet betalen zonder dat het ministerie moeite doet.
Betalen dan. Doe niet zo kinderachtig.quote:Moet toegeven, dit was mijn fout, dus heb geen sterke argumenten om dit niet te betalen
Bezwaar bij de officier, beroep bij de rechtbank. Hoger beroep bij het hof Arnhem/Leeuwarden.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan? Op het briefje staat gewoon 'hoger beroep'
Nog niet, maar dat gaat ook zeker gebeuren.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb je al om bewijs gevraagd? Is de flitspaal goed afgesteld?
Is het kenteken goed gelezen? etc..
47 euro maakt niet uit.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
https://www.rechtspraak.n(...)t-bestuursrecht.aspx
Ok geen 500 euro, maar zeker niet gratis.
Lijkt me eigenlijk best leuk ook. Nooit in een rechtszaal gezeten. Ik zal de datum + tijd posten zodra bekend.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:59 schreef sneakydesert het volgende:
Met de loonkosten per uur heb je het er al snel uit he. Even in de gaten houden wanneer deze openbare zitting is. Heb wel zin om te lachen.
Ik betaal gewoon bijna de helft van mn loon aan belasting. Genoeg betaald.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ze doen al genoeg moeite om jou naar je fouten te wijzen. Bij wijze van uiting is dit je oppastante die je op je vingers tikt om de snoepdoos niet van het aanrecht te pakken, en de hoogte van de boete is om te voorkomen dat je het weer doet.
En dan dit:
[..]
Betalen dan. Doe niet zo kinderachtig.
Neuh, dit is een verloren zaak, maar dat betekent niet dat ik hem niet zo lang als mogelijk kan rekken.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:05 schreef Desmosedici het volgende:
Je denkt ook daadwerkelijk dat ze lang bezig gaan zijn met je zaak?
De rest van Nederland doet dat ook en betaalt daarmee ook het juridisch parket dat jouw lolletje in behandeling moet nemen. Indirect zijn wij debet aan jouw onzin.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon bijna de helft van mn loon aan belasting. Genoeg betaald.
gelukkig kost doelloos bezwaar maken tegenwoordig ook geldquote:Op zondag 27 januari 2019 15:39 schreef devlinmr het volgende:
Heb je enig idee hoe triest je bezig bent?
Van onze belastingcenten de zaak maar vertragen.
Serieus, ben je zo dom?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik betaal ook belasting... Meer belasting dan ik ooit terug ga krijgen, dus dit slaat nergens op.
Lol... Topquote:Op zondag 27 januari 2019 16:14 schreef bonke het volgende:
[..]
gelukkig kost doelloos bezwaar maken tegenwoordig ook geld![]()
ts krijgt vanzelf een extra rekening op de bus als zijn bezwaar niet toegekend word L:
Oeh, dit wist ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Doe een WOBje als je ze wilt zieken.
Overigens krijgt volgens mij iedereen standaard een afwijzing als je bezwaar aantekent.
Een keer een onterechte boete gekregen, nette brief met argumenten gestuurd maar bijna gelijk afgewezen. Daarna WOB gedaan bij het betreffende politiebureau en toen werd hij wel kwijtgescholden omdat het teveel werk was.
quote:Op zondag 27 januari 2019 16:14 schreef bonke het volgende:
[..]
ts krijgt vanzelf een extra rekening op de bus als zijn bezwaar niet toegekend word L:
quote:Op zondag 27 januari 2019 16:14 schreef Tailless het volgende:
Wat je wat de staat veel meer kost?
Gewoon niet betalen. Moeten ze deurwaarder sturen enzo.
Je betaalt vele malen meer aan mensen die elke maand een uitkering ontvangen omdat ze te lui zijn om te werken.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De rest van Nederland doet dat ook en betaalt daarmee ook het juridisch parket dat jouw lolletje in behandeling moet nemen. Indirect zijn wij debet aan jouw onzin.
Het is maar wat je hoog vindtquote:Op zondag 27 januari 2019 15:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoge belastingen zijn altijd klachtwaardig.
Mwuah, zie ik verder nergens in de wet staan, dus als die ontvangen is, hetzelfde riedeltje alweer.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:14 schreef bonke het volgende:
[..]
Je zult blij zijn dat er zo'n vangnet bestaat, mocht je je ooit in een situatie verkeren die dit hulpmiddel moet gebruiken.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je betaalt vele malen meer aan mensen die elke maand een uitkering ontvangen omdat ze te lui zijn om te werken.
Dan is het alleen maar diep triest dat jouw lolletje van je eigen centen wordt betaald..quote:Ik betaal meer belasting dan dit geintje kost, dus niks mis mee
Max 5 minuten 94 gereden op een 80 wegquote:Op zondag 27 januari 2019 16:16 schreef Roces18 het volgende:
Ik gun TS om de staat zoveel mogelijk te zieken. Beetje boetes uitdelen voor wat? Omdat je te hard rijdt? Wat een smerige misdadiger is TS.
Alles hoger dan we nodig hebben om noodhulpdiensten als de politie of het leger, is te hoog.quote:
zeker door al die extra c02 die hij heeft uitgestotenquote:Op zondag 27 januari 2019 16:21 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ts is een triest mongooltje, maar dat was zonder dit topic ook al duidelijk.
Goed verhaal Henk.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zeker door al die extra c02 die hij heeft uitgestoten
volgens mij is het dan een milieu-delict en dat kan oplopen in de duizenden euro''s
Ik ben wel zo slim om zelf genoeg geld achter te houden iedere maand.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je zult blij zijn dat er zo'n vangnet bestaat, mocht je je ooit in een situatie verkeren die dit hulpmiddel moet gebruiken.
[..]
Dan is het alleen maar diep triest dat jouw lolletje van je eigen centen wordt betaald..
Hoe lang was je al aan het werk? Bijna een jaar? Grote jongenquote:Op zondag 27 januari 2019 16:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben wel zo slim om zelf genoeg geld achter te houden iedere maand.![]()
In plaats van deze veels te afhankelijke bevolking waar het nog normaal is om niet te werken. Als je in het huidige economischie klimaat niet snel aan werk komt, is dat gewoon luiheid.
Een jaar en ongeveer 2 maandenquote:Op zondag 27 januari 2019 16:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe lang was je al aan het werk? Bijna een jaar? Grote jongen.
Tot nu toe heb je alleen maar geld gekost, verdien eerst je opleidingen maar eens terug.
Doktoren, ziekenhuizen, waterzuiveringen, dijkbewaking en noem maar op.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:30 schreef Hahug13 het volgende:
TS doet net of hij nooit gebruik maakt van belastinggeld omdat hij er nooit iets van terugkrijgt. TS maakt nooit gebruikt van onze infrastructuur, onze politie, onze brandweer etc?
Nog los van de straten, wegen, stoepen en fietspaden.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doktoren, ziekenhuizen, waterzuiveringen, dijkbewaking en noem maar op.
Het kost jouw ook tijd.... Nog afgezien de rechter zijn tijd beter aan echte zaken kan besteden. Heb je daar ook wel eens over nagedacht?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat ik verlies. Het gaat hier ook de tijdwinst + verlies die de staat lijdt
Je weet waar je eigenlijk belasting voor betaald? Misschien wel iets voor de sociale zorg, of om de zorgkosten in toom te houden? Scholen betaalbaar te houden? Of om de weg te onderhouden?quote:Op zondag 27 januari 2019 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
Alles hoger dan we nodig hebben om noodhulpdiensten als de politie of het leger, is te hoog.
riool, afval, natuuronderhoud, leger, zorgkosten voor zijn ouders, scholing, hulp voor minder bedeelden zodat ze niet je huis leegroven of je dochter verkrachten, etc.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog los van de straten, wegen, stoepen en fietspaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |